De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor,
467C54E6-90AF-4ADE-97F2-4D16735D392A.jpeg
Roel Borntoparty slaapt altijd met één orgh open hé.

Ga daar niet tegenin dat heeft toch géén zin,het is voor iedereen voordeliger dat hij zichzelf in zijn wanen laat verdwalen.
(Zolang hij geen gevaar is voor zichzelf of andere bergbavianen(onderdanen))

................ in hoeverre ben ik dan toerekeningsvatbaar?
geen commentaar............

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk om op 2 oren tegelijk te liggen? Kunnen we het daar eens even over hebben? Heb je misschien een gespleten p̶e̶r̶s̶o̶o̶n̶l̶i̶j̶k̶h̶e̶i̶d̶ schedel waardoor zowel je rechter als linker oor het kussen/matras raken?................
Zoals Roel al schrijft: een dik, zacht kussen. Nu ben ik bij het uitdelen van de oren best wel redelijk bedeeld, dus die flappers passen perfect in zo'n kussen en dat ligt heeeeerlijk. Uiteraard doe ik dan wel eerst de hoorapparaten uit, anders hoor ik nog steeds van alles. Roel heeft die van hem blijkbaar gekocht bij 'OogvoorOren' en vergeet ze 's nachts uit te doen, vandaar dat 'orgen'.

Ja dat is ook heel dom om een rib te kneuzen
Vertel mij wat. Het lukt mij minimaal één keer per jaar wel, vaak simpelweg door te hoesten. De laatste was het gevolg van een overmoedige bui, maar dat had ik al gemeld.

Laatst bewerkt:
Per decreet!

Of de heren zich een beetje willen herpakken.

Waar eerder de zorgen lagen bij theefeestjes lijkt het hier inmiddels meer op een naaikransje.

Laatst bewerkt:
5 onderdanen.

Die de beste stuurlui ten van de Berg willen zijn.

962F52C7-F525-4308-833F-9C73DA50FE52.jpeg

Staan nog steeds aan de wal.
(Taal_armoe en fantasie blijkt nog steeds genetisch bepaald)

Kom maar op met je toetsenbord!

Waar eerder de zorgen lagen bij theefeestjes lijkt het hier inmiddels meer op een naaikransje.

Nu ben ik een leek op het gebied van naaikransjes, maar ik ben best wel benieuwd waar die zo al over gaan, vooral in Hell. Ook Roel schijnt er zo één en ander over te weten, gezien z'n reactie.

Naaikransjes zijn kransjes waar genaaid wordt, zo moeilijk is dat toch niet?

Een kransje is een clubje. En als je interesse hebt moet je gewoon even googelen of er ergens in jouw buurt een club is waar je kunt naaien.

Naaikransjes zijn kransjes waar genaaid wordt, zo moeilijk is dat toch niet?

Een kransje is een clubje. En als je interesse hebt moet je gewoon even googelen of er ergens in jouw buurt een club is waar je kunt naaien.

Wanneer een 'vale' ouwe over een naaiclubje begint denk ik meer aan parenclubs over de grens of in dit geval het buitenbergse. In dat geval: mijniegezien:rolleyes:

Ik vroeg niet wát een naaikransje is, maar waar het al zo over gaat in zo'n groepje. Ik heb nog steeds voldoende fantasie om me voor te stellen wat voor activiteiten daar plaats vinden, dus interesse in deelname heb ik niet. Wel ben ik benieuwd waarin de gespreksstof in zo'n clubje overeenkomt met die van de laatste MBF-Berg-pagina's. Het enige, dat ik kan bedenken is 'au', verder reikt mijn voorstellingsvermogen niet. Een gebrek daaraan wordt me wel vaker verweten, maar dat terzijde.

Hell is maar een klein gemeenschap, wellicht dankzij een afschrikwekkend denkbeeld.
Binnen deze gemeenschap is er zeer beslist gemeenschap, maar in hoeverre er binnen de gemeenschap gemeenschappelijke gemeenschap gemeen goed is, daar heb ik geen weet van.
Ik maak geen deel uit van de goegemeente (stukje dichterlijke vrijheid).

..... Het enige, dat ik kan bedenken is 'au', verder reikt mijn voorstellingsvermogen niet.....
Oeps, dat is best triest.
Wil je er over praten?
Het is onwaarschijnlijk dat we je kunnen/willen helpen, maar een verzetje op zijn tijd is altijd welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back