hobbyist
Forum veteraan

Pardon, sinds wanneer komt uit de getypte forumtekst geluid?Zie je wel hoorde ik het toch goed. Ze zijn weer wakker.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pardon, sinds wanneer komt uit de getypte forumtekst geluid?Zie je wel hoorde ik het toch goed. Ze zijn weer wakker.
Gewoon zelf hardop voorlezen?
Pardon, sinds wanneer komt uit de getypte forumtekst geluid?
Of da da dat (begin er bijna van te stotteren) verschil uit maakt.Gewoon zelf hardop voorlezen?
Welke geestelijke wil je van welk visuele verwerken?Oei @Puffin heeft nogal wat moeite met de geestelijke verwerken van het visuele.
[emoji1] volgens mij doet hij het expres. Wel jammer dat Baggeraar niet meer online is/mag. Die had gelijk zijn rode pen gepakt.... de zins opbouw ...
![]()
Ok, het vergt wat stuurmanskunst.Een beetje...?
Tegen wie en over wie heb je het nu?volgens mij doet hij het expres.
Wel jammer dat Baggeraar niet meer online is/mag.
Lees je je eigen teksten ook wel eens na voordat je ze post?Die had zijn gelijk rode pen gepakt.
Oei @Puffin heeft nogal wat moeite met de geestelijke verwerken van het visuele.
Ik ga weer in slaapstand... ....van de banjo mis.![]()
Als vrijzinnig a-religieus type kan ik mij, in deze verpakking geserveerd, ook wel vinden een een boodschap van hoop en vergeving, al ga ik niet over de exegese van het geheel..Jij hebt tegenwoordig iets met de geestelijkheid, nietwaar? Eerst een geestelijke 'verwerken' en vervolgens wil je naar de 'banjo mis'...
Is dat laatste een soort alternatieve Rooms-Katholieke liturgie waarbij men, in plaats van op een fatsoenlijk orgel te spelen (hoewel de orgels in de meeste RK-kerken niet om aan te horen zijn, maar dat terzijde) met een banjo de zang van de parochie begeleidt?
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie...
(Blij dat ik vrolijk-orthodox ben... Met de nadruk op 'vrolijk')
Dat is maar tijdelijk, tijdens het bezoek aan de tempel van Duke Puff heb ik nogal wat bijzonder dampen in mijn systeem gekregen.Jij hebt tegenwoordig iets met de geestelijkheid, nietwaar?
Of ik "De banjo" heb weet ik niet zo 123, maar ik heb er wel een paar die op batterijen of netvoeding werken.Maar als er een banjo, wat zeg ik, DE banjo (Gibson Granada, #9584-3), in voorkomt kan mijn dag al helemaal niet meer stuk:
Tjonge jonge je moet de meelezers niet op een dom idee brengen om lollig te willen zijn.Nog even en er komen YouTube filmpjes voorbij van een of andere malloot op een draailier...
Weet wel wat je vraagt, want dat gaat nog een flinke opgave worden.Het moet niet veel gekker worden hier.
Nog even en er komen YouTube filmpjes voorbij van een of andere malloot op een draailier...
En of ik dat begrijp!Of ik "De banjo" heb weet ik niet zo 123, maar ik heb er wel een paar die op batterijen of netvoeding werken.
Met ook een iets andere bediening, i.p.v. aan de snaren te tokkelen is het knoppen drukken, maar dan wel met enige souplesse, de witte en zwarte toetsjes zijn een beetje aanraakgevoelig, net als bij een piano hard duwen is veel geluid en zacht duwen is minder geluid.
Bij een orgel zit er een gaspedaal op, maar bij deze elektronische banjo zit het gaspedaal dus in de toetsjes.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Daar heb ik jou voor.Wel blijven opletten, hè.