De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha nou dan eerder met de rotor het gras effe maaien dan knikkeren.
Overigens valt het weer tegen vanuit deze positie he, die foto. Die uiterst links en rechts,
die blik ken ik, die fotograaf zal wel een foute opmerking gemaakt hebben.

BTW wat zeuren we nou over "mannensport", we spelen hier allemaal nog met autootjes, bootjes en vliegtuigjes.

BTW Bertus, de Highlandgames dan maar weer dit jaar? Ik doe mee!

Amerikaans football is inderdaad een domme sport, laat ik je daarin gelijk geven.

Dat die dames schouderbeschermers dragen was me nog niet eens opgevallen. Ik vind het vervelend, maar ook daarin moet ik je gelijk geven. Het is echter wel degelijk een plaatje uit de Australian lingerie football league. Wat voor functie die schouderbeschermers hebben weet ik echter zo net nog niet. Misschien wel om de schouders te beschermen.

lingerie_league.jpg

Maar goed, we zijn afgedwaald. Behalve één ondoordachte en niet ter zake dienende reactie op het kuiltje knikkeren heb ik nog niets vernomen.

Ook dat zijn gewoon American football dames.... die "make up" zie je uitsluitend bij dát spelletje.... niet bij Ozzie rules football, niet bij rugby, nergens, alleen bij die nichterige amerikanen. En waarom? Omdat de tegenstander er bang van wordt.... (of in elk geval, dat denkt men, en in het geval van amerikaanse tegenstanders, zou dat nog best wel eens waar kunnen zijn ook....).
Het is dus een beetje tegenvallend om te moeten constateren dat de aussen hun prachtige sport zo te grabbel gooien, door plaatjes van American football (en dan nog een uiterst bedenkelijk niveau) onder hun noemer te plaatsen....
Ik moet ook eerlijk zeggen, dat iets zoals een "lingerie league" niet echt aussie overkomt.... past niet geheel en al in de volksaard....

Ik kan me overigens heel goed voorstellen, dat jij het uitermate vervelend vind mij gelijk te moeten geven... maar ja... wat kan ik daar aan doen? Jij plaatste het plaatje....

Maar dat het je nog niet opgevallen was.... ligt dat nu aan je geestelijke achteruitgang, of aan het feit dat je "even afgeleid was"? En wat vind je duifje daar nu wel niet van?

Groet, Bert

De Highland games, nee dank je.... ik had het over échte mannen... niet over dronken barbaren!

Groet, Bert

Hahahaha nou dan eerder met de rotor het gras effe maaien dan knikkeren.
Overigens valt het weer tegen vanuit deze positie he, die foto. Die uiterst links en rechts,
die blik ken ik, die fotograaf zal wel een foute opmerking gemaakt hebben.

BTW wat zeuren we nou over "mannensport", we spelen hier allemaal nog met autootjes, bootjes en vliegtuigjes.

BTW Bertus, de Highlandgames dan maar weer dit jaar? Ik doe mee!

Dat grasmaaien is/was voorbehouden aan Davy.
Maar die is al zolang ondergedoken dat het gras gewoon kan worden gemaaid met de pootjes naar beneden.
Ik zou zeggen; begin maar.

Dat jij die blik van de dames kent zegt al veel over jezelf.

Ik doe ook niet mee aan die games.
Geen probleem om met een boomstam te slepen, maar dan is het enkel de bedoeling om die in de kachel te verwerken.
Mannensport(en) heb ik helemaal niets mee.
Dan liever sportende vrouwen (kogelstoten uitgezonderd (H.H.'s favoriet)).

Manmanman Brutus, wat ben jij weer vreselijk bezig om je mannelijkheid te bewijzen.

Er is nu één serieus antwoord geplaatst op kuiltje knikkeren door Erwin en dat moet weer worden ondergesneeuwd door 'nichterig dit' en 'nichterig dat', daarbij ook nog eens veronderstellend, dat een lingerie league niet bij de Australische volksaard past. Waarom denk je eigenlijk, dat die league juist dáár wordt gehouden, terwijl wij het moeten doen met beach volleybal? Nounounou nou?

Wel, als we dan toch weer serieus moeten gaan worden;
Als je iets wil bewijzen, twijfel je!

Mijn ideale wereld bestaat uit vrijwel enkel biseksuele vrouwen en vrijwel enkel homoseksuele mannen.
Gewoon lekker comfortabel.

De nuance zit 'm zeker in dat woordje vrijwel? Of is die voor deze avond geplande tweede fles wijn nu al leeg?

Nee je snapt het concept niet, als alle andere kerels homo zijn,
dan heb je dus alle vrouwen voor jezelf. :p

Omdat je ze niet ALLEMAAL wilt dan heeft ie nog een uitweg opengelaten.

Slimme gozer die Erwin. :D

Of?
Ja & ja.

Persoonlijk laat ik graag ruimte voor anders geïnteresseerde, maar ik heb wel een voorkeur voor verhoudingen in mijn voordeel.

Overigens plannen we hier geen volgorde in het openen van flessen.
Dus er is nimmer sprake van "die".
Hooguit voor het, in deze context, anonieme; "de".

Pizzaman, als jij zo nodig bijdehand wil doen, doe dat dan even ergens anders. Uiteraard zit de nuance in het woordje vrijwel, dat kan zelfs Stevie Wonder nog wel lezen.

En dan ook nog even wat veren in de r**t van die Lokhorst stoppen. Daar zal 't ie blij mee zijn. Moet je straks Brutus weer horen.

Al dan niet een kuiltje knikkerend, league van lingerie dames is best welkom hier. Andere vormen van sport in lingerie is acceptabel. Wat de kerels dan doen maakt me niet uit, als het dan maar niet hier is. De 3e helft van highland games ken ik maar al te goed, je vergeet gelijk de 1e en 2e helft. Hoewel ik ze ervan verdenk dat de 3e helft gelijktijdig is met willekeurig alle andere helften. Zo wie zo raar om 3 helften te hebben maar dat probleem verdwijnt vanzelf blijkbaar. Nu hebben ze hier tijdens de BBQ ook een boomstam overeind gezet, daar waren meerdere machines voor nodig, dan zijn de Schotten toch zeker geen theedrinkers. De kilt doet anders vermoeden dat dan weer wel.

Voetbal kan prima een theedrink sport zijn, voor dat geld drink ik zelfs thee.

Nee je snapt het concept niet, als alle andere kerels homo zijn,
dan heb je dus alle vrouwen voor jezelf. :p

Omdat je ze niet ALLEMAAL wilt dan heeft ie nog een uitweg opengelaten.

Slimme gozer die Erwin. :D

Zo slecht zijn Pizza's dus nog niet,.

Uhh maar wat moeten we eigenlijk met pizza's op de Berg en wat voor pizza dan? Wordt het bezorgt? Het lawaai van z'n 2-takt bezorg koffer? We hebben al genoeg bagger op de Berg, maar dat terzijde....

Nee niks bezorgscooter, ik gooi ze natuurlijk trefzeker naar beneden uit een elektro-heli.
En als ze zeuren vlieg ik er op de kop overheen op een meter hoogte.
Gratis knipbeurt bij uw pizza jaaaaaaaaaaaaaaah!!

Gheheheh veren en dergelijke praktijken. Nounou. Wat een wensdromen.
Echt mannelijk komt het allemaal niet over, daar heeft Brutus dan toch een punt. LOL!

Manmanman Brutus, wat ben jij weer vreselijk bezig om je mannelijkheid te bewijzen.

Er is nu één serieus antwoord geplaatst op kuiltje knikkeren door Erwin en dat moet weer worden ondergesneeuwd door 'nichterig dit' en 'nichterig dat', daarbij ook nog eens veronderstellend, dat een lingerie league niet bij de Australische volksaard past. Waarom denk je eigenlijk, dat die league juist dáár wordt gehouden, terwijl wij het moeten doen met beach volleybal? Nounounou nou?

Ik hoef helemaal niks te bewijzen, dus ik ben daar helemaal niet mee bezig.... Zeker niet tegenover een rollatorduwende hoodie drager....

Was Erwin's antwoord serieus dan? Helemaal niks van meegekregen.

V.w.b. die league en het beachvolleybal: als je nu een beetje oplet, inplaats van je af te laten leiden door die dames in ondergoed, dan had je gezien dat de belijning van het veld waar ze op staan, de belijning van een American football veld is, NIET dat van een ozzie rules veld.... Maar goed, blijkbaar praat je alles goed zodra je een beetje huid ziet....
Overigens is bij mijn weten beach volleyball uitgevonden door die gekke ozzies, en persoonlijk vind ik dat, mits in de dames-variant, nog best leuk om naar te kijken....
En zelfs al hadden die Yanks het uitgevonden, dan nog: ze zullen echt in hun historie van idioterigheden best ooit wel eens iets goeds gedaan hebben. Naast het kauwgum en de paperclip....

Groet, Bert

Dat geldt dan ook v oor het consumeren van die meuk! 50/50!!!

Ja Doei!
Ik wil je best wel helpen aan wat bijverdiensten tegen een opbrengstenverdeling van 50% (en daar mag je nog best een tubetje tandpasta of mondwater van aftrekken), maar in het consumeren van welke meuk dan ook heb ik geen enkele interesse.

@Pizzaman,
Als jij bij ons een pizza kunt afleveren in (nagenoeg) ongeveer; 8 gelijke partjes.
Kun je dan mij dan de menukaart (met prijslijst) even "converseren"?
Dinsdag's avond is vaak onze Pizza-avond.

Het lijkt me beter dat we de produkten van Pizza-betrokkene eerst even aan een grondig onderzoek onderwerpen. Niet voor niets scoren pizza-bezorgbedrijven uitermate abominabel als het gaat om HACCP. Ik vertrouw ze voor geen meter.
Ik stel voor dat de huidige bewoners van "De Ooievaar"" minus Puf drie dagen lang een pizza-dieët gaan volgen. Niks bezorgen met een elektro-heli, gewoon op de fiets in E&W/ En erbij blijven staan als die dingen genuttigd worden, zodat je niet kan vluchten als een van de bewoners onwel wordt. Op het moment dat een week na voornoemde drie dagen nog niemand ziek is geworden, gaan we overwegen (lees goed: OVERWEGEN!!!) om op ongeregelde tijden een of meerdere pizza's op De Berg te laten bezorgen. En wederom: niks heli, niks inverted flight, gewoon op de fiets en zorg ervoor dat die dingen heet zijn bij aankomst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back