Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Bruno van Hoek gras? Blauw? Waar is dat Queens grass eigenlijk gebleven?ik niet weten waar hij ooit dat blauwe gras vandaan heeft gehaald.
Blauw gras is eigenlijk een slechte vertaling.@Bruno van Hoek gras? Blauw? Waar is dat Queens grass eigenlijk gebleven?
Ik kende ze niet, heb even gekeken en....Mooi muziekje,lijkt wat op het genre van Steve Seagulls met die banjo erbij.
Ik had 15 seconden nodig..... Ja.Valt deze er ook onder?
Goh dan hadden ze hier op de Berg beter meteen vanaf het begin het blauwe gras kunnen poten, vergt veel minder onderhoud en geeft nog een leuk deuntje ook.Blauw gras is eigenlijk een slechte vertaling.
Het heet Blue Grass, maar in de wandeling Bluegrass. En het past in het rijtje Jazz, Country, Reggae, Renaissance, Flamenco, Fado, etc.
Het is dus niet om te kijken, maar om te luisteren
Mwha dat ligt er volgens mij ook wel een beetje aan hoe jou ministudio qua techniek is uitgerust.Dankzij de wonderen van mijn ministudio, hoor je mijn vijf identieke broers. 10 handen in totaal.
Wat een gepruts..
Niks mis met een dergelijke haardracht!de hoge scheiding in het haar en de overdadige camouflage op de bovenlip
Niks mis met een dergelijke haardracht!
Nergens voor nodig.Je bent gewoon jaloers op Bruno. Geef het maar toe.
Nee we zouden er ook maar iets negatiefs over willen ventileren, worden we meteen als discriminators uitgemaakt.Niks mis met een dergelijke haardracht!
Absoluut.Goh dan hadden ze hier op de Berg beter meteen vanaf het begin het blauwe gras kunnen poten, vergt veel minder onderhoud en geeft nog een leuk deuntje ook.
Zeker, dit was met ProTools 10. Maar veel meer dan de rafels er afknippen en de kantjes afwerken was het hier niet.Mwha dat ligt er volgens mij ook wel een beetje aan hoe jou ministudio qua techniek is uitgerust.
Als je dit analoog hebt gemixt, ja dan is het ff een uitdaging geweest, maar met de moderne digitale techniek en een goed stuk stevige software en een paar goede oren met dito speakers.
Ik schrijf niet dat het minuten werk is, maar het gaat wel heel wat gemakkelijker. Ten minste, dat is mijn ervaring / mening.
Wordt dat zo opgevat dan?Nee we zouden er ook maar iets negatiefs over willen ventileren, worden we meteen als discriminators uitgemaakt.
Nou, sommigen schamen zich er echt wel voor, van de vrouw moeten ze een baard en of snor dragen.Haardracht is zo'n non-issue. Of het moet toevallig op je tanden zitten....