De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die slager; daar mag van Puffelen best zuinig op zijn.
Die heeft prima vlees geleverd.
Een dan die ribeye , die was zonder meer uitmuntend.

Ook de complimenten aan Puffin natuurlijk, dat hij deze kwaliteit weet te herkennen.

Ja dat is wel een puntje, moet toch eens kijken naar die wilde runderen aan de andere kant van de Rijn, lopen er best een boel. Vriezertje zoeken, eens kijken hoe dat uitpakt hihihi

Nou; dat hebben we al aardig visueel hoor.
1405365312000-EPA-SPAIN-SAN-FERMIN-20141.jpg

Tja dan moet ik weer nadenken over de grote van de BBQ? Nee gewoon het voer op vier poten de vriezer in jagen en lekker in porties oppeuzelen. Gelukkig zijn die beesten erg nieuwsgierig, kan gewoon veilig achter het hek blijven. Het stukje van weiland naar vriezer daar worstel ik nog mee, wat praktische puntjes die (ook) uit de weg geruimt moeten worden.

Heb nog geen stier gezien en dat stoeien laat ik wel aan een ander over. Dat door de straten rennen voor het vlees uit is echt zinloos en kan nooit goed zijn voor de kwaliteit daarvan. Nu heb ik wel een klein lijstje personen waar ik dan wel een kudde enorme razende stieren op los zou willen laten, maar dat terzijde.

Ja koeien zijn nieuwsgierig en zeker niet agressief.
Maar als jij denkt dat je zo'n goedmoedige dame van 500kg+ zomaar even los kan maken van de kudde richting jouw vriezer en/of BBQ...
Met een beetje geluk gaat ze, enkel per ongeluk, op één van jouw hoeven staan (met een paar weekjes ziekte verlof als gevolg, dat dan weer wel).

En mocht het je al lukken (ik zeg: uitgesloten), het geeft dan nog al wat "rommel"rond de Ger.
Daardoor zou het zo maar eens kunnen; dat je kort daarna, middels een acuut belegde "buitengewone Gerbewonersvergadering" tot onacceptabel individu wordt verklaard. (gezien het aantal vegetarische & veganistische figuren, meer dan waarschijnlijk)
En waar moet je dan heen?

Ik zou het maar eenvoudig houden en gewoon naar die prima slager gaan.

Laatst bewerkt:
De vega's waren één van die kleine details om op te lossen, doosje thee?

Het plan is ook niet perfect, nog niet tenminste....

Je hebt anders in die Ger van je blijkbaar toch wel een best grote vriezer staan, dat koebeest vrijelijk naar binnen kan lopen....

Groet, Bert

Het is maar zeer de vraag, wat ze in Eck en Wiel verstaan onder koeien. Ik kwam dit bordje tegen:

Overstekende%20Koe%20Of%20Ganzen%20thumb.jpg

Dat probleem is er dus aan de andere kant van de Rijn dus niet, hier geloven ze nog dat Flipje van de Betuwe echt bestaat om maar wat te noemen. Ongelofelijk maar waar, tijdens de MBFBMCPBBQ was het gemiddelde iq van dit gebied ineens verdubbelt, laat even in het midden wie daar de meeste bijdrage aan heeft geleverd, of als sommige er niet waren geweest het wel verviervoudigt had gekund, maar dat terzijde. Aan de andere kant ook als sommige het toch hadden aangedurfd te komen wat dan de uitslag was geweest, we zullen het nooit precies weten.

Jaja, en als de camera nog wat hoger wordt gericht zie je zeker in de avondschemering een hele zwerm van dit soort flierefluiters richting de Ger vliegen, alwaar ze worden geflest.

R-McCombe-2.-Red-Grouse-Lamermuir-Hills-Lothian-wee_858.jpg

Ik wist dat het het een beter plan was om de leiding in te graven, is ook beter voor het bier en de koeling... Maar ja.

11418909_1027741427236799_4757425500909301388_o.jpg

Gesignaleerd in E&W... Vanaf het dorpscentrum richting een niet nader te noemen ger in de onmiddellijke nabijheid van de Rijn.

Zo, dat is een significante Ger-upgrade.
Tijdens de .....BBQ moest Roel steeds met zijn linkerhand nog een greep in een koelbox doen.
Ik ga er (iet met wishfull thinking) vanuit dat Roel rechtshandig is, dus ik vond het wel prettig dat hij het met links deed.

Fijn, dat je alcoholprobleem inmiddels is opgelost.

Laatst bewerkt:
"Wishful thinking" werkt dus niet bij heer Lokhorst. Ik ben overtuigd linkshandig.
Het enige wat ik rechtshandig doe, is schieten.
En dat heeft ermee te maken dat verreweg de meeste wapens ingericht zijn op rechtshandig schieten.

Links of rechts-"voetig" wil ik nog best een biertje aannemen van Roel (zelfs een HJ)
Maar ik heb (inmiddels) toch liever dat hij gewoon zijn handen thuis houd.

Goed.... voor de visueel ingestelden onder ons....

Groet, Bert

Fijn en bedankt, heb het beeld volledig voor ogen, en links of rechts maakt geen verschil kan ik melden.

Ergens bij schietoefeningen en wapens gaat bij mij het beeld op zwart, dat is ff teveel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back