hobbyist
Forum veteraan
Daar kan verandering in gebracht worden.Wij hebben hier geen geraniums.
Nog een voorkeur voor een bepaalde kleur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar kan verandering in gebracht worden.Wij hebben hier geen geraniums.
Vind je dat er iets mis was met de eerste helft dan?Hoe dacht jij dan hoe ik de tweede helft van mijn leven moet invullen?
Hallo, wil je mijn Leutelpaleis niet verwarren met het Leutelparadijs, de zaak van mijn geachte concullega op de buurberg?Micropuller had geloof ik al wat stekjes in het leutelpalijs
Nou, ik kan vertellen dat er niets mis was. Die jongens zaten gewoon te leutelen aan het leutelpaleis-kacheltje. Het was er een beetje frisjes. Dat ze daarbij mondkapjes gebruiken komt doordat ze allebei een pollen-allergie hebben. Ze kweken daar namelijk zelf voor 12 mei ook wat leuke, gezellige kamerplantjes. Iemands moeder heeft nogal grote vensterbanken, dus daardoor zijn het er een beetje veel geworden. Het zijn dus aardige jongens daar in het leutelpaleis, die straks met moederdag niet met lege handen staan.
![]()
leutelpalijs
...Leutelpaleis
Leutelparadijs
Nou ehm, niet direct, maar moi heeft/had wel een partijtje overjarige plantjes staan.Had ik jou wat gevraagd?
al bij al met dit draadje er bij zie ik toch twee keer de roep om geraniums.Om toch ook even serieus in te gaan op dit als geintje bedoelde topic: voor de activiteit in de modelbouw maakt het een uitermate groot verschil hoe het voorjaar is geweest. Dit jaar was dat voor de modelbouwer uiterst droevig, wat zich bijvoorbeeld onmiddellijk vertaalt in slechte verkoopcijfers bij de winkeliers. Zelf merk ik dat ook duidelijk in een geringer aantal telefoontjes en e-mails en wegblijvende reparatie aantallen. Zoiets wordt dan vervolgens in de rest van het jaar niet meer ingehaald. Het lijkt er op, dat bij een slechte start van het seizoen velen de rest van het jaar niet echt meer goed op gang komen en chagrijnig achter de geraniums blijven hangen.