De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik nou goed dat je de panty's uit hebt bij iemand en nu niet weet wat je verder moet?
Dat zou me nu helemaal niet verbazen...

maar toch is het wel sneu: blijkbaar is er ernstige gewetensnood dan wel zeer hoge andere nood want:
Ik zit toch steeds met uit de panty’s
hij zit er blijkbaar érg mee, als hij dit soort dingen deelt, en tegelijk is de nood hoog want:
wel beter dan die roestbak.
Laten we even realistisch blijven, het gaat hier wel om mevrouw Thieme, he? Dan moet de nood wel érg hoog zijn....

Even samenvatten voor iedereen, anders wordt het te onoverzichtelijk:

- volgens Roel heeft Marianne Thieme panty's.
- daar kan ze onder omstandigheden uit gaan.
- His Pufness heeft daar problemen mee.
- wat deze problemen zijn en van welke aard is nog niet bekend.
- er wordt door iemand aangenomen dat dit gewetensnood is, maar dat is voorbarig.

Zo jammer dit..... algemene alzheimer light/medium? Het was slechts het visuele aspect... al het bovengenoemde maakt het niet beter.... nu zit ik met een Roel die Thieme uit de panty’s probeert te krijgen.....

By the way: gisteren Zembla: gokken met bagger, gezien? Dat gat bij de Nederrijn (Ingen) zit naast mij en ze weten de helft nog niet....

Eeeuh.............geen afleidingsmanoeuvre Your Pufness. We weten allemaal, dat Bagger verbannen is van het MBF, dus daar gaan we het niet over hebben. Enne ja, ik heb Zembla gezien, maar dat terzijde.

Het probleem is dus 'het visuele aspect' (whatever that may be in this case). Kun je dat nader toelichten?

Zo jammer dit..... algemene alzheimer light/medium? Het was slechts het visuele aspect... al het bovengenoemde maakt het niet beter.... nu zit ik met een Roel die Thieme uit de panty’s probeert te krijgen.....

By the way: gisteren Zembla: gokken met bagger, gezien? Dat gat bij de Nederrijn (Ingen) zit naast mij en ze weten de helft nog niet....

Was ik de enige die bij vervuilde bagger dacht aan de Berg en wat daar uit de monden komt?

er wordt door iemand aangenomen dat dit gewetensnood is, maar dat is voorbarig.
Ho ho....

"Gewetensnood OF andere zéér hoge nood"...
Je lijkt wel een amerikaanse politicus, die halve argumenten uitvergroot en de andere helft negeert...

Quatsch! Zolang je Thieme blijkbaar mooier vind dan een hagelwitte olietanker, kan het visuele aspect van "Thieme uit haar panties" niet je probleem zijn...
Vrijwel alles is mooier dan een olietanker in welke kleur dan ook.

Vrijwel alles is mooier dan een olietanker in welke kleur dan ook.
Dat ben ik geheel met je eens (en dat komt niet vaak voor....). Maar als jij vind dat Thieme binnen de groep "vrijwel alles" valt, jongejongejonge, nou nou nou, poeh poeh, dan is er toch wel iets HEEL erg mis.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back