Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Cees is sinds gisteren niet beschikbaar......trefwoorden: branden, billen, blaren, zitten
Volgens mij zit Roel 's avonds laat aan de babbelnootjes.
En waar Jan aan zit weet ik niet, maar knapper is ie er niet van geworden.
Ik ga eens even kijken waar Cees uithangt, want het wordt een beetje stil hier.
(trefwoorden: knuppel, hoenderhok, gooien)
Cees is sinds gisteren niet beschikbaar......trefwoorden: branden, billen, blaren, zitten
Laat me raden: Burpmans heeft bij jou zitten uithuilen nadat-ie gisterochtend verticaal had gediscussieerd.Héhé... de heren zijn ook wakker. Waarom, denken jullie, dat ik tot gisteravond/vanochtend vroeg samen met Burp aan tafel 4 heb vertoefd?
Nou? Nounounou?
Geen flauw idee. 't Was anders wel een flinke lap tekst, waar we errug veel van hebben opgestoken. Onze dank!Waarom denken de heren dat ik gisteravond tussen de bedrijven door nog een klein theoretisch college "waarnemen" heb gegeven?
Héhé... de heren zijn ook wakker. Waarom, denken jullie, dat ik tot gisteravond/vanochtend vroeg samen met Burp aan tafel 4 heb vertoefd?
Nou? Nounounou? Waarom denken de heren dat ik gisteravond tussen de bedrijven door nog een klein theoretisch college "waarnemen" heb gegeven?
Puf wilde ook nog komen, maar uiteindelijk nam hij het risico niet. Hij was bang de weg terug naar de ger niet meer te vinden. (In feite standard procedure als hij weer eens ingenomen heeft, maar goed) Nu kon hij, indien nodig, ook geen nieuwe voorraad laten aanrukken.
Ik heb een van de dames maar even aardig aangekeken en die had nog wat flessen Apfelkorn liggen. Uitstekend spul om bijvoorbeeld whiteboards mee schoon te krijgen.
Als ik ga ruimen da doe ik dat goed, geen half werk en indien daar groot materieel voor nodig is dan schroom ik niet dat in te zetten. En dan nog de rommel, want dat was het, die lag opgeslagen in de Ger. Iedereen weet dat je geen spullen op moet slaan in een Ger, zeker niet als Puff daar vertoefd. Dus zwaai maar dag met je handje naar die troep. Opgeruimd staat netjes, in alle opzichten.
Dat is correct en tevens juist. Denk even na over de volgende spreuk:Je bedoeld dat je gisteravond samen met Burp maar zonder Jan (en mij en vele anderen, uiteraard) aan tafel 4 hebt zitten "vertoeven" ?
Wel met de (aankomend)vegenist/prikker, maar niet met onze Bergoudste?
Nou, waarom doe je het dan? Zonde van de serverruimte.Verder wil ik me er niet tegenaan bemoeien hoor, maar dat whiteboard zal nu wel behoorlijk plakken na die apfelkorn.
Laat aan Brutus wat voor Brutus is. Dat wist Caesar (Ja, die ouwe Julius) al, en hier blijkt weer uit dat jij je klassiekers niet kent. Julius kreeg daar overigens (heel even maar) behoorlijk spijt van, maar, zoals eerder hier gemoreerd: "Spijt is verstand wat te laat komt."Brutus zal er wel weer over gaan beginnen dat het bordje wel zal kleven nadat jij de dames aardig hebt aangekeken, maar dat wil ik hier liever niet lezen.
Zelfbenoemd? Daggutnie. Hoogstpersoonlijk aangesteld door de ModelbouwforumBergbeheerder, inclusief opleidingsinstituut.Dus jij (als de eerste (zelf benoemde) de beste, beveiligingsmedewerker) wil jezelf (en Burp, kennelijk), gelijk stellen met de (wederom zelfbenoemde) elite?
Laat me niet (of eigenlijk wel) lachen.
En Brutus?
Niets mis mee.
Ten alle tijde sta ik achter Brutus.
Precies. Ik voorspel voor niemand de komende tijd een zeepje laat vallen.Ik heb daar geen hulp bij nodig, dankuwelmaartochmaarniet, en als jij zo rap achter Jan gaat staan....
wellicht dat Jan dan de vork ook maar stand-by moet gaan houden....
Want wat je nu weer met je gympies en een stukkie Kevlar moet?
Groet, Bert
Want wat je nu weer met je gympies en een stukkie Kevlar moet?
Groet, Bert
Eerlijk gezegd vind ik dat met z'n tweeën aan tafel 4 zitten gedurende de avond en tot de morgen ook nogal verdacht. Die Burpmans wordt net aangesteld als MBFB-milieumedewerker en dan gaan de heren samen aan tafel 4 zitten 'discussiëren'. Dat zal wel konkelen zijn geweest en ik heb het donkerbruine vermoeden, dat ze daarbij ook een discussie hebben gehad over iemands positie op de Berg (trefwoorden: stoelpoten, zaagzaag).
Waarom zou je Helga vragen, als je zelf die geruchten verspreidt?Ik zal H. Helga eens vragen, want die is altijd op de hoogte van alle geruchten op de Berg. Laat me het niet merken.
Ik stel voor dat jullie in een kringetje gaan staan. Dan kan iedereen achter iedereen staan. Niet echt gezellig, maar het straalt wel eenheid uit. Totdat iemand last krijgt van een "donkerbruin vermoeden". Ik zit ondertussen wel aan tafel 4, als je het niet erg vindt.En Brutus? Inderdaad, poten af van Brutus. Niks 'op de negeerlijst'! Ook ik schaar me meteen achter Brutus, maar dat had ik al eerder laten merken.
Gatsie. Ik hoop niet te dichtbij, anders valt het onder ongetimiwenstivisexiviteiten.....
Precies. Ik voorspel voor niemand de komende tijd een zeepje laat vallen.