De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjonge jonge, simpele.
Als door schimmel en rotting van de bonen te veel stikstof vrij komt, is dat ventieltje er voor om de overdruk kwijt te raken.

Gezakt voor je koffie examen! Heeft puur en alleen te maken met de gassen die direct na het branden vrij komen. En het is het best om de koffie direct na het branden te verpakken. Zorg de volgende keer wanneer je zo hoog van de Berg blaast dat je wel weet waar over je 'kletst'!

Oh ja, dat is zo'n apparaat van de firma moeilijke dingen makkelijk maken

Jij kan het weten. Jij werkte daar maar kreeg ontslag omdat je vond dat je het precies andersom moest doen.

Ik denk dat er een paar rijp zijn voor een verplichte bedevaart naar v. Wees in Amersfoort, u kunt daar uw zonden afkopen aan de kassa.

Van mij is er maar één.
Als ik via een ander account iets zou posten, dan val ik binnen de eerste 2 woorden grammaticaal al door de mand.:(
Nee hoor, je moest eens weten wat er hier zoal taalkundig afgeprutst wordt.....:weetnie:
Genoeg om jou niet meteen te laten opvallen.:D
Maar, ik geloof je zo ook wel op je woord dat je geen spookaccount(s) hebt.:beer:
Ik dus ook niet, da's ergens toch een beetje valsspelen.
Dat laten we met een gerust hart aan de toondoven over....:yes:

Het valt me wel op dat, ondanks dat er blijkbaar heel wat afgezopen wordt hier op de Buherg, het afplasniveau behoorlijk gedaald is.

Het valt me wel op dat, ondanks dat er blijkbaar heel wat afgezopen wordt hier op de Buherg, het afplasniveau behoorlijk gedaald is.
Krijg je met thee drinkers..... en mensen die wat te compenseren hebben... dat komt ook niet ver hé.... rollators, hekjes.... vergrijzing... aanleunBerg.... etc etc etc

'T wordt tijd om weer eens een bommetje te leggen
thinking.gif

"hobbyist,
De eerste opruim vrijwilliger heeft zich zojuist aangemeld,
Mooi niet,

Bij "code 7500" komen anderen dan ik opruimen.
Dan is het voor mij de boel de boel.
Bij "code 7500" is "de berg " niet meer "van ons"
Weg wezen.
Dan plant iemand anders er een vlag op.
Als de boel daarna weer veilig verklaart gaat worden blijft alleen de rommel achter.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back