De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shakespeare.
Vrij vertaald, dat dan toch wel.

Wees blij als je geen plaatje krijgt. :D
Zalig zijn de armen van geest.

Visueel nu z'n puinhoop, en ik heb ook nog geen oplossing voor de testosteron bootjes parade van Burpmans zaterdag.

Het weiland naast de camping is gemaaid, vega's helemaal over de rooie van wege de vogelnestjes, en nu hebben de roofvogels het ook helemaal gedaan want die eten vogeltjes.... Zucht

Oh? ik dacht even dat die roofvogels het gras gemaaid hadden....

Moeten die roofvogels ook vega worden dan?

Groet, Bert

Mmmm ook al aangedacht, beetje veel sjouw werk en best wel lange ketting. Zit nu aan een deal met de pont te denken, wat ben ik nog niet uit.

Tja vega roofvogels, is een idee. Kan het echt niet volgen, de natuur is de natuur. Heb een docu gezien over 6 leeuwen broers die een territorium terror hadden, kolere wat hebben die huis gehouden, maar is wel de natuur en die event zich wel met of zonder onze bemoeienis. Dat groene ge-emmer, brrrr scharrel thee!

Ah, meneer MP kent z'n klassiekers... Jan van Brakel, nietwaar?
Onder andere ja: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tocht_naar_Chatham

Mmmm ook al aangedacht, beetje veel sjouw werk en best wel lange ketting. Zit nu aan een deal met de pont te denken, wat ben ik nog niet uit.

Pont kapen en laten afzinken. Is historisch verantwoord, dus wie weet kun je er zelfs subsidie voor krijgen!
De enorme Golden Phoenix (het voormalige VOC-schip Gulden Phenix) en House of Sweeden(de voormalige Oost-Indiëvaarder Huis van Swieten), de Vanguard van 60 kanonnen en de Welcome en Leicester werden met opzet in hoofd- en nevengeulen voor de ketting tot zinken gebracht om de rivier onbevaarbaar te maken

Je kunt natuurlijk ook een gerucht verspreiden. Bijvoorbeeld, dat de Rijn tussen het eiland van Maurik en Eck en Wiel momenteel wordt geteisterd door een krokodillenplaag.
Zoiets zal door een weldenkend mens niet worden geloofd, maar die Burp-volgers zullen vermoedelijk allemaal bestaan uit Noord-Hollanders.......... need I say more?

Dat was toch Groningen? Moet je niet "noord Holland" met "noord Nederland" verwarren natuurlijk....

Krokodillen zijn natuurlijk niet vega hé, krijg vanaf het land dan weer problemen met scharrel thee drinkers.

Dan maak je er toch een school polyesterbijtertjes van. Die gasten zullen het natuurlijk nog erger vinden als er wat met hun macho-bootjes gebeurt.

Krokodillen zijn natuurlijk niet vega hé, krijg vanaf het land dan weer problemen met scharrel thee drinkers.

Alleen als jij die krokodillen opeet, OF als die krokodillen een of ander zielig zeldzaam vogeltje opeet... Tegen het verslinden van Noordhollandse Macho's zal men vast geen bezwaar hebben....

Maar je moet wel oppassen dat er niet naderhand een theezakje in de buurt van het wrak gevonden wordt, want dan ben je zwaar de pineut natuurlijk....

Eureka ik meld gewoon bij de scharrel thee clubjes dat er een niet bio enorm milieu delict aanstaande is, twee vliegen in één klap, vega's van de camping en een protest actie bij de bootjes, beetje vast ketenen, beetje blokkeren, als het maar lang genoeg duurt. Paar arrestaties her en der en ik kon er nog wel eens lang plezier van hebben. Nu moet ik alleen als een speer van mogelijk bewijsmateriaal af. Mooi ik heb een plan!

Hoe zit het nu met dat andere plan van de Najaars MBFBMCPBBQ?

Vrijdag wordt blijkbaar weer een niet bewegen dag, koelkast maar volproppen met HJ tegen het uitdrogen. Kan ik onder tussen kijken hoe men al zwetend spandoeken gaat maken voor zaterdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back