Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah, meneer MP kent z'n klassiekers... Jan van Brakel, nietwaar?
Je kunt natuurlijk ook een gerucht verspreiden. Bijvoorbeeld, dat de Rijn tussen het eiland van Maurik en Eck en Wiel momenteel wordt geteisterd door een krokodillenplaag.
Zoiets zal door een weldenkend mens niet worden geloofd, maar die Burp-volgers zullen vermoedelijk allemaal bestaan uit Noord-Hollanders.......... need I say more?
Eureka ik meld gewoon bij de scharrel thee clubjes dat er een niet bio enorm milieu delict aanstaande is, twee vliegen in één klap, vega's van de camping en een protest actie bij de bootjes, beetje vast ketenen, beetje blokkeren, als het maar lang genoeg duurt. Paar arrestaties her en der en ik kon er nog wel eens lang plezier van hebben. Nu moet ik alleen als een speer van mogelijk bewijsmateriaal af. Mooi ik heb een plan!
Hoe zit het nu met dat andere plan van de Najaars MBFBMCPBBQ?
Vrijdag wordt blijkbaar weer een niet bewegen dag, koelkast maar volproppen met HJ tegen het uitdrogen. Kan ik onder tussen kijken hoe men al zwetend spandoeken gaat maken voor zaterdag.
Mogelijk enige suggesties voor de spandoeken:
De Rijn is fijn,
boten aan de lijn.
Met boten geen geflikker, red de Rijn-kikker.
Geen herrie bij onze Gerrie.
En voor 't lest: wie heeft nou mijn vest?
Nou, dat kost minder dan wat het kost om het verpakkingsmateriaal van de secondelijm verantwoord af te voeren.Wat kosten nou helemaal een paar potjes secondenlijm?
Jij hebt ook geen drankprobleem hè, zolang het er is.van Leffe triple ----- HJ --- wat wijn---- de nodige hinneken. ----- HJ, ------ wat whisky
Precies.verklaarbaar natuurlijk.
....Ik had verwacht dat Burpmans een mooie formatie had bedacht voor een foto, maar het was iedere gek voor zichzelf, verklaarbaar natuurlijk.