hobbyist
Forum veteraan
Kijk dat is toch mooi, ik knip ff met de vingers en de hele bups komt aan zetten.Kijk nou wat je gedaan hebt..
Is jou nog nooit gelukt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dat is toch mooi, ik knip ff met de vingers en de hele bups komt aan zetten.Kijk nou wat je gedaan hebt..
Zoals het al zo vaak op de forums geschreven is, stoor je je aan een stukje tekst, lees het dan niet!Het lijkt mij dan ook beter, dat Hobby of één van de anderen ons er niet meer aan herinnert.
Zoals het al zo vaak op de forums geschreven is, stoor je je aan een stukje tekst, lees het dan niet!
Je loopt zwaar achter, heer van Essen! Als jij iemand negeert, verdwijnen ook al de door anderen geplaatste quotes van die persoon voor jou.... Je ziet dan de post van een niet-genegeerd persoon nog wel, maar je begrijpt niet meer waar het over gaat (wat voor jou niet echt iets nieuws is, maar dat terzijde) omdat de kwoot van de geneerde persoon niet meer zichtbaar is voor jou.... Dat zit een stuk beter in elkaar dan sommige andere forums, waar dat niet zo is.Dat heeft echter als risico dat anderen de 'storende' uitspraak weer gaan quoten, zodat je hem alsnog leest.
Dan ben je mooi verkeerd geïnformeerd.Een simpeler oplossing is om degene die de uitspraak deed waar je je aan stoorde, op je negeerlijst te plaatsen.
Dat heeft echter als risico dat anderen de 'storende' uitspraak weer gaan quoten, zodat je hem alsnog leest.
DAT zou echt heel mooi zijnHet zou eigenlijk mooi zijn, als dat je iemand negeert, die persoon ook niet meer jou bijdrages kan lezen.
So much for wishful thinking."je storen aan'' is emotie.
En emotie kun je uitschakelen.
Hangt van je definitie van 'mooi' af. Toch?DAT zou echt heel mooi zijn
Joepie. Hulde. Wist ik inderdaad niet, maar dank voor de mededeling.Je loopt zwaar achter, heer van Essen! Als jij iemand negeert, verdwijnen ook al de door anderen geplaatste quotes van die persoon voor jou.... Je ziet dan de post van een niet-genegeerd persoon nog wel, maar je begrijpt niet meer waar het over gaat (wat voor jou niet echt iets nieuws is, maar dat terzijde) omdat de kwoot van de geneerde persoon niet meer zichtbaar is voor jou.... Dat zit een stuk beter in elkaar dan sommige andere forums, waar dat niet zo is.
So much for wishful thinking.For now, back to reality....
Na vele decennia moet ik nog steeds lachenals ik iets leuks zie.
Die aan/uit knop heb ik nog steeds niet gevonden.![]()
Laat ik het zo zeggen: als "hij wiens naam hier niet genoemd mag worden" mijn berichten op RCGroups niet zou kunnen lezen, omdat IK dat uit kon schakelen, had dat mij een hoop rust gegeven, en was ik daar nog steeds actief geweest....Hangt van je definitie van 'mooi' af. Toch?
Foei, dat heb je foutief geformuleerd het moet zijn "Hij wiens naam ik @brutus hier niet mag noemen".hij wiens naam hier niet genoemd mag worden
Nee hoor... ik heb helemaal geen draai om mijn oren gekregen....Tenminste ik ga er vanuit dat je na de laatste pittige terechte uit de slof schietende opmerking een virtuele draai om de oren hebt gekregen.
Zolang hij zich niet bezondigd aan een draailier, krijgt hij van mij het voordeel van de twijfel.
Voorzichtig Roel... je zit dicht ij het randje....
Weet ik.
Soms wel eens leuk, anders wordt het leven zo saai...![]()
Als een pittige opmerking terecht is, kan daar nooit een (al dan niet virtuele) draai om de oren uit voortvloeien.Tenminste ik ga er vanuit dat je na de laatste pittige terechte uit de slof schietende opmerking een virtuele draai om de oren hebt gekregen.
Ik zou dat graag met je eens zijn, maar dat ben ik niet, want het KAN wel degelijk.... je had moeten zeggen dat daar nooit een draai om de oren uit voort ZOU MOGEN vloeien...Als een pittige opmerking terecht is, kan daar nooit een (al dan niet virtuele) draai om de oren uit voortvloeien.
Daar ben je toch zelf weg gegaan om een stalker te ontwijken?Want dat het KAN.... tsja, ik ben niet voor niets van dat kl... yankenforum weg...
Kun je dat toelichten?Wel een dinozzo....
Zei ik dan dat dat niet zo was? (dat "zelf weggaan")? Ik werd er schijtziek van dat A) ik hém wel kon negeren, maar niet de quotes ván hem dóór anderen, en B) dat hij blééf doorgaan met gewoon continue onderuithalen, treiteren en beledigen.... Maar wel op zo'n manier, dat het precies binnen de regels viel, en mijn reacties net niet....Daar ben je toch zelf weg gegaan om een stalker te ontwijken?
Tsja... wat moet ik daar nou op zeggen? Euh…. "ja"?Of te wel je heb daar en hier lekker zitten clashen met een super narcist.
Ja dat komt omdat je het gedrag niet herkent en dan heel spontaan er fel tegen in gaat en dat is iets wat je dan net niet moet doen.Maar wel op zo'n manier, dat het precies binnen de regels viel, en mijn reacties net niet.
Ja."ja"?
Dan heb je die persoon verkeerd ingeschat: zelfs DAT werkte niet....Bij dit soort figuren moet je een dikke veer in de reet duwen, ze helemaal de hemel in prijzen van dat ze zo goed zijn, jezelf ondergeschikt opstellen.
Dat kon je op RCGroups ten allen tijde zelf doen, en heb ik ook een tijd lang gedaan, maar daar begonnen anderen weer vreselijk over te klagen en te zeuren. En die "anderen" dat waren weer, héél toevalllig, forumvriendjes van "hij"...kleine aanvulling, ben je zelf de topic starter, laat dan moderatie de draad dicht zetten.