De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het al zo vaak op de forums geschreven is, stoor je je aan een stukje tekst, lees het dan niet!

Da's natuurlijk absolute nonsens. Bullshit. BigBah. Wahnsinn. Quatsch.
Om maar even wat termen te gebruiken.

Om te weten of een bepaald stukje tekst 'je stoort' zul je het eerst gelezen moeten hebben.
Pas dan kun je bepalen of het je stoort.
En als dat zo is:
JAMMER DAN!
TE LAAT!
SUKKEL!
LOSER!

Het goede nieuws is echter:
"je storen aan' is emotie.
En emotie kun je uitschakelen.

Een simpeler oplossing is om degene die de uitspraak deed waar je je aan stoorde, op je negeerlijst te plaatsen.
Dat heeft echter als risico dat anderen de 'storende' uitspraak weer gaan quoten, zodat je hem alsnog leest.
Oplossing: Ook zij op de negeerlijst!
En zo doorgaan, totdat het hele forum op je negeerlijst staat en je alleen nog maar je eigen teksten kunt lezen.

Eén waarschuwing: dan moet je niet de ambitie hebben om moderator te worden, want dan kun je niemand op je negeerlijst zetten.
(Daar kwam Puf overigens pas achter toen hij het van mij had overgenomen als mod...
Wat heb ik die dag gelachen!!!:rofl::rofl:)

Maar dat, zoals gewoonlijk, terzijde.

Dat heeft echter als risico dat anderen de 'storende' uitspraak weer gaan quoten, zodat je hem alsnog leest.
Je loopt zwaar achter, heer van Essen! Als jij iemand negeert, verdwijnen ook al de door anderen geplaatste quotes van die persoon voor jou.... Je ziet dan de post van een niet-genegeerd persoon nog wel, maar je begrijpt niet meer waar het over gaat (wat voor jou niet echt iets nieuws is, maar dat terzijde) omdat de kwoot van de geneerde persoon niet meer zichtbaar is voor jou.... Dat zit een stuk beter in elkaar dan sommige andere forums, waar dat niet zo is.

Een simpeler oplossing is om degene die de uitspraak deed waar je je aan stoorde, op je negeerlijst te plaatsen.
Dan ben je mooi verkeerd geïnformeerd.
Als de gequote tekst volgens de forum spelregels is gequote, dan zie je alleen de reactie op de pipo de je negeert en niet de inhoud van de quote.

Het zou eigenlijk mooi zijn, als dat je iemand negeert, die persoon ook niet meer jou bijdrages kan lezen.
Dat nodigt dan direct uit om het hele moderator team op de negeerlijst te zetten.:D

Je loopt zwaar achter, heer van Essen! Als jij iemand negeert, verdwijnen ook al de door anderen geplaatste quotes van die persoon voor jou.... Je ziet dan de post van een niet-genegeerd persoon nog wel, maar je begrijpt niet meer waar het over gaat (wat voor jou niet echt iets nieuws is, maar dat terzijde) omdat de kwoot van de geneerde persoon niet meer zichtbaar is voor jou.... Dat zit een stuk beter in elkaar dan sommige andere forums, waar dat niet zo is.
Joepie. Hulde. Wist ik inderdaad niet, maar dank voor de mededeling.

So much for wishful thinking.:) For now, back to reality....:frustie:
Na vele decennia moet ik nog steeds lachen :rofl: als ik iets leuks zie.
Die aan/uit knop heb ik nog steeds niet gevonden.:confused:

Hieruit blijkt dat je op de Berg dus een groentje bent.
Maar dat wisten je al.

Hangt van je definitie van 'mooi' af. Toch?
Laat ik het zo zeggen: als "hij wiens naam hier niet genoemd mag worden" mijn berichten op RCGroups niet zou kunnen lezen, omdat IK dat uit kon schakelen, had dat mij een hoop rust gegeven, en was ik daar nog steeds actief geweest....

hij wiens naam hier niet genoemd mag worden
Foei, dat heb je foutief geformuleerd het moet zijn "Hij wiens naam ik @brutus hier niet mag noemen".
Anders had het forum beheer jouw reprimande naar iedereen moeten communiceren en dat hebben ze niet gedaan.
Tenminste ik ga er vanuit dat je na de laatste pittige terechte uit de slof schietende opmerking een virtuele draai om de oren hebt gekregen.

Laatst bewerkt:
Tenminste ik ga er vanuit dat je na de laatste pittige terechte uit de slof schietende opmerking een virtuele draai om de oren hebt gekregen.
Nee hoor... ik heb helemaal geen draai om mijn oren gekregen....

Ik meen wel begrepen te hebben dat die reactie weggehaald is, maar ik kan me zelf al niet eens meer herinneren wat ik daar gezegd zou hebben.

Maar voor zover ik weet, is het aan meer mensen gecommuniceerd, tenminste, dat maak ik uit deze korte uitwisseling op:
Zolang hij zich niet bezondigd aan een draailier, krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.
Voorzichtig Roel... je zit dicht ij het randje....
Weet ik.
Soms wel eens leuk, anders wordt het leven zo saai... :)

al was ik wel een van de meest opvallenden, ja...

Laatst bewerkt:
Als een pittige opmerking terecht is, kan daar nooit een (al dan niet virtuele) draai om de oren uit voortvloeien.
Ik zou dat graag met je eens zijn, maar dat ben ik niet, want het KAN wel degelijk.... je had moeten zeggen dat daar nooit een draai om de oren uit voort ZOU MOGEN vloeien...

Want dat het KAN.... tsja, ik ben niet voor niets van dat kl... yankenforum weg...

Want dat het KAN.... tsja, ik ben niet voor niets van dat kl... yankenforum weg...
Daar ben je toch zelf weg gegaan om een stalker te ontwijken?
Of te wel je heb daar en hier lekker zitten clashen met een super narcist.
1 op de 150 mensen heeft zo'n trekje in meer en mindere maten tussen de oren zitten.
Het vervelende van dit gedrag is, dat de patiënt het zelf niet in de gaten heeft.

Laatst bewerkt:
Daar ben je toch zelf weg gegaan om een stalker te ontwijken?
Zei ik dan dat dat niet zo was? (dat "zelf weggaan")? Ik werd er schijtziek van dat A) ik hém wel kon negeren, maar niet de quotes ván hem dóór anderen, en B) dat hij blééf doorgaan met gewoon continue onderuithalen, treiteren en beledigen.... Maar wel op zo'n manier, dat het precies binnen de regels viel, en mijn reacties net niet....
Of te wel je heb daar en hier lekker zitten clashen met een super narcist.
Tsja... wat moet ik daar nou op zeggen? Euh…. "ja"?

Maar wel op zo'n manier, dat het precies binnen de regels viel, en mijn reacties net niet.
Ja dat komt omdat je het gedrag niet herkent en dan heel spontaan er fel tegen in gaat en dat is iets wat je dan net niet moet doen.
Bij dit soort figuren moet je een dikke veer in de reet duwen, ze helemaal de hemel in prijzen van dat ze zo goed zijn, jezelf ondergeschikt opstellen.

Laat ze in hun fantasie wereld met de confrontatie ga je het niet winnen, kijk naar de omgeving, hoe gaan anderen er mee om.

In een dialoog met dit soort gasten aan boord, speel je heel snel op de persoon, terwijl het onderwerp de bal was, probeer de nadruk te leggen op de bal.
Lukt dat niet, loop er dan van weg.

kleine aanvulling, ben je zelf de topic starter, laat dan moderatie de draad dicht zetten.

Ja.

Laatst bewerkt:
Bij dit soort figuren moet je een dikke veer in de reet duwen, ze helemaal de hemel in prijzen van dat ze zo goed zijn, jezelf ondergeschikt opstellen.
Dan heb je die persoon verkeerd ingeschat: zelfs DAT werkte niet....
kleine aanvulling, ben je zelf de topic starter, laat dan moderatie de draad dicht zetten.
Dat kon je op RCGroups ten allen tijde zelf doen, en heb ik ook een tijd lang gedaan, maar daar begonnen anderen weer vreselijk over te klagen en te zeuren. En die "anderen" dat waren weer, héél toevalllig, forumvriendjes van "hij"...

Maar geloof het of niet, we zijn nu, hier op de Berg, vré-se-lijk off-topic aan het gaan.... laten we daar maar mee ophouden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back