Zeker weten!Dan is iedere competitie bij voorbaat zinloos.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zeker weten!Dan is iedere competitie bij voorbaat zinloos.![]()
Zie jij het verschil niet tussen een "observatie" (mijnheer doet duidelijk iets niet goed) en een "competitie" (die ongeveer zoiets zou moeten impliceren als "ik doe het beter")????Ongetwijfeld..... weer een competitie? Jullie doen niet voor elkaar onder hoor....
Begrijpend observeren is ook al niet je sterkste punt, hè?................een "observatie"................
wat is je punt nu eigenlijk?
Dat jij daar niet heel erg goed in bent....begrijpend lezen?
Is dat net zoiets als "vrijwillig verplicht"?Begrijpend observeren is ook al niet je sterkste punt, hè?
Een soort zombie dus....Observeren is observeren, daar komt weinig begrip bij kijken.
Tsja... als jij naar een zombie-film zit te kijken en dan denkt "wat observeren die Zombie's toch goed, he?" dan kan ik daar ook niks aan doen...Een soort zombie dus....
Maar, eh... nee dus... Jammer, leuke poging, probeer het opnieuw.
Wen er maar vast aan....Sorry.... Jan is me voor, uitzonderlijk, maar dat terzijde...
Heb het in de gaten..... zou ie doping gebruiken? Kan me niet voorstellen dat het is komen aanwaaien toch?Wen er maar vast aan....![]()
Doping?Heb het in de gaten..... zou ie doping gebruiken? Kan me niet voorstellen dat het is komen aanwaaien toch?
Wat zijn we weer lekker rechtlijnig....Tja, als jij vindt dat er bij observeren weinig begrip komt kijken is dat een activiteit, die mogelijk prima bij jou past, maar in je voortstuwingsparadijs ben je dan wel een gevaar voor jezelf en voor anderen. Je zit daar dus blijkbaar de gehele dag allerlei metertjes te observeren, maar je begrijpt weinig van wat je daarop afleest . Over een openbaring gesproken.......
Jammer, fout.Sorry.... Jan is me voor, uitzonderlijk, maar dat terzijde...
Dat dan weer wel, maar da's niet moeilijkWen er maar vast aan....![]()
Nee... typisch "haastig en onvolledig observeren, de data aanvullend met fantasie ontsproten uit onterechte verwachtingspatronen"... En dan krijg je dat...Heb het in de gaten..... zou ie doping gebruiken? Kan me niet voorstellen dat het is komen aanwaaien toch?
De verklaring is uiterst eenvoudig: mijn posting was van uiterst vroeg op de ochtend, namelijk 09.55 uur. Voor sommigen is het dan nog nacht, anderen hebben hun roes dan nog niet uitgeslapen en voor velen is het dan nog vóór de koffie. Dus..........pick your choice.Sorry.... Jan is me voor, uitzonderlijk, maar dat terzijde...
Wij hier (De medelezers en ik) kennen er inmiddels tenminste één!Duh! Zombies bestáán helemaal niet...![]()
En voilá... de onvolledige observatie, vervuild door aanvulling vanuit onterechte verwachtingspatronen, heeft zich reeds vastgebeten in jouw brein, als een soort van psychische teek...Wij hier (De medelezers en ik) kennen er inmiddels tenminste één!
..........................Informatieverwerking bestaat uit twee stukjes, observeren en interpreteren, en die twee moet je strikt gescheiden houden........bladiebladiebla...........
Ik kan allebei, en ik kan het absoluut ook tegelijk,.........................
Ik heb het even opgezocht:Zouden die trouwens bestaan, warhoofdige zombies?