De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Per decreet:
Algehele MBBFmobilisatie voor een groepsknuffel op; 03 -12 - 2019 19.00h in het Wokhok.

Zelf kan ik helaas niet bij zijn wegens buiten Bergse zaken.

Algehele MBBFmobilisatie voor een groepsknuffel op; 03 -12 - 2019 19.00h in het Wokhok.
Schijnt een nationale gewoonte te zijn, dat altijd en iedereen alles op de dinsdag plant.
Gaat hem dus niet worden, die avond is al nokkie en nokkie vol.
Van 17:45 tot 19:30 een wandel projectbespreking, waarvan het laatste halfuur in de kroeg wordt doorgebracht.
Als het buiten regent wordt het wandelen beperkt tot de kortste weg naar de kroeg.:)

De wietplantjes in Brabant zeker?
De stekjes.
Heb je nog niet in de boot een amfetaminelab? afvalstoffen kunnen zo overboord de rivier in.
Plantjes diep in het ruim is ook wel iets, ze hebben wel wat licht nodig voor de groei, maar bij een waterlekkage drupt het niet vanaf de zolder naar de benedenverdieping.

De stekjes.
Heb je nog niet in de boot een amfetaminelab? afvalstoffen kunnen zo overboord de rivier in.
Plantjes diep in het ruim is ook wel iets, ze hebben wel wat licht nodig voor de groei, maar bij een waterlekkage drupt het niet vanaf de zolder naar de benedenverdieping.

'Vroegah'. Toen Brabanders alleen nog verstand hadden van gloeilampen en worstenbroodjes..

Ik begrijp nu ook
Ha trolletje en den dop.
Naast het knopje meld, onder elk berichtje.
Zie je bij je eigen berichtjes nog vaak een knopje Bewerk staan.

Als je daar op klikkerdeklikt.
Dan kun je de reactie op je eigen bericht toevoegen aan het bericht waar je de eerste reactie op niet je eigen bericht hebt staan.

Wat je nu doet, komt best wel erug dom over.

Maar bovenstaande uitleg zal voor de gemiddelde bootjes vaarder wel te moeilijk te begrijpen zijn.

Nog een fijne dag.

Van 17:45 tot 19:30 een wandel projectbespreking, waarvan het laatste halfuur in de kroeg wordt doorgebracht.
Als het buiten regent wordt het wandelen beperkt tot de kortste weg naar de kroeg.:)

Wat moeten wij ons voorstellen bij zo'n wandel projectbespreking in Brabant?

Zo'n bespreking wordt dus blijkbaar 5 kwartier al wandelend buitenshuis gehouden en wordt dan binnenskroegs afgesloten, behalve als het regent. Dit lijkt me een tamelijk onhandige manier van doen, maar van Brabanders kun je natuurlijk niet anders verwachten. Wat wordt er eigenlijk bij zo'n bespreking allemaal gezegd? Uiteraard verstaan jullie elkaar het grootste deel van de tijd ook niet, vandaar dat er vaak dingen herhaald moeten worden, wat de agenda tamelijk kort maakt. Wordt er dan bijvoorbeeld afgesproken dat jullie allemaal dezelfde kant op zullen wandelen? Dat iedereen de afstand lopend zal overbruggen? Bij welk maisveld de wandeling zal beginnen? Of er deze keer 'de pa-ha-ha-den op, de la-ha-ha-nen' in als wandellied gezongen gaat worden of het gebruikelijke 'er staat een paard in de gang'?

Dus laat eens horen wat er zoal op de agenda staat of is dat alleen de rond(je)vraag? Dat is dan vermoedelijk de vraag wie straks het rondje moet betalen

Helemaal niks.
Zelfs jouw fantasierijke invulling is al te hoog gegrepen.
Het eerste uur wordt er alleen maar gebakkeleid over de vraag wát het gezelschap wenst drinken: J*piler of Brand.
Is men het er over eens dan gaat slechts één lid van het gezelschap de kroeg in; hij die de discussie won.
Of hij gaat betalen blijft overigens nog de vraag.
De rest ligt ergens op de route in nogal slordige houdingen ongesteld te wezen.
Welaan, een voorbeeld van de Brabantse democratie.

Een gezellig moment.:)
Dus laat eens horen wat er zoal op de agenda staat
Nee
of is dat alleen de rond(je)vraag? Dat is dan vermoedelijk de vraag wie straks het rondje moet betalen
We hebben geen rondvraag en het is altijd dezelfde persoon van het gezelschap die de rekening betaald.
Niet dat die persoon de rijkste is van het 2 koppig gezelschap, maar die andere persoon heeft een mogelijkheid om de rekening te declareren.
En dat heb ik niet.
We moeten wel de traditie in stand houden, de rijken worden rijker en de armen blijven arm.:D
De rest ligt ergens op de route in nogal slordige houdingen ongesteld te wezen.
De rest is dus de andere helft.
Kan een agenda puntje worden, de helft van het gezelschap is van het vrouwelijke geslacht en ik ben dat niet.
Ik kan natuurlijk uit jou naam wel ff vragen hoe dat zit met de ongesteldheid, of dat nog een issue is.

Niet dat die persoon de rijkste is van het 2 koppig gezelschap, maar die andere persoon heeft een mogelijkheid om de rekening te declareren.
Als ik het goed begrijp houdt die dame dus beroepshalve een wandelbespreking met jou. Is ze van de reclassering?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back