De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat er nu op bagger zout leggen?
Denk je dat je dan niet meer hoeft te baggeren, dat bagger dan krimpt of oplost?
Lekker opgelet op school. Pfff.

Nee hè! Gaan we hier nou een beetje zitten emmeren over bagger? Zoete bagger, zilte bagger, zoute bagger, wat interesseert dat ons nou? We zijn Boskalis niet!

Dat iemand er z'n hobby er van heeft gemaakt is natuurlijk opmerkelijk, maar ik ben één der laatsten, die daarover wat zal zeggen (denken is wat anders).

Hé als de zuidelijke provincies en een of andere verdwaalde zieke geest hier zijn dialect mag neer kwakken, dan maak het allemaal niet meer uit, wat een ge-emmer! En als ik het nou leuk vindt om een paar kuub zout ergens over uit te storten, zinvol of niet, als ik het leuk vindt is het zinvol genoeg!

er naast is het hoor.
Zeg Baggerbetweter, het kan best zijn dat er langs er naast is volgens de 'Zuid Hollandse' begrippen.
Wij Brabanders zijn constant in beweging en het zout wat er naast ging was ten tijde dat ik het stukje tekst schreef nog in beweging (vallen), vandaar dat mijn schrijfsel correct Nederlands was.

Maar tja ik weet het wel, je bent gewoon jaloers dat je geen Brabander bent.

Moet wel toegeven nu ik net 50 meter beneden de Rijn zit, ik wel begrijp waarom het ijs in de ijstijd niet verder durfde, er zijn grenzen.

Zucht.... gaan we weer: verplichte kost voor jou:
De berg is van mij.
En als ik jou was zou ik een beetje oppassen met vriend Botter nu nog "kind" te noemen. Heel ongezond voor je.

en dan 95 woorden achter elkaar zonder hoofdletters, punten, komma's en nieuwe regel?

Of Zuid-Holland zonder hoofdletters en zonder koppelstreepje :hammer:?.................... Nee, dat is niet onze onvolprezen Botter. Dat is blijkbaar een of andere ana(a)lfabeet.

Jij mist wel vaker wat hé, een BBQ, je verstand, de boot, de essentie, het onderwerp, dat er iemand achter je staat.... Moet ik doorgaan??
En jij moet je tijd niet verdoen met Brutus af te pl*ssen als hier de koffie oud staat te worden. En dan nog een l*lsmoes verzinnen "de wekker wilde niet meewerken..."
Tsss....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back