De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bruno... begrijpend lezen behoort nog steeds niet tot jouw sterkste competenties.
Hobby schrijft: '....voor iedereen die daar om vraagt...'
Je kunt ook besluiten om er dus niét om te vragen.
Ik doe niet aan competenties. Toen die onzin werd ingevoerd ben ik afgehaakt. :bye:
Ik kan iets of ik kan het niet. En als ik het niet kan, maar wel interessant vind en passend binnen mijn talentenpalet, dan leer ik het alsnog.
Begrijpend lezen kan ik als de beste, maar soms besluit ik daarvan geen gebruik te maken. :cool:
Van besluiteloosheid kan men mij dus moeilijk betichten.
Dat het voor sommigen anders uitpakt dan gehoopt is soms jammer, maar ook weer geen ramp. :D

Ja, dat moet, of je wilt of niet, af en toe onder de aandacht gebracht worden.
En dan bedoel ik het voorval :D, niet de aanwezigheid van @Burp :bye:

Nu ben ik geen overdreven liefhebber van popcorn, maar er zijn situaties waarin ik graag een uitzondering maak en daar is dit een van.
Brand maar los!

Dat losbranden zal niet gebeuren. Het voorval staat nog steeds op het netvlies gebrand van alle aanwezigen, maar mededelingen daarover worden niet verstrekt. Voor de betrokken perso(o)n(en) zou dit namelijk meer dan alleen schaamrood op de kaken brengen. Eeuwige schande zou zijn/hun deel zijn, maar dat is niet alles en vooral over dat 'niet alles' dient te worden gezwegen. Het lijkt mij dan ook beter, dat Hobby of één van de anderen ons er niet meer aan herinnert.

Op die manier wordt dat "voorval" natuurlijk langzamerhand wel iets van mythische proporties, en vroeg of laat komt daar een giga terugslag van....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back