De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoor Roel, maar heb jij misschien een schuurtjes-fixatie :confused::confused::confused:

Je kunt bijna geen bericht van jou opslaan of je hebt het wel over de één of andere schuur of schuurtje. Ben je eigenlijk nog steeds wel content met je eigen hobby-onderkomen? Of liever gezegd met je hobby-paleis, want als ik de beelden van TV-oost mag geloven heb jij flink de ruimte.

Ik heb geen schuurtje en ik hoef geen schuurtje. Mijn zenders stuur ik altijd naar Jan dus ik heb geen schuurtje nodig om daar aan te prutsen. En ik haat wintersport, als ik in de zon wil zitten doe ik dat gewoon in de tuin.

Nou jij Jan.

En ik haat wintersport
Sommige mensen maken toch wel heeeeeeel erg grote vergissingen in het leven!!!

Misschien, dat wij toch eens samen een verhelderend gesprek moeten hebben, Arjen/Arjan (*)?

Het probleem is dan alleen wie er dan aan wie een factuur moet gaan sturen, maar dat terzijde.

*doorhalen, wat niet van toepassing is.

......Mijn zenders stuur ik altijd naar Jan dus ik heb geen schuurtje nodig om daar aan te prutsen....

Aha! Now comes the monkey out of the sleeve!
Jij bent dus degene die Jan heeft veroordeeld om, in het zweet zijns aanschijns, in een schuurtje zijn boterham te moeten verdienen.

Ik weet niet hoor Roel, maar heb jij misschien een schuurtjes-fixatie :confused::confused::confused:

Antwoord: nee.

Weet jij dat wel heel, heel, heel erg zeker :confused::confused:

Aha! Now ........... (slap oh-verhaal, dat ik hier uiteraard niet ga herhalen)

Blijkbaar weet je het helemaal niet zeker, hè?

Overigens is het heel erg verschrikkelijk moeilijk om te zweten als je een soldeerbout hanteert. Zo zwaar is zo'n ding nu ook weer niet. En dan ook nog zweten in m'n aanschijn? Kunnen we het even gezellig houden? Dat lijkt mij een bar onaangename bezigheid, die ook nog eens onhygiënisch is. Nee hoor, daar begin ik niet aan.

Het is hier verdorie ook nooit goed...heb je er een keer eentje bij die rustig nadenkt en niet direct op het "post reply" knopje drukt, wordt die ook weer afgebrand. Niet aardig, meneer van Essen!

Neem een voorbeeld aan Jan, dat is pas een vriendelijk man (zo goed Jan?)

Word ik betaald om aardig te zijn?
Staat nergens in mijn functieprofiel. (Zie kantoor Jan, boven Wok Inn, kluis, 2e plank van boven)

oh...wordt je wel betaald om mensen aan te zetten van alles te roepen zonder eerst even na te denken? Dat wist ik inderdaad niet, heb ik zeker overheen gelezen. Mijn oprechte excuses dan maar.

Trouwens jouw functieomschrijving is volledig voorzien van doorhalingen met dikke zwarte stift en stempels "GEHEIM" dus dat leest sowieso wel rot.

Zoiets dus

467660631.jpg

Zag je dat bedrag van 3 miljoen in die functieomschrijving?
Ja?
Nou, die krijg ik niet om lief en aardig te zijn hoor.
En de rest heb je inderdaad overheen gelezen.

Tja, 't is geen poëtisch geitenwollensokkenzielenknijpproza, dus je moet er even voor gaan zitten.
Of op je eigen bank (heb je die nog?) gaan liggen, maar ik raad je aan om dan wel die geitensollensokken van vijf weken geleden toch eerst maar eens in de wasmachine te fl*kkeren...
Of je laat ze nog een week liggen, dan lopen ze vanzelf weg, maar dan kan je in de tussentijd weer niet van je bankje gebruik maken. 't Is ook altijd wat...

Neem een voorbeeld aan Jan, dat is pas een vriendelijk man
Wat gaan we nou weer krijgen :confused:? Kom op zeg, neem jij liever je grootje in het ootje :mad:!

Zag je dat bedrag van 3 miljoen in die functieomschrijving?
Lires! Een beetje een gedateerde functieomschrijving, waarvan ik me afvraag hoe deze in handen is gevallen van onze voormalige MBFB-ziele(n)knijper annex dieren(geenvee)arts. Heeft MBFB-Beveiliging soms een steekje laten vallen? Overigens geen idee waarom je indertijd in lires uitbetaald wilde worden (hoewel ik daarbij zo mijn bijzondere gedachten had/heb), maar dat zal me ook worst zijn. Overigens was het dan nog steeds dik betaald voor wat er voor gedaan moest worden.

Heb je trouwens ook gezien, dat er in die omschrijving werd geschreven over 'operation early bird'? Wat dat die keer, dat dhr. van Essen vóór 08.00 uur uit de veren moest? Dat waren nog eens barre tijden, hè?

lires?? ahh toen waren de bunga bunga feestjes nog te betalen, en wij maar denken dat BB voor een drankje stond. kan natuurlijk ook gecombineerd worden maar dat terzijde. Beide zijn natuurlijk de oorzaak van de falende beveiliging.

Lires! Een beetje een gedateerde functieomschrijving, waarvan ik me afvraag hoe deze in handen is gevallen van onze voormalige MBFB-ziele(n)knijper annex dieren(geenvee)arts. Heeft MBFB-Beveiliging soms een steekje laten vallen?

Voor dat bedrag moet je natuurlijk ook geen "rocket-science" verwachten.

Corrien zei:
Heb je trouwens ook gezien, dat er in die omschrijving werd geschreven over 'operation early bird'? Wat dat die keer, dat dhr. van Essen vóór 08.00 uur uit de veren moest? Dat waren nog eens barre tijden, hè?

Dat kan je wel zeggen ja! Tot overmaat van ramp was het ook nog eens in de zomertijd...

... Beide zijn natuurlijk de oorzaak van de falende beveiliging.

Hoezo falende beveiliging?
Ga jij eens even heel rap terug in de bezemkast van het Schipperscafe je tegen het aftekenen van de imaginaire waterlijn van scheepsmodellen bemoeien...
En veeg meteen even de " te koop" - topics aan beetje aan. Het wordt een beetje een zootje daar. Je vind nu ouwe meuk die nooit verkocht werd al op bladzijde 1. Een beetje gezellig " uppen" is er niet meer bij, laat staan al die leerzame discussies over een realistische vraagprijs van een zakje kwiklinks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back