Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach gut je naam mico.... doe je wel heel veel eer aan.
Het is gebruikelijk hier niet te vloeken, zo jammerZeker naar geheim recept van George Orwell, dan toch?
Doe mij, in plaats daarvan, maar whiskey...
Ach gut je naam mico.... doe je wel heel veel eer aan.
Grote dop, kleine fles.
Nog een maatje kleiner en we hebben een nanolurker op de Berg.
Wil je bij het grote volk horen en dat wil je eigenlijk best wel, of niet?
Grotere fles, meer inhoud en met dezelfde dop als op het kleine flesje alleen nu in een betere verhouding tot de fles.
Dus meer inhoud voor in het handje.
Bekijk bijlage 340612
Waarom reageert er dan niemand op "*****Y"?Het is gebruikelijk hier niet te vloeken, zo jammer
Tja een drankjunk kijkt alleen maar naar wat er nog uit de fles kan komen en gaat op de gok proberen, dat wat er nog uit kan komen zijn smoelwerk in te werken.Als ie maar open kan! En met goed gezelschap en een redelijke lange avond is dat zelfs eenmalig....
Commandeer de hond en blaf zelf, maak een trol account aan.Waarom reageert er dan niemand op "*****Y"?
Sjongejonge, weer zo'n besluiteloos schuimpje.
'Keuzestress' is welvaartsziekte nummer 1 aan het worden.
Heb je dat ook je stuurhut? Ja?? Lekker dan...
"Zal ik bakboord aanhouden of stuurboord? Vooruit of achteruit? Boegschroef of geen boegschroef?"
Flikker de inhoud van al deze flessen in één emmer, even met de keukenmixer er doorheen en giet het in de diverse flesjes terug.
Wellicht ook nooit meer bezoek, maar da's dan weer lekker goedkoop.
Heb jij je ID wel laten zien bij de slijter toen je dit bocht kocht?
Of heb je stiekem de inhoud van de drankkast van je vriendin op de foto gezet?
Mag jij wel drinken tussen de Loreley en Bingen?
Of een willekeurig ander stukkie Rijn, Nederrijn of Waal?
Jaja... En je hebt thuis natuurlijk ook altijd het laatste woord he? "Je hebt gelijk, schat."Botter zei:Als zowel de baas aan boord EN thuis het toe laat
Jaja... En je hebt thuis natuurlijk ook altijd het laatste woord he? "Je hebt gelijk, schat."
Ik heb nu al medelijden met je...
Bij de meeste mensen komt dat stadium pas NA de bruiloft.
Wie ben jij dan nog meer?Commandeer de hond en blaf zelf, maak een trol account aan.
Kun je via dat andere account op je eigen berichtje reageren.
Awwelnee...Jongens ik heb keuzestress.... Bekijk bijlage 340680
Wie ben jij dan nog meer?
Awwelnee...
Het zijn weliswaar een stel zielige flesjes, maar de twee drinkbare staan rechtsvooraan, ik zal ze even uitvergroten:
![]()
![]()
En ja hoor, (uiteraard) alletwee met EYop het eind.
I rest my case....![]()
Smaken verschillen en gore overjarige koffie voor het nuttigen eerst ontsmetten met alcohol... tjonge jonge jonge.Zijn nou net de merken die ik in huis heb om door de koffie te gooien omdat ik m'n goeie merken daar niet aan wil besteden
Smaken verschillen en gore overjarige koffie voor het nuttigen eerst ontsmetten met alcohol... tjonge jonge jonge.
Je bent echt dom, koffie is alleen lang houdbaar als het vacuüm is verpakt.Overjarige koffie uit een bonen machine.. Leg mij het eens uit!
Je bent echt dom, koffie is alleen lang houdbaar als het vacuüm is verpakt.
Een bonen machine is geen vacuüm verpakking of is die van jou dat wel, vertel mij eens van welk merk dat apparaat is en welk type?
Tjonge jonge, simpele.Waarom zit er dan een overdruk ventiel in zakken bonen koffie?
Oh ja, dat is zo'n apparaat van de firma moeilijke dingen makkelijk maken.Een gaatjegeenr**taan 2000
Van mij is er maar één.Wie ben jij dan nog meer?