De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beeldige oogschaduw Harm.... Kan me voorstellen dat dat bij Burp de nodige beroering veroorzaakt...

Maar één ding kun je me niet wijsmaken:

Op een foto van 19 x 26 mm is iedereen mooi.

Hoe ver je dat ook verkleint, mooi zal het niet worden, dus dan had Burp toch stiekum wel een beetje gelijk....

Lelijker ook niet, want je ziet geen details.

De afwezigheid van pixels doet afbreuk aan de details, dat is waar. Bij sommige afbeeldingen en onderwerpen maakt dat geen reet uit voor de algemene indruk, dat het bagger is!

Overigens geeft Burpmans zichzelf altijd gelijk, hoeven wij niet te doen, wat wij vinden is bekend, zie tegeltje Roel, iets met standaard bla bla, zal wel een norm voor zijn, maar dat terzijde.

Zou wel leuk zijn als de Berg gecertificeerd zou zijn met een norm, maakt niet uit met welke, maar ook dat terzijde.

Ik bedoel niet normen en waarden op de Berg dat zou te ver gaan en eigenlijk onmogelijk maar de Erwin norm voor de Berg klinkt goed, in praktijk niks waard maar het is iets, bagger hebben we al genoeg.

Heb niks tegen vloeken maar wil je het gedrocht nep Harry Potter niet meer noemen, krijg de kriebels bij die naam.

Heb niks tegen vloeken maar wil je het gedrocht nep Harry Potter niet meer noemen, krijg de kriebels bij die naam.

Als je kriebels hebt, moet je je hond eens borstelen.
Buiten, benedenwinds van je tent, bovenwinds van die van je theeleutende buren. Jij van de kriebels af, je hond ook, en de buren blij. Of niet.

Mag ik er op wijzen, dat het blabla niveau van dit draadje tot de maximale waarde is gestegen? Ik denk er zelfs sterk over een vroegere deelnemer terug te vragen.

Het begint er al mee, dat er een actrice wordt genoemd, die vér voor jullie geboorte in een film speelde. Een oude doos dus, die ook nog eens droevig aan haar einde is gekomen. Al haar familieleden zijn ook nog eens genoemd, behalve haar broer Wolfi. Wat interesseert dat een Berg-bewoner nou helemaal? Nounounounou nou?

Vervolgens oppert iemand het idee om een foto van Baggeraar te plaatsen. Het idee alleen al. Nu is het al wel een hele poos komkommertijd op de Berg, maar als er helemaal niets meer te verzinnen valt: verzin dan ook niets en zeker niet zoiets abjects (zie het Woordenboek der Nederlandsche Taal). Tsssssssssssssssssssss!

Tot overmaat van ramp gaan we het dan ook nog eens over normen hebben. Zijn we hier nou helemaal van de ratten besnuffeld? Ons fraaie Berg-epos, onze roemrijke Berg-geschiedenis, die gaan we toch niet helemaal te grabbel gooien? Zeker een voorbeeld nemen aan iemand uit de 2e kamer van het Nederlandse parlement, die het heeft over 'normen en waarden' en dan de meest vreselijke dingen uitkraamt? Ik zou zo zeggen: doe eens normaal, man!

Als dit nog even zo doorgaat ga ik me ernstig beraden op mijn functie. Dat doe ik sowieso al omdat ik vind, dat ook charismatische leiders van een welverdiende oude dag mogen genieten, maar dit terzijde.

Mag ik er op wijzen...
Nee.

Corrien zei:
Ik denk er zelfs sterk over een vroegere deelnemer terug te vragen.
Cognito ergo sum.
Leuk voor je dat je "bent", maar dat geeft je nog niet het recht om er aan te denken Hezik te inviteren.

Corrien zei:
... behalve haar broer Wolfi. Wat interesseert dat een Berg-bewoner nou helemaal? Nounounounou nou?
Wolfi is een figuur van Walt Disney. Onechte zoon van de Grote Boze Wolf, personificatie van "het brave" . Een soort Balkenende dus. Vandaar.

Corrien zei:
(kletsverhaal)...abjects...
Teveel naar Moscovitsch geluisterd. Schande! Infaam!

Als dit nog even zo doorgaat ga ik me ernstig beraden op mijn functie.
Doe dat. Neem een beslissing. Als ik jou was zou ik dat voor vrijdag doen.

Corrien zei:
... omdat ik vind...
Wat je vindt, moet je bij de politie brengen.
Of bij de burgemeester van je huidige woon- of verblijfplaats, afhankelijk van waar je het vond.

Los hiervan stel ik voor om het vandaag tot vrijdag te verklaren.
Reden: CPD. Heeft hij met bovenstaand verhaal wel verdiend.

Is dit 'm?

image6.jpeg

Whhaaaaaa, kon je niet even waarschuwen? Ik had inderdaad gelijk dus. Zelfs HH ziet er lekkerder uit en dat wil wat zeggen.

En vandaag CPD is prima, of het nu vrijdag is of niet doet niet ter zake.

Mij zegt het niet zoveel meer, maar had maandag al het idee dat sommige alweer aan weekend toe waren, welke smoes daarvoor gebruikt wordt maakt mij ook niet uit. CPD is dan wel een goede start van het weekend.

Cognito ergo sum.
Leuk voor je dat je "bent", maar dat geeft je nog niet het recht om er aan te denken Hezik te inviteren.
Zo lang er hier lieden zijn, die zes quotes in één posting weten te verwerken hebben we Henri niet nodig. Zelfs voor Hezikiaanse begrippen is zes stuks behoorlijk veel.

Los hiervan stel ik voor om het vandaag tot vrijdag te verklaren.
Reden: CPD.

e59532U2TptKARlgS.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back