Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hé, ik heb geen rasta-haar, hoor.Berg-wappie!
Zo hé, dus daar verschuilen zich de Berg-wappie's.Hé, ik heb geen rasta-haar, hoor.
(althans niet op voor jou zichtbare plaatsen)
.........maar je hebt wel een zelfde soort vermomming op de bovenlip. Geluid áán:Hé, ik heb geen rasta-haar, hoor.
Ehhh.... Nee. De kleur van mijn bovenlip-bedekking is een beschaafd rossig-met-een-tintje-grijs..........maar je hebt wel een zelfde soort vermomming op de bovenlip. Geluid áán:
https://twitter.com/i/status/1412848556290023432
Ja een tintje grijs zit er wel in.Ehhh.... Nee. De kleur van mijn bovenlip-bedekking is een beschaafd rossig-met-een-tintje-grijs
De 1,5 meter maatregel tot het toetsenbord vind ik wel een goed idee.
Helemaal met je eens. Laatst zag ik dat stuk onbenul (niet alleen politiek) op TV en dacht ik dat ik naar een oude uitzending van "Showroom" zat te kijken...... dat een muziekje van Queen mengen met de kop van dat stuk politiek onbenul zo ongeveer de ergste blasfemie is die je kunt bedenken? .....
Gezien de fles sap, verplichte overnachting, met als ontbijt de volgende dag.dit lijkt me ook wel wat:
Nee hoor, dat is het verdiende loon voor mensen die dieren doodmaken voor hun eigen plezier.Met die struisvogel ontleden is er schijnbaar iets mis gegaan gezien het verband aan de rechterarm van een der slagers.