Hoe ze gekleed gaan maakt me niet uit............
Ik vroeg me al af wat drank allemaal met een man kan doen, maar ik ben gerustgesteld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe ze gekleed gaan maakt me niet uit............
Harmonica? Dom blondje zeker Roel !;-)Dat orgel is nog tot daar aan toe, die harmonica daarentegen...
Prima instrument om je open haard mee aan te maken.
Maar iemand riep "Intermezzo!"
Dan moeten we daar ook even voor gaan zitten.
[media=youtube]op7jk_mL30w[/media]
Nootjes staan op tafel 4, bier/pils/lager (in welke vorm dan ook) te verkrijgen in een of andere louche tent tegenover de Wok-Inn.
(En onder de tafel door wil hij je ook een goedkope whiskey/whisky aansmeren, maar daar moet je niet instinken... Niet te zuipen, dat spul! Dan nog liever antivries voor je ruitensproeier...![]()
@MBFB-Beveiliging en de MBFB-slijterij,
de één of andere dombo biedt hier op de Berg bier aan, dat duidelijk over de datum is. Uiteraard is dit niet alleen een economisch delict, maar het is ook schadelijk voor de gezondheid van de MBFB-bevolking. Graag actie!
Ik bied natuurlijk geen bier aan Gekkie, ik breng jullie alleen op de hoogte van een uiterst smaakvol vloeibaar Blondje om een positieve wending aan dit draadje te geven. Modelbouwforum is er natuurlijk niet bij gebaat als jullie je zo laten gaan naar aanleiding van de door jullie naar voren gebrachte afbeeldingen met al dat vrouwelijk schoon. Ik neem aan dat jullie allemaal volwassen kerels zijn en daarom inmiddels al wat gewend zijn.@MBFB-Beveiliging en de MBFB-slijterij,
de één of andere dombo biedt hier op de Berg bier aan, dat duidelijk over de datum is. Uiteraard is dit niet alleen een economisch delict, maar het is ook schadelijk voor de gezondheid van de MBFB-bevolking. Graag actie!
Vind je dat niet een beetje vreemd om te vragen "of ze wel goed wijs is" ?
A Wat voor antwoord verwacht je te krijgen?
b Als je al zo'n vraag stelt, wat doe je met het antwoord?
c Ongeacht enig antwoord laat je haar toch al toestoppen, dus waarom zou je de vraag stellen?
Als de hartkleppen het niet meer trekken, gewoon een extra muts voor de muts.
En verder hoef je over de Kerstvrouw geen zorgen te maken hoor.
Ze zal wel wat gewent zijn.
Een kouwtje, griepje of longontsteking krijg je niet van wat afkoeling.
Hooguit hypothermie en dat is erg leuk te behandelen.
Ad A) Ze zal wel zeggen: "ja hoor, dat ben ik".
Ad b) Ik zal dan zeggen "nee hoor" en vervolgens wat vaderlijk adviezen geven.
Ad c) Ik zoek nog een schoondochter. De zoon is niet thuis, dus die kan dat instoppen niet voor z'n rekening nemen, vandaar het alternatief. Als ik zelf zou proberen d'r in te stoppen krijg ik op m'n fl*kker en zegt mijn duifje vermoedelijk: "vies oud mannetje, fl*kker op".
Overigens stop ik mijn duifje ook nooit meer in. Zij mij wel, heel liefderijk. Dat heb je als je een jongere vrouw hebt getrouwd.
Hoezo denk jij dat ze dat wel zal zeggen? Ben je tegenwoordig ook voorspeller? Een heel belabberde dan zo te zien. Ik zal je vertellen wat ze zou zeggen.
Ad a) Ze zal wel zeggen: "Ben je zelf wel goed wijs?"
Ad b) Je krijgt geen antwoord maar een wedervraag. Weet je nu nog niet hoe vrouwen zijn?
Ad c) De vraag stellen is tegen beter weten in. In de hoop dat ze zal zeggen: "Wilt u me misschien instoppen?" maar dat is, zoals ik reeds zei, tegen beter weten in.
Laat dat voorspellen dus maar over aan mensen die daar meer verstand van hebben ja?
De meest lelijke die ik kon vinden was deze:
![]()
Jongeman, wél goed lezen en s.v.p. geen foutieve verbeteringen in mijn tekst proberen aan te brengen.
Allereerst is het: ad A) en niet ad a). Voorts kan ik je melden, dat zo'n meissie tegen mij niet snibbig gaat doen en me beleefd met 'u' zal aanspreken. Ze zal onmiddellijk zien, dat ik d'r vader zou kunnen zijn of mogelijk d'r schoonvader zou kunnen worden. Leer mij de vrouwen kennen, die een overrijpe man zien (jaja, ik ben me bewust van m'n leeftijd).
Ad b) was een vraag, die door Erwin werd gesteld. Insinuaties aan zijn adres kan ik niet waarderen.
Ad c) had ik al duidelijk beantwoord, dus jouw verbetering slaat als als een l*l in een bord pap (overgenomen uit Wikipedia)
Goed zo! Dit laat wat aan de fantasie over, ook al is het misschien een vulgaire.
Welke Ad bedoel je nou eigenlijk waar je steeds naar verwijst?
............gevolgd door een lijst verkeerde mogelijkheden......
Het zal mij een rotzorg zijn hoe 'ze' dat tegenwoordig noemen of hoe 'wij' dat gewoon zeggen, voor deze keer typte ik een keer 'snibbig' en jij begreep precies wat dat betekende (trefwoorden: pot, zwart, ketel).Tegenwoordig noemen ze dat niet meer snibbig, voorop gesteld dat ze zou weten wat dat betekent, maar noemen ze dat assertief. Wij zeggen gewoon bijdehand.
Zucht! Als je een zin begint doe je dat met een hoofdletter A. Als ik dat halverwege de zin nog eens aanhaal doe ik dat dus met een kleine hoofdletter a. ZO HOORT DAT!En voor we verwijten gaan maken over al dan niet goed lezen, ik had het over Ad a) en niet ad a).
Waar je vrolijk antwoord op gaf wat dus reageer ik daar op.
Welke Ad bedoel je nou eigenlijk waar je steeds naar verwijst?
Gevolgd door een absoluut overbodige opsomming van potentiële Ad-en en Adjes)![]()