Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geen commentaar............................ in hoeverre ben ik dan toerekeningsvatbaar?
Zoals Roel al schrijft: een dik, zacht kussen. Nu ben ik bij het uitdelen van de oren best wel redelijk bedeeld, dus die flappers passen perfect in zo'n kussen en dat ligt heeeeerlijk. Uiteraard doe ik dan wel eerst de hoorapparaten uit, anders hoor ik nog steeds van alles. Roel heeft die van hem blijkbaar gekocht bij 'OogvoorOren' en vergeet ze 's nachts uit te doen, vandaar dat 'orgen'.Hoe is het in hemelsnaam mogelijk om op 2 oren tegelijk te liggen? Kunnen we het daar eens even over hebben? Heb je misschien een gespleten p̶e̶r̶s̶o̶o̶n̶l̶i̶j̶k̶h̶e̶i̶d̶ schedel waardoor zowel je rechter als linker oor het kussen/matras raken?................
Vertel mij wat. Het lukt mij minimaal één keer per jaar wel, vaak simpelweg door te hoesten. De laatste was het gevolg van een overmoedige bui, maar dat had ik al gemeld.Ja dat is ook heel dom om een rib te kneuzen
Heb jij mazzel dat je geen vriend bent van het modelbouwforum.Matennaaiers genoeg hier
Heb jij mazzel dat je geen vriend bent van het modelbouwforum.
Oh, heb je iets nodig?Nee maar wel met jou toch?![]()
Waar eerder de zorgen lagen bij theefeestjes lijkt het hier inmiddels meer op een naaikransje.
Naaikransjes zijn kransjes waar genaaid wordt, zo moeilijk is dat toch niet?
Een kransje is een clubje. En als je interesse hebt moet je gewoon even googelen of er ergens in jouw buurt een club is waar je kunt naaien.
Oeps, dat is best triest...... Het enige, dat ik kan bedenken is 'au', verder reikt mijn voorstellingsvermogen niet.....
Wanneer een 'vale' ouwe
Oh dus als wij voor wie zich aangesproken voelt jou Blooper noemt, dan zijn we, dus al die zich aangesproken voelen je papa.Mn vader wel![]()