Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope.... te ingewikkeld (kon je weten)Geen idee.
Die geniale grap komt ook al niet over.
Schijnt een nationale gewoonte te zijn, dat altijd en iedereen alles op de dinsdag plant.Algehele MBBFmobilisatie voor een groepsknuffel op; 03 -12 - 2019 19.00h in het Wokhok.
Heb je een grapje gemaakt? Is me niet opgevallen.Die geniale grap komt ook al niet over.
Schijnt een nationale gewoonte te zijn, dat altijd en iedereen alles op de dinsdag plant.
De stekjes.De wietplantjes in Brabant zeker?
De stekjes.
Heb je nog niet in de boot een amfetaminelab? afvalstoffen kunnen zo overboord de rivier in.
Plantjes diep in het ruim is ook wel iets, ze hebben wel wat licht nodig voor de groei, maar bij een waterlekkage drupt het niet vanaf de zolder naar de benedenverdieping.
'Vroegah'. Toen Brabanders alleen nog verstand hadden van gloeilampen en worstenbroodjes..
Ha trolletje en den dop.Ik begrijp nu ook
Van 17:45 tot 19:30 een wandel projectbespreking, waarvan het laatste halfuur in de kroeg wordt doorgebracht.
Als het buiten regent wordt het wandelen beperkt tot de kortste weg naar de kroeg.![]()
Wat moeten wij ons voorstellen bij zo'n wandel projectbespreking in Brabant?
Een gezellig moment.Wat moeten wij ons voorstellen bij zo'n wandel projectbespreking in Brabant?
NeeDus laat eens horen wat er zoal op de agenda staat
We hebben geen rondvraag en het is altijd dezelfde persoon van het gezelschap die de rekening betaald.of is dat alleen de rond(je)vraag? Dat is dan vermoedelijk de vraag wie straks het rondje moet betalen
De rest is dus de andere helft.De rest ligt ergens op de route in nogal slordige houdingen ongesteld te wezen.
Je zou toch zeggen dat het daarna alleen nog maar Bergop kan gaan.....En weer een dieptepunt bereikt....
Als ik het goed begrijp houdt die dame dus beroepshalve een wandelbespreking met jou. Is ze van de reclassering?Niet dat die persoon de rijkste is van het 2 koppig gezelschap, maar die andere persoon heeft een mogelijkheid om de rekening te declareren.
Nee, dat heet een lasso....Een analoge variant van de enkelband?
Zomaar een vermoeden dat we het diepste punt nog lang niet bereikt hebben.En weer een dieptepunt bereikt....