De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat nogal een verschil!

Een jongeman, die (terecht) trots is op zijn werk en dat dan ook (terecht) graag laat zien of wat oudere kereltjes, die (vermoedelijk door één of ander misplaatst oerinstinct) zichzelf en anderen willen bewijzen, dat zij de grote jagers zijn, door één of ander projectiel in een papiertje te schieten.

Zo, nu eens zien of Essen, R. van ook deze posting wil voorzien van een 'leuk'.

Ik vind dat nogal een verschil!

Een jongeman, die (terecht) trots is op zijn werk en dat dan ook (terecht) graag laat zien of wat oudere kereltjes, die (vermoedelijk door één of ander misplaatst oerinstinct) zichzelf en anderen willen bewijzen, dat zij de grote jagers zijn, door één of ander projectiel in een papiertje te schieten.
Zo, nu eens zien of Essen, R. van ook deze posting wil voorzien van een 'leuk'.

Jan, je weet toch dat ik alles wat jij schrijft (of typt) 'leuk' vind?
Dat hoef ik toch niet nog eens bij elke posting apart aan te geven?
Weet je hoeveel Mbits dat kost?

En by the way: wat je vind moet je bij de politie brengen. (of, als je het op het strand vindt, bij de strandvonder.)

Zegt de man met een gentlemen sausage op zn profielfoto!!
Je bent wel een beetje geobsedeerd door het begrip "gentlemen sausage" hoor. Een beetje verontrustend vind ik het wel. Als die van jou eruitziet als mijn profielfoto, zou ik je toch willen adviseren om eens contact op te nemen met een uroloog en/of een plastisch chirurg.

Je bent wel een beetje geobsedeerd door het begrip "gentlemen sausage" hoor. Een beetje verontrustend vind ik het wel. Als die van jou eruitziet als mijn profielfoto, zou ik je toch willen adviseren om eens contact op te nemen met een uroloog en/of een plastisch chirurg.

Misschien komt het omdat jij er aan gewend bent om de hele dag met dat kleine apparaat in de hand rond te lopen. Ik vind het alsnog een onsmakelijk plaatje!

Misschien komt het omdat jij er aan gewend bent om de hele dag met dat kleine apparaat in de hand rond te lopen. Ik vind het alsnog een onsmakelijk plaatje!
Dat mag, smaken verschillen nu eenmaal. Maar als je dan toch in de medische molen zit en je eigen risico is al weg, zou ik als ik jou was ook even een afspraak maken bij een opticien.

Het heeft ff geduurd maar mijn nieuwe deur is af... okay de toplaag moet nog gepolijst worden maar dit exemplaar is 50%hout en 50%epoxy met UV protectie.... waterdichter dan dit wordt het 'm niet!

(ja het kozijn moet ook aandacht, maar paddestoelen in je deur is een prio hoger)
IMG_8822.jpg

Bijlagen

• IMG_8822.jpg
    IMG_8822.jpg
    398,9 KB · Weergaven: 67
a het kozijn moet ook aandacht, maar paddenstoelen in je deur is een prio hoger)
Wat je een prioriteit noemt, de ondersteek heb je laten zitten.
En is dit nu de fameuze staldeur?

Nu je bij de NVM opmaak redacteur bent geworden niet niet meer de eindredacteur, vergeef ik je de typo in het woordje paddenstoelen.

Dit is het namelijk het enkelvoud van paddestoel.
Als je dan een kudde van deze beestjes in de deur hebt zitten, tja met epoxy is veel buiten de deur te houden.
padstoel.jpg

Tja de Mongoolse B kwaliteit wat meestal Russische D kwaliteit is of de Chinese kopie daarvan heeft het toch 11 jaar volgehouden.... maar ja zij kennen niet of nauwelijks regen.

Mooie deur. Echt.

De keuze voor het gebruik van multiplex is begrijpelijk en wel zo makkelijk maar laat het niet zien. Dekkend in kleur (dus niet transparant) naar keuze aflakken.

Bij een voordeur zitten normaal de scharnieren aan de binnenzijde.
Niet praktisch bij het naar buiten vluchten, dus een goede keuze om ze aan de buitenzijde te plaatsen.
Maar kies dan een fatsoenlijk (uiterlijk passend) paar scharnieren.

Hetzelfde geld overigens voor de rest van het beslag.
Hoezo aluminium knop en schild?

En als je dan al vind dat je een cilinder nodig hebt om ongenode gasten buiten te houden, zorg er dan voor dat deze niet "uitsteekt".
Met een tang breek je de cilinder en ben je makkelijk binnen :)

Kort ja, ja, budget?, ja, ja,

rvs was niet te betalen.... was 180 euri meer, best zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back