Nu we het toch over beelden hebben, dwalen mijn gedachten weer af naar de traditionele MBFBBBQ's (het is weer lekker weer).
Maar dan denk ik gelijk ook aan Hobbyist die graag ook eens de MBFBBBQ zou willen organiseren, maar al lange tijd worstelt met beschikbare ruimte.
Al helemaal in deze tijd van minimaal 1,5 meter ruimte.
En dan heb ik het er nog niet eens over dat; Corrien Jan niet interprovinciaal wil laten reizen, het kunnen beschikken van een private privaat of het eventueel delen van een tandenborstel (omdat vergeten) bij het krieken van de "dag er na".
Maar voor elke "uitdaging" is er natuurlijk een oplossing.
Bijvoorbeeld:
https://www.bbqenzo.nl/product/barbecue-luxe/
Ieder op zijn eigen balkon/tuin/perk/oprit. En natuurlijk gezellig via videoconferencing smullen en keuvelen.
Het scheelt een ieder reiskosten (denk ook aan het milieu) en kostbare vrije tijd.
Uit hoofde van, mijn zelf aangestelde functie, wil ik Hobbyist graag deze optie voorleggen. (immers; een MBFBBBQ is een primair onderdeel van de MBFB gemeenschap)
Wat je (Hobbyist ( men moet immer duidelijk zijn)) er enkel voor moet regelen:
Samen een datum en tijd afspreken.
Een menu op laten geven; met lifjes, lafjes, drankjes (huisdieren niet te vergeten) en een toetje.
Het verzamelen van de NAW gegevens van de genodigden (als die daarover moeilijk doen;

!)
Een cateraar die er voor zorgt dat alles op tijd, compleet, wordt afgeleverd.
En regelen dat er een team/livestream linkje beschikbaar is.
Scheelt ook nog eens een hoop gedoe = tijd moeite.
Oh ja; en zelf afrekenen/betalen/pinnen/ophoesten van de luttele kosten.
Met jouw talent, inzicht en vaardigheden kan & zal deze potentieel eerste 2020 MBFBBBQ geschiedenis schrijven.