De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.............omdat Burp even wat heeft opgeruimd..........

Even wat opgeruimd noemt-ie dat. Weet je wel hoeveel flessen 60, 70 en 80% die lummel heeft weggefl..... euh....heeft weggegooid? En waar is die Ger nu gebleven? Je weet, dat als van Puffilen 'm niet kan vinden, dat-ie dan bij mij komt logeren. En waarom is Zaandam opeens gisteren als de meest schone stad ter wereld uitgeroepen? En op wiens kosten is het daar schoongemaakt? Nounounou nou?

Ger staat stevig op z'n plek zelfs bij de wind van afgelopen dagen, en gezien de UFO achtste verlichting prima te vinden, was even in het buitenbergse bezig met het coördineren cq overleggen van opruim acties, zodat er niet meer geveegd hoeft te worden.

Wat regelen de heren dan hier? Een of andere beginneling die als een dwaas zogenaamd loopt op te ruimen in en rond mijn Ger. Die het vak van glazenbol staren nog niet eens beheerst en dan al een volgende taak geven (trefwoorden 12 ambachten, 13 ongelukken)?
Hij heeft zijn bootje niet af, geen rondvaart dus, MOD BBQ nog niet geregeld, voorspellingen die niet uitkomen en dan een nieuw project???

Een geluk de bijzondere voorraad die in mijn Pipo-wagen achter de Ger staat is de dans ontsprongen bij de opruimactie. Zoals in de lijn der verwachting heeft ie dat weer gemist.

Laatst bewerkt:
Brutus, je bedoelt toch echt een vork inslikken hè en niet toevallig zo'n ding op een andere manier naar binnen werken:

Ja ik bedoel echt inslikken.... en wel zodanig (zeg maar, haring-style) dat je tralies voor je reet krijgt.....

Want al die mensen die opeens zo strak achter me gaan staan... Brrrrrrr!

Groet, Bert

Wat regelen de heren dan hier? Een of andere beginneling die als een dwaas zogenaamd loopt op te ruimen in en rond mijn Ger.............en dan een nieuw project???
Je geeft iemand een uniformpje, een papierprikker en een vuilniszak om 'm wat bezigheden te geven. Dit om van al dat gebedel om een baantje verlost te zijn. Zou jij dan verwachten dat daarmee wat mis kan gaan? Hooguit, dat-ie zichzelf in z'n voet prikt, maar daar had ik m'n voorzorgen al voor genomen door de verbandtrommel aan te vullen.

Een geluk de bijzondere voorraad die in mijn Pipo-wagen achter de Ger staat is de dans ontsprongen bij de opruimactie. Zoals in de lijn der verwachting heeft ie dat weer gemist.

Pfffeeeew, zeker een vooruitziende blik? (jij dus wél!) Geweldig.

bowing-emoticon.png

Want al die mensen die opeens zo strak achter me gaan staan... Brrrrrrr!

Nou, we zullen het nog een keer voor je opnemen......:nooo:

Laatst bewerkt:
Nou, we zullen het nog een keer voor je opnemen......:nooo:

Oh.... daar ben ik heel blij mee hoor (en ik heb ook nergens gezegd dat ik daar niet blij mee was).

Maar moet dat per se met z'n allen ACHTER mij????

Kan toch ook naast, voor, of gewoon in zijn algemeenheid "hier op het forum" gedaan worden????

Groet, Bert

Ik sta hooguit terzijde!

Bovendien levensgevaarlijk om achter iemand te gaan staan na een avondje bij tafel 4.

En dan ben ik niet eens in de buurt geweest van tafel 4.....

Groet, Bert

Kun je na gaan....

Gazprom en onze NAM zijn er niks bij. Gelukkig nog geen aardbevingen op de Berg. Enkel lichte bevingen als H. Helga rond banjert.

Bij een inspectieronde rond het Leutelpaleis werd in de buurt van de wasstraat het volgende aangetroffen:

1830730_1_l.jpg

Weet iemand hier iets van? Het lijkt mij niet, dat dit voor de Fenneks werd gebruikt.

Iets zegt mij, dat dit geen waspoeder is .....

Wat het wel is, geen idee....

Groet, Bert

After more than 60 years as the symbol of a very profitable brand, the Gold Dust Twins quickly turned from an asset to a liability. The entire brand folded in the mid 1950s.
Lijkt me dus dat de persoon die deze verpakkingen in de buurt van de wasstraat verloren is, zeer waarschijnlijk geboren is rond het midden van de vorige eeuw (of eerder).
Wie van de bewoners / regelmatige bezoekers van de berg valt in deze categorie?

En dat zijn ook geen ingrediënten die ik aan de shag kan toevoegen, klinkt wel zo.

Lijkt me dus dat de persoon die deze verpakkingen in de buurt van de wasstraat verloren is, zeer waarschijnlijk geboren is rond het midden van de vorige eeuw (of eerder).

Natuurlijk, logisch. Die persoon heeft dat dan natuurlijk sinds z'n jongste jeugd bij zich gehad en heeft het nu een keer de tijd gevonden om het kwijt te raken. Heeeel toevallig in de buurt van de wasstraat van het Leutelpaleis.

En deze machine, die al een paar weken achter het Leutelpaleis herrie staat te maken? Die is zeker van de brandweer en moet even worden nagekeken en getest?

Gold-Mining-Machine-Set.jpg

Het lijkt mij nogal nutteloos, om een wasstraat te hebben draaien, waar je eerst hopen modder en een paar pakjes goudstof in moet gooien, om er aan de andere kant een hoop modder en een beetje goudstof uit te krijgen....

Tenzij je een camera ploeg van de Discovery Channel bent natuurlijk....

Groet, Bert

Sowieso is een wasstraat een vrij onzinnig instituut. Zeker als je, zoals ik, in een "agrarische omgeving" je buitenbergse woon- en verblijfplaats hebt.
Kijk, voor de Fenneks maakt het weinig uit. Die dingen zijn toch al een groen/zwart/bruin camouflagepatroon gespoten.

Voor mijn persoonlijke solide bolide, donkerblauw van kleur, volstaan meestal 2 emmers water, wat afwasmiddel en een spons. En jawel, 2 x keer per jaar rij ik naar de plaatselijke garage om het ding te voorzien van een waslaagje. C'est tout.
En na een fikse regenbui en een rit door de "Umgebum" is de onderste helft van het voertuig weer aangepast aan de kleur van de bermen, waar je hier best vaak gebruik van moet maken bij een tegenligger...

En deze machine, die al een paar weken achter het Leutelpaleis herrie staat te maken? Die is zeker van de brandweer en moet even worden nagekeken en getest?
Bijna goed Jan.
Dat is een industriële zeefinstallatie, die ik op verzoek geschikt heb gemaakt voor het sorteren van leden van de suborde "Nematocera".
Eigenlijk heeft hij een dubbele functie, want in het water wat er aan de achterkant uitkomt, kun je weer heel goed bepaalde bevestigingsmaterialen zoeken.
Mag je één keer raden wie de opdrachtgever is!

Sowieso is een wasstraat een vrij onzinnig instituut. Zeker als je, zoals ik, in een "agrarische omgeving" je buitenbergse woon- en verblijfplaats hebt.
Kijk, voor de Fenneks maakt het weinig uit. Die dingen zijn toch al een groen/zwart/bruin camouflagepatroon gespoten.

Voor mijn persoonlijke solide bolide, donkerblauw van kleur, volstaan meestal 2 emmers water, wat afwasmiddel en een spons. En jawel, 2 x keer per jaar rij ik naar de plaatselijke garage om het ding te voorzien van een waslaagje. C'est tout.
En na een fikse regenbui en een rit door de "Umgebum" is de onderste helft van het voertuig weer aangepast aan de kleur van de bermen, waar je hier best vaak gebruik van moet maken bij een tegenligger...

Niet om 't een of 't ander, Roel, maar ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat jij je bolide niet door de wasstraat uit post #1894 duwt....

Groet, Bert

.... En jawel, 2 x keer per jaar rij ik naar de plaatselijke garage om het ding te voorzien van een waslaagje....
Let vooral op het woordje "plaatselijke". Zijnde in de buurt van mijn buitenBergse woon- en verblijfplaats.

Niet om 't een of 't ander, Roel, maar ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat jij je bolide niet door de wasstraat uit post #1894 duwt....
Groet, Bert

Klopt, maar wil je mij een plezier doen en je "donkerbruine vermoedens" niet uiten als ik in de buurt ben?
Dankuwelalstublieft.

Klopt, maar wil je mij een plezier doen en je "donkerbruine vermoedens" niet uiten als ik in de buurt ben?
Dankuwelalstublieft.

Oei.... dat is wel heel erg racistisch, he?

Dat bepaalde dingen waar jij een hekel aan hebt donkerbruin zijn, wil niet zeggen dat alles wat donkerbruin is, door jou verafschuwd dient te worden?

Mijn donkerbruine vermoedens hebben net zo veel rechten als ieder ander's andersgekleurde (blank, geel, rood...) vermoedens hoor....

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back