De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik dan toch best netjes gedaan? Misschien kan ik solliciteren naar de functie van modelbouwforumbergslijter, dan blijft er ook af en toe iets over voor de clientèle.

Ja, je kunt er naar solliciteren, maar dan solliciteer je meteen ook naar de dienstwoning die erbij hoort: een ger. Of yurt. (Al naar gelang de streek waar het ding staat.)
Tevens solliciteer je naar een knokpartijtje met de huidige slijter. En of je dat leuk gaat vinden...
Hij heeft nogal wat vreemde kennissen.
Lieden die ontbijten met linksdraaiende yoghurt van geite(n)melk, gelardeerd met rauwe zilvervliesrijst.
En, raar maar waar, ze helpen hem. Echt.

Je wilt dus beweren, dat jouw achternaam in België is vastgelegd?..............dat zou mij niets verbazen. Aldaar is het zo, dat de achternaam altijd wordt geschreven, zoals deze bij de burgerlijke stand is vastgelegd.

Of is het misschien zo, dat jij je eigen achternaam niet correct weet te schrijven?

In Nederland is het namelijk wel degelijk zo, dat jouw achternaam met de grote letter VUH wordt geschreven als de voornaam of je initialen er niet voor staan.

Een lesje achternamen door Jan met de korte achternaam. Of is het Jan met de Korte Achternaam? Of Jan Met De Korte Achternaam?

Ja, je kunt er naar solliciteren, maar dan solliciteer je meteen ook naar de dienstwoning die erbij hoort: een ger. Of yurt. (Al naar gelang de streek waar het ding staat.)
Tevens solliciteer je naar een knokpartijtje met de huidige slijter. En of je dat leuk gaat vinden...
Hij heeft nogal wat vreemde kennissen.
Lieden die ontbijten met linksdraaiende yoghurt van geite(n)melk, gelardeerd met rauwe zilvervliesrijst.
En, raar maar waar, ze helpen hem. Echt.
Ik denk dat de huidige slijter en ik daar best uit gaan komen. Als ik het me goed herinner delen we een hobby (iets met pijlen) en ik verblijf bij tijd en wijle wel eens in een geteld (of sax), dus die kan prima naast de ger (of yurt). En dan kunnen we mooi samen wat vlees roosteren met een borreltje erbij, onderwijl onze hobby uitoefenend op de bewegende doelen (lees: linksdraaiende lieden) in de omgeving.
Ik heb er nu al zin in!

Laatst bewerkt:
Welk klimaatbeleid? Sinds wanneer laat men op de berg de oren hangen naar van buitenaf opgelegd beleid? En ga me nou niet vertellen dat Jan zich op zijn leeftijd nog heeft bekeerd tot de klimaatreligie?

Laatst bewerkt:
Als het echt waar is dat men hier tegenwoordig moeilijk doet over een simpele capsule met CO2, verdient deze plek geen hoofdletter Buh (meer)...

Als het echt waar is dat men hier tegenwoordig moeilijk doet over een simpele capsule met CO2, verdient deze plek geen hoofdletter Buh (meer)...

Zolang jij een profielfoto hebt waarop een hand staat met een 'gentleman sausage' in zn hand (wanneer je het eenmaal gezien hebt probeer het dan maar eens te ontzien) neemt niemand je op deze Berg serieus.

Tja, "A dirty mind is a joy forever", zegt het spreekwoord, maar als je het werk van Terry Gilliam niet (her)kent, zal dat spreekwoord je ook wel niet veel zeggen.

Welk klimaatbeleid?
Tja, als je twee jaar lang niets van je laat horen en ook geen enkele belangstelling toont voor de MBFB-community moet je nu natuurlijk niet aankomen met vragen, waarop het antwoord duidelijk te vinden is als je je even inleest.
Sinds wanneer laat men op de berg de oren hangen naar van buitenaf opgelegd beleid?
Allereerst is het Berg, dus met een grote buh. Enig respect is wel gewenst. We schrijven ten slotte M. Puller ook niet met kleine hoofdletters em en puh. Voorts heeft de MBF-Berg een zelfbenoemde minister van binnen- en buitenlandse zaken, die z'n oren nergens laat hangen, behalve dan misschien in de Hell, maar dat zijn dan zijn privé aangelegenheden.
En ga me nou niet vertellen dat Jan zich op zijn leeftijd nog heeft bekeerd tot de klimaatreligie?
Sinds wanneer is dhr. M.Puller woordvoerder geworden voor het FvD? Hier op de Berg spreken we over klimaatproblematiek en die nemen we serieus. Overigens heb ik me nooit bekeerd tot een religie, ik ben van huis uit Nederlands Hervormd en dat ook altijd gebleven, ook al spreken we dan tegenwoordig over de PKN.

Tja, als je twee jaar lang niets van je laat horen en ook geen enkele belangstelling toont voor de MBFB-community moet je nu natuurlijk niet aankomen met vragen, waarop het antwoord duidelijk te vinden is als je je even inleest.

Zolang afwezig en dan ineens weer opduiken en met allerlei vragen komen en zich ook nog eens gedragen alsof hij nooit weg is geweest .. Wie doet nou zoiets!?

CO2? Dat is zóóó 2012.
PCP is de nieuwe norm.
Of 'old skool' knikloop natuurlijk.
Dat jij nou de hele dag rondcrosst in een Fennek, waarin plek zat is voor een persluchtfles is leuk, maar ik vind een doosje CO2 patronen toch iets handzamer.
En een knikloop is leuk voor op de kermis. Voor het betere doelschieten heb ik ook nog een onderspanner staan.

C01D4E09-848F-4FFA-AAD3-F925F8ED923F.jpeg

Een Gamo .22 - 24j en een Baikal CO2 .177 - 7,5j

De haan is inmiddels verhuist.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back