Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Allereerst 'fiks' ik niks, ik oefen een eerlijk ambacht uit. Dat heet 'werken', niet 'fiksen'.Dat kun jij vast wel in je schuurtje fiksen.
Hände hoch, sonst knallts….Hande hoch sonts knalts (Clint eastwood)
Kun je ook eens iets vertellen wat we nog niet wisten?Ik ben lui.....
Dat zou kunnen maar ik geef je het voordeel van de twijfel.Ik ben lui......
Wat, dat weet ik niet (en zal ook vermoedelijk nooit iemand weten, maar DAT hij daar wat van gaat vinden, da's op zeker....Wat zou je er van vinden om....
Allereerst 'fiks' ik niks, ik oefen een eerlijk ambacht uit. Dat heet 'werken', niet 'fiksen'.
Ten tweede hebben we inmiddels een slaapkamer verbouwd tot schuurtje, dus ja, tegenwoordig heb ik een schuurtje.
Dat zou kunnen maar ik geef je het voordeel van de twijfel.
Je hebt wel eens aangegeven dat je te beroerd bent om te kunnen werken en als je dat wel doet, je collega's daar weer doodziek van worden.
Wat zou je er van vinden om al dat langs drijvend afval uit die Nederrijn te gaan vissen?
Dan doe je absoluut iets nuttigs voor je "salaris" en wordt iedereen er beter van.![]()
Ben er ook erg goed in....Kun je ook eens iets vertellen wat we nog niet wisten?
Oh je wilt mijn werk doen, die zijn allang gesloten.Zinvol werk graag
Nou nou nou.... noem afval uit de Nederrijn vissen maar weer zinloosZinvol werk graag...
Tenminste iets waar je goed in bent, maar niet echt zinvol.... We wisten het tenslotte al.Ben er ook erg goed in....
Tsssss.....en dat op het moment, dat iedereen het heeft over begrijpend lezen.Zozo... Dát zijn nog eens openbaringen....
Tsja.... "begrijpend lezen" is niet de juiste term die ik zou gebruiken voor "Openbaringen"... Om dát te begrijpen is het vermoedelijk aan te raden iets grappigs te roken of eerst even paddo's gaan zoeken in het bos.... Want ik heb altijd het gevoel gehad dat de schrijver van dat fraais dat ongetwijfeld ook gedaan heeft....en dat op het moment, dat iedereen het heeft over begrijpend lezen.
Tja...Weet jij wat ze tegenwoordig in de Zware van Nelle stoppen?
Troost je, je bent de enige niet.Oh je wilt mijn werk doen? Die zijn allang gesloten.
Close, but....Hände hoch, sonst knallts….
Nah dran, aber.....Close, but.......
Close, but....
Hände hoch, sonst knallt's