dus "Zwaait" is met een hoofdletter en "roel" niet. Of je hem daar nou heel erg blij mee maakt weet ik eigenlijk niet. We zullen het spoedig weten denk ik*Zwaait.....
roel ....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dus "Zwaait" is met een hoofdletter en "roel" niet. Of je hem daar nou heel erg blij mee maakt weet ik eigenlijk niet. We zullen het spoedig weten denk ik*Zwaait.....
roel ....
bladieblaOpmerkelijk hoe de inhoud van zo'n kruik iemands gemoedstoestand kan beïnvloeden.
een plasje moet doen
Reepje chocola dan maar?En mij volgieten met koffie, zodat je een rustige terugreis zou kunnen hebben is natuurlijk het meest domme wat je zou kunnen doen. Van cafeïne wordt ik wat "drukker".nweer:
En mij volgieten met koffie, zodat je een rustige terugreis zou kunnen hebben is natuurlijk het meest domme wat je zou kunnen doen. Van cafeïne wordt ik wat "drukker".nweer:
Jan...controleer even de schoorsteen van het kacheltje in je CENSUUR want zo te zien krijg je net iets te veel kwalijke dampen binnen. Of het wordt gewoon tijd even pauze te nemen, dat kan ook.
Jan...controleer even de schoorsteen van het kacheltje in je schuurtje want zo te zien krijg je net iets te veel kwalijke dampen binnen. Of het wordt gewoon tijd even pauze te nemen, dat kan ook.
waarom zijn beide dan voorzien van een dimmer?
. . . zin. . .kacheltje. Ik heb zo'n elektrisch convector-dingetje, . . . . tussenzin. . . . ., waarop de inkomende reparaties wachten.
Tja, als het te veel moeite is om wiki te raadplegen, blijf je maar onwetend."Wikipedia" is een heel vies woord...
Wil jij je er even niet tegenaan bemoeien!Advies aan iedereen: reparaties in de zomer laten uitvoeren.
Tja, als het te veel moeite is om wiki te raadplegen, blijf je maar onwetend.