De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zanikpier, het is al verbeterd, hoor! En van Burpmans weet je, dat-ie altijd met pakken thee rond loopt te zeulen.

tja... waarschijnlijk is hij bezig ze op te ruimen. Je weet wel, the Burpmans way:
vanuit de ene zijde van de kamer//keuken/opslagruimte (doorhalen wat niet van toepassing is) naar de andere zijde verplaatsen.

.... het is al verbeterd, hoor!
Ja en, het werd pas verbeterd nadat er een opmerking overgemaakt was.

Kan thee zeulende Burpmans niet ff de forum instellingen zo wijzigen, dat als er een replay is op een bericht, dat het voorgaande bericht niet meer te wijzigen is?

Door al die modificaties in oude berichten is het maar een janboel aan het worden.

En van Burpmans weet je, dat-ie altijd met pakken thee rond loopt te zeulen.
Dat is op zich nog niet zo heel erg, wat wel ergerlijk is, is dat bij een MBF....BBQ.... het gast adres als mogelijke stortplaats wordt gebruikt.

Nou mijnheer de wijsneus aka Hobbyist, zal ik dan eens verbeteringen in een tekst aanbrengen, zodat het én fatsoenlijk Nederlands én leesbaar wordt? Uiteraard laat ik daarbij buiten beschouwing, dat het hier en daar grammaticaal rammelt en dat de inhoud uitermate oninteressant is.

Ja en, het werd pas verbeterd nadat er een opmerking over gemaakt was.

Kan theezeulende Burpmans niet even de foruminstellingen zo wijzigen, dat als er een antwoord is op een bericht, dat het voorgaande bericht niet meer te wijzigen is?

Dat is op zich nog niet zo heel erg, wat wel ergerlijk is, is dat bij een MBFBmcpBBQ het gastadres als geschikte stortplaats wordt gebruikt.

Tja de verkorte schrijfwijze heeft gewoon iets met de herkomst van de auteur te maken.

Het Brabants is de kortste taal van ons land en dus de meest efficiënte.

In het Nederlands In het Brabants
---------------------- -------------------

Dit behoort tot de mogelijkheden. Da kèn.
Hieromtrent kunnen wij U geen enkele zekerheid bieden. Ge wit noit nie.
Zou U dat eens willen herhalen. Wa?
Zulks ben ik geenszins van plan. Da den’k toch nie.
Ligt dat in de lijn der verwachtingen? Zou da?
Hiermee denk ik geen problemen te ondervinden. Hendig zat.
Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren. Da’s sund.
Hetgeen U mij verteld, verbaast mij ten zeerste. Wa zedde nou.
Deze informatie is geheel nieuw voor mij. Daor wit’k niks van.
Ligt dat binnen het kader van Uw bevoegdheden? Meugde gaai dè wel?
Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening. Das nie!
Het leven van een Brabander gaat niet over rozen. Tis wa!

Laatst bewerkt:
'T is wel sund van het schoolgeld.
Tjonge jong, een Nederlander (niet Brabander) begint altijd te zeuren over geld.

Mijn anderstalige collega's in o.a. Canada zijn dan ook even net zo kort met de woord en zin opbouw als een Brabander "Go Dutch".
H6K-jESp_400x400.jpg

Korte woordenschat, spelling niet belangrijk, schoolgeld evenredig aan IQ, koopje!

Ach gut, dan betaal je wat meer schoolgeld, is het tenminste op papier weer wat hoger.

Eeeeeuh, Brabant ligt toch vlakbij België :rolleyes::rolleyes::rolleyes:?

Need I say more?

Enne, sinds wanneer is Brabants een taal? Als je het mij vraagt is het een spraakgebrek van lieden, die de guh niet fatsoenlijk kunnen uitspreken.

Daarom, ruime keuze als je een BPD hebt, nou bestaat België alleen bij de gratie dat NL de ene helft niet wil en Frankrijk de andere helft niet maar dat terzijde. Er komen tenminste lekkere biertjes vandaan.

.
HO!

Germ...
Zedde nouw goaw gek!
Dè minne gai nie war?
Die het zeker nun klap van de molen gehad, ofwa?
Wanne kwats...
't zal me verrekke!

't innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven

Ge ken de groete uit broabant kreége,
Ramses
.

Nee hé, nog eentje, wordt gezellig en onverstaanbaar maar dat terzijde. We nemen het jullie niet kwalijk hoor, zolang jullie maar geen asiel gaan aanvragen in het noorden, naar het zuiden, prima! Er is trouwens nog een verlaten aanleunBerg misschien idee? Staan wel veel hekjes omheen, waarom geen idee wellicht toch handig.

Trouwens als er een trein komt is dat een wonder op zich, dat ie naar Eindhoven gaat is eerder een stukje ontwikkelingshulp maar dat terzijde. Dat men daar het licht heeft uitgevonden wil niet zeggen dat ze het gezien hebben.

BPD!:banana:

Eeeeeuh, Brabant ligt toch vlakbij België :rolleyes::rolleyes::rolleyes:?
Need I say more?

Wa zedde nou????

Brabant ligt IN Belgie hoor....
Noord Brabant ligt in Nederland en vlakbij Belgie.

Need I say more?

Is dat trouwens Maaslands, of nog een afslag gemist?

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Wa zedde nou????

Brabant ligt IN Belgie hoor....
Noord Brabant ligt in Nederland en vlakbij Belgie.

Need I say more?

Is dat trouwens Maaslands, of nog een afslag gemist?

Groeten, Ramses
.

Het wordt er niet beter op, in of dichtbij maakt niet zoveel uit, je merkt de grens overgang nauwelijks:weetnie:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back