De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij zit aan smerig spul vanavond, logisch met boeien wil je niks te maken hebben, daar werk je omheen, al dan niet aan de juiste kant, dat is ook de functie van die krengen. Uitzondering is de brulboei uiterst irritant, bij mist nuttig maar hier totaal niet.

Mijn muziek? Voornamelijk rock en blues maar echt mooi maar dat wordt ff opzoeken Runrig,
Uit het land van de whisky. Op YouTube staat wel wat. Beat of the drum of loch lomond maar dan wel live. Every river, en veel in het Gealic, vooral live is het een sfeertje. Als het whisky gehalte stijgt is pink Floyd ook lekker.

Nederlandstalig brrrrrr gruwel alleen pater moeskroen was met veel bier leuk.

Oooooooow, leuk. We gaan dus interviews houden? Laat eens zien wat ik kan vragen. Eeeuh, je favoriete kleur weten we al. Iets anders bedenken...............gevonden: wat is je schoenmaat?

42,5. Jan is toch leuk, al kan ik niks bedenken wat ik zou willen weten, dat komt ongevraagd wast wel een keer langs hier.

O, nou ik had ook wel moeite om wat te verzinnen, maar na lang nadenken heb ik toch nog één vraag: zing je onder de douche?

't maakt mij niets uit hoor; maar als je interesse hebt in iemands intieme douche-behoeften, zou je dat niet liever per "conversatie" willen aftasten?

Jij wel dan? Burpmans zal vast wel geluid produceren tijdens het douchen, ook voor en na, maar dat terzijde.

't maakt mij niets uit hoor; maar als je interesse hebt in iemands intieme douche-behoeften, zou je dat niet liever per "conversatie" willen aftasten?

Dat ook liever niet! Weet het ook niet, gisteren gaf hij gratis thee weg en nu dit. Sinds Deesel niet meer aan de flesjes kan komen gaat het Berg afwaarts.

Sorry hoor als de vraagstelling te indringend werd. Maar ja, als je een interview afneemt moet het natuurlijk wel enige diepgang hebben.

Gratis thee weggeven/ontvangen hoort bij de organisatie van een MBFxxxBBBQT.
Bij mijn weten heeft hij dat nog niet kunnen regelen.

Wat heeft de (ex(burgemeester van Maastricht (of aanverwanten) hier nu weer te zoeken?
Vliegt "ie"?
thinking.gif

Vaart "ie"?
thinking.gif

Rijd "ie"?
thinking.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back