Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja en? Met moeilijke woorden simpele dingen onbegrijpbaar maken.Er is een medische term voor dat ontbijtbiertje...
Ik wist niet dat in het zuiden "alcoholisme" onder de moeilijke woorden viel... taboe mischien, of ongewenst, of "daar praten we niet over"... Maar moeilijk?Ja en? Met moeilijke woorden simpele dingen onbegrijpbaar maken.
Gewoon twee ovenbroodjes filet americain.... Vind ik eigenlijk een nog moeilijker woord (want wel twee, en veel meer letters, en buitenlands)Hou het even bij simpel, wat heb jij vanochtend als ontbijt gegeten?
Er is een medische term voor dat ontbijtbiertje...
Oh en jij gaat er vanuit dat het biertje bij Duke Puff alcohol bevat?alcoholisme
Wat je gewoon noemt, rauw vlees ingepakt in een broodje op de nuchtere maag.Gewoon twee ovenbroodjes filet americain
Ga jij er van uit dan dat er zelfs maar een splintertje hoop is dat het dat NIET bevat????Oh en jij gaat er vanuit dat het biertje bij Duke Puff alcohol bevat?
Is yoghurt ongezond? Zitten ook levende organismen op en in. En zo zijn er een heleboel voedingsmiddelen waar organismen op of in zitten, en daardoor JUIST gezond zijn.maar een frikandelbroodje is heel wat gezonder dan rouw vlees met al die levende organismen er op, er aan en er in.
Ja ook.Nu weet ik niet wat rouw vlees is, is dat vlees wat geserveerd wordt bij een begrafenis?
Zoals je al correct hebt opgemerkt, loop ik vaak wat op de feiten vooruit.Hoe dan ook, ik heb een broodje Filet Americain gegeten, geen broodje rouw vlees....
Hoewel smaken verschillen en ik toch een beetje meer dan een ander moet letten op het voorkomen van voedselvergiftiging, vind ik het ook nog eens lekkerder.Maar dat JIJ een frikandel-broodje gezonder VIND, dat geloof ik graag.
Wat is het verschil tussen een Brabander en een broodje frikadel?
Het broodje frikadel bevat hersens.
Welbeschouwd is elk vlees rouw vlees.Nu weet ik niet wat rouw vlees is, is dat vlees wat geserveerd wordt bij een begrafenis?
Gewoon in de plas bij Ingen uit laten, de versnelde fermentatie daar doet de rest.Wacht maar tot het weer gaat bewegen.
Moet dat nu weer!Wat is het verschil tussen een Brabander en een broodje frikadel?
Het broodje frikadel bevat hersens.
OMG... toch geen pro-vegan preek, he?Welbeschouwd is elk vlees rouw vlees.
Er is -in onze zogenaamd beschaafde streken- altijd een overlijden aan voorafgegaan.
Steek in de rug? Tuurlijk niet! Dit is gewoon de algemeen geaccepteerde beleefde omgangsvorm hier op de Buherg…Brutus is dit nou een steek in de rug van Bruno?