De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al heb ik hem nog geen vlees zien eten, wel kippenvoer en natuurlijk kippenstront.
10666051_990943384258478_8167116536110970958_n.jpg

Landrover met muizenvallen op de wielen????
Schilder hem dan ook maar gelijk roze.

Of gewoon je zooi opruimen...

Misschien kan je hem leren wespen te vangen?

Burpmans zit nu formule 1 style te BBQ hoezo slow? Gelukkig hoor je dan zijn gekakel niet tijdens het racen.

Nou, laat Buck een paar muizenvallen opvreten. (of proberen mee te nemen)
Waarschijnlijk krijgt ie dan ernstig last van z`n neus en zal hij niet meer terugkomen. Of zal het die lucht van de klompen zijn ?

Landrover als muizenval?
Nergens voor nodig en heel niet handig.
Eén van onze Tokkies (onaangepast als ze zijn) heeft laatst wel drie eieren in één van de Landrovers gelegd. Maar dat ter zijde.

Het wespen"probleem" lijkt, voor als nog. opgelost.
Een uiterst nauwkeurig speurwerk en een daarop aangepaste strategie blijkt erg effectief.

Mooi allemaal, maar wanneer is er weer een BBQ? Is het beheer nog aanwezig? Brutus ook al tijden in het buitenbergse maar niet op de Berg, wat is dat voor mentaliteit?

Burpmans zit nu formule 1 style te BBQ hoezo slow? Gelukkig hoor je dan zijn gekakel niet tijdens het racen.

En dat niet eens een dag Puffelmans. Gewoon BBQ op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. En raad eens? Twee keer per dag zelfs! Maar dank voor je interesse, het was inderdaad weer een leuk weekend.

Het vlees moet nu gedeeld worden hier! Permanente slijterij en Ger bewaking, huidige bewaking kan met pensioen, dat is toch binnenkort, maar dat terzijde. Bowie is gearriveerd!!
image.jpg

Zaterdag is hier een Ger bewoners bijeenkomst, pot luck principe, komen dus met groen en thee, ben ik bang, ga morgen beginnen met indrinken.... Je mag gerust komen zolang je maar vlees mee brengt.

Goed heb mijn dosis theedrinkers weer gehad dit weekend, wat fijn dan toch als je een slijterij hebt ter compensatie, de voorraad was toch optimaal aangezien ik al in tijden de vaste klanten niet zie langskomen.

Maar goed is er nog ergens een initiatief om thee te compenseren? Of gaat men hier naadloos over in de winterslaap?

Kun je dat niet via een conversatie doen (oude pb) ipv zo in het openbaar over th.. te praten. Ik hoor je er de laatste tijd veel te vaak over praten. Trefwoorden hart, vol, mond, overlopen.

Kun je dat niet via een conversatie doen (oude pb) ipv zo in het openbaar over th.. te praten. Ik hoor je er de laatste tijd veel te vaak over praten. Trefwoorden hart, vol, mond, overlopen.

Tja en wie heeft mij aan het inmiddels doorgegeven doosje ellende geholpen????

Wil best verder gaan met schoondochters zoeken voor jan hoor maar die is kennelijk ergens asiel aan het aanvragen...

Wat dacht je van koffie ? is prima te combineren met spul uit de slijterij.
Met thee maak je geen vrienden, mits je van de herenliefde bent maar dan nog heb ik zo mijn twijfels.
Hint: koffie, whisky of rum, slagroom.

Klinkt helemaal goed! Mijn verse bonenmachine heeft dagelijks best wat te doen, haar bijnaam is "madam pruttel" omdat ze soms ongevraagd een hoop pruttelt maar dat kan ik haar wel vergeven. Straks bootjes kijken aan de Rijn met de hond, eerst een whisky.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back