De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmmm
thinking.gif
, zo had ik er nog niet tegen aan gekeken.

Dus volgens jou is het bezoek aan de MBF-Berg niet bepaald bevorderlijk voor je levensduurverwachting? Mmmm
thinking.gif
zo had ik er nog niet tegenaan gekeken.

Of bedoel je, dat mannen gemekker van vrouwen moeten aanhoren?..............Mmmm
thinking.gif
ga jij wel om met de juiste vrouwen, Maarten?

Juiste vrouwen? Heb net een ex dat is al erg genoeg. In theorie stijgt mijn levensverwachting dus en dat zonder thee

Toeval bestaat niet.
Foutjes geven we nooit toe.
En hoe meer je te weten komt, hoe meer je vermoed niet te weten.

Best lastig.

Even een testje tussendoor:

DRANK! Kom het maar halen. GRATIS DRANK! Tafel 4. Wie het eerst komt, het eerst drinkt. De voorraad is beperkt.

Present, sorry was ff onderweg.

Welke drank geef je gratis weg eigenlijk, gewoon nieuwsgierig, beroepsdeformatie zeg maar.

Thee, nou goed? Ik wilde even controleren of ze dat blauw echt niet lezen.

Laatst bewerkt:
De 40% variant... Klopt!

Echt een succes is je theekransje niet hé, maar dat was ook niet je bedoeling, wel dan?

De rest zit op vrijdag avond vast ergens aan de borrel. Heb vandaag een rondje galmbak gemaakt in het NMM erg productief waar wat een herrie, dus borrel.

Niet op gelet Jan, was er voor de modelbouw, en hij valt niet op tussen al die oude meuk, dus als die er was, heb ik dat gemist. Als hij wat geroepen had, had dat ook geen zin, in die akoestische glazen echo put hoor je niks, of eigenlijk alles maar dan 10 keer en tegelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back