De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en nu? We moeten toch naar Brabant vegen en het daar gezellig maken als dat kan op een datum gekoppeld aan de meest wispelturige terwijl jij de ingrediënten in een donkere kast hebt.... klinkt echt als een plan... zullen we Burpmans een week eerder sturen?

Burpmans houdt van 'low and slow', dus het is nog maar de vraag of hij aan een week genoeg heeft. Uiteraard zullen we dan wel oordopjes naar Hobbyist moeten sturen.

Da's Brutus, maar waar Burpmans zich ophoudt? Op FB heb ik gezien, dat-ie helemaal in de ban is van een twerk-cursus.

Voor diegenen, die nog niet weten wat dat is (wat ik uiteraard niet geloof), dat is zoiets:

200.webp

Hoi hoi, staat mijn schuddende achterkant hier centraal? Wat je op FB ziet moet je niet altijd geloven he, liever nooit. Beetje zieken met wat twerken of paaldansen is goed voor de geest. Je zou het eens kunnen proberen. Vooral de reacties die je krijgt zijn hilarisch.

:bye:

Moeten we hieruit begrijpen dat je nieuwe hobby niet de gewenste resultaten heeft opgeleverd en dat we het maar beter kunnen vergeten? Niks geleerd van het “voorval” ??

Ik weet niet wat jij leest maar heb je weer gesnoven? Mag ik u er ook vriendelijk op wijzen dat uw onderschrift niet aan de geldende regels voldoet?

Hoi hoi, staat mijn schuddende achterkant hier centraal? :bye:

Ik begrijp hieruit dat het zwaaien met het handje is vervangen door het schudden met je achterwerk?
a) Niet te dicht in de buurt van Christian komen; wie weet pakt hij z'n ouwe business weer op
b) Ga maar terug naar het zwaaien met je handje. Dit is een net forum.

Burpmans houdt van 'low and slow', dus het is nog maar de vraag of hij aan een week genoeg heeft. Uiteraard zullen we dan wel oordopjes naar Hobbyist moeten sturen.
Ik laat hem gewoon onderaan beginnen, de low site met slow erbij, zal hij naar verwachting met het vegen na een weekje of 3 op het niveau zijn van de residentie.
De eerste 2 weken zijn de dopjes niet nodig, dus dat mag op nalevering.
Voor de overnachting, als het regent zijn er kliko's beschikbaar voor een droog onderkomen.

Mocht er nog eens een BBQ in Hell worden georganiseerd, neem dan zelf je eigen kliko mee.
Voor € 1,05 kunnen we je wel in een plastic zak aan de weg zetten.

Eventueel zou je ook onderdak kunnen zoeken in het schapenhok, maar zodra het regent loop je het risico er uitgeramd te worden.

Voor € 1,05 kunnen we je wel in een plastic zak aan de weg zetten.
Dat opent perspectieven €1.05 is een schijntje t.o.v. het prairie tarief
Bij de eerste volgende Hell BBQ neem ik dus wel wat kliko vulling mee wat achter kan blijven.
Mijzelf neem ik natuurlijk wel weer mee terug, al dan niet goed gevuld met spijzen.

Het is mij duidelijk dat jij als brabander gelijk een markt ziet in het voordelig dumpen, maar ik heb het hier toch duidelijk over enkel jouw persoon.

Helaas moet ik de offerte enigszins aanpassen omdat er per zak (a € 1,05/kg) slechts 5 kg "overig (niet zijnde chemisch-, asbest" afval mag worden aangeboden.

5 kg/zak wordt dan toch een (on)behoorlijk aantal zakken.
Niet alleen een (on)behoorlijke kostenpost, maar ook een redelijk onsmakelijk gebeuren.

UIteraard is er een alternatief.
045616-1ov-kadaverbak-zandzakken-wolkenlucht-web.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back