De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga die balpennetjes natuurlijk mooi niet naar tafel 4 sturen. Straks is Burpmans daar geheel toevallig aan het opruimen en zijn ze meteen zoek en anders knoeit er wel één of ander ander met z'n drankje overheen bij het hiep-hiep-hoera zingen en dan zijn ze onbruikbaar. Het worden t.z.t. natuurlijk wel onvervangbare collector's items.

Laatst bewerkt:
Of ze verdwijnen in de vetput van Bert. Oh nee... Sinds dat hij het schoonmaakvirus van Burpmans heeft overgenomen is het alleen nog maar een put.
Nu het kalf nog.

Ik ga die balpennetjes natuurlijk mooi niet naar tafel 4 sturen. Straks is Burpmans daar geheel toevallig aan het opruimen en zijn ze meteen zoek en anders knoeit er wel één of ander ander met z'n drankje overheen bij het hiep-hiep-hoera zingen en dan zijn ze onbruikbaar. Het worden t.z.t. natuurlijk wel onvervangbare collector's items.
Maar wel naar de kantine van het Leutelpaleis dus? Ik kan je verzekeren dat Burpmans het niet in zijn hoofd zal halen om hier te komen opruimen en hiep-hiep-hoera zingen doen we hier ook niet.

In de cantine van het leutelpaleis kunnen gewoon van die plastic lepeltjes worden gebruikt om de koffie cq thee om te roeren. Daarvoor zijn mijn toekomstige collector´s items niet bedoeld. Dus nee, ook naar de cantine van het leutelpaleis wordt niets verstuurd.

Af te halen bij de eerstvolgende BBBQ?
Wellicht een paar die net dat zetje nodig hebben (Brutus kan bv tegen vrouwlief zeggen dat hij een zeldzame pen gaat ophalen en blijft eten.. )

In de cantine van het leutelpaleis kunnen gewoon van die plastic lepeltjes worden gebruikt om de koffie cq thee om te roeren. Daarvoor zijn mijn toekomstige collector´s items niet bedoeld.
Jij denkt dat wij hier het risico willen lopen dat er inkt uit een veredelde bic in onze kopi luwak terecht komt? Nee hoor, daarvoor gebruiken wij de zilveren koffielepeltjes uit het geërfde servies van oma - puller (uiteraard in combinatie met kopjes van Vileroy en Boch en met de pink omhoog, zoals het heurt).

Af te halen bij de eerstvolgende BBBQ?
Wellicht een paar die net dat zetje nodig hebben (Brutus kan bv tegen vrouwlief zeggen dat hij een zeldzame pen gaat ophalen en blijft eten.. )

Durft ie niet........(mag ie niet als je het mij vraagt, ligt liever op of achter palen??????)

Een pennetje en het voorval, is nou ook niet een gelukkige combi, maar dat terzijde.

Jij denkt dat wij hier het risico willen lopen dat er inkt uit een veredelde bic in onze kopi luwak terecht komt? Nee hoor, daarvoor gebruiken wij de zilveren koffielepeltjes uit het geërfde servies van oma - puller (uiteraard in combinatie met kopjes van Vileroy en Boch en met de pink omhoog, zoals het heurt).

Dus je eigen koffie uit de kattenbak met bijpassende mok.
reuze-toilet-mok.jpg

Durft ie niet........(mag ie niet als je het mij vraagt, ligt liever op of achter palen??????)

Mijn eigenlijke respons hierop zou vernietigend zijn voor jouw visueel ingestelde persoonlijkheid, dus die laat ik achterwege....

Het Leutelpaleis had door mij uitgevonden kunnen zijn hoor. Dus hoezo ruim ik daar niet op? Het valt misschien niet op maar dankzij mijn opruimwerkzaamheden die ik daar af en toe verricht blijft het nog enigszins leefbaar. Anders hadden de ratten daar allang huis gehouden.

Maar Jan, mijn oprechte gelukwensen met het jubileum. Jouw prachtige elektronica lab heeft dat toch al die jaren maar mooi doorstaan. Dat sommige mensen het een schuurtje noemen mag een schande heten!

Hou maar op met dat geslijm. Voor a.s. zondag zijn de tafels gereserveerd en nauwkeurig afgestemd op het aantal deelnemers aan de feestende meute. Er kan niemand meer bij.

Jan, ik denk dat er iets is misgegaan met de uitnodigingen.
Er is nog niets bezorgt door de post.

Hier ook al niet.... Niet dat ik zou kunnen komen (dit keer niet iets met palen, daar doet deze boot niet aan, meer iets met kou lijden in de Oostzee, schijnt dat de baas ons daar naartoe wil hebben....).

Houd wel in, dat je inderdaad kunt ophouden met dat geslijm, Martin: er is dus nog een plaatsje vrij...

Heren, ik denk dat er wat mankeert aan het geheugen en dan bedoel ik uiteraard niet het mijne. Ik heb alle MBFB-Bezoekers afgestreept van de uitnodigingenlijst omdat ze het allemaal wel eens hebben gehad over 'het schuurtje' terwijl ze m'n elektronica lab bedoelden. Als ze nu over een werkplaats hadden gesproken had ik daar volle tevredenheid mee gehad, maar 'schuurtje'? Zoiets gaat mij door de ziel, ik heb daar last van en blijf er ook mee rondlopen, vandaar. Sommigen hebben zich daaraan vaak bezondigd, waardoor er meerdere strepen door hun naam zijn gehaald. Anderen hebben zich wat meer terughoudend betoond, maar één keer is natuurlijk al één keer te veel en ja, er is geen één naam streeploos gebleven.

Resteert natuurlijk nog wel de collector's items actie, die wél bestemd is voor de reguliere MBF-Berg bezoekers. Zo ben ik dan ook wel weer!.

Heren, ik denk dat er wat mankeert aan het geheugen en dan bedoel ik uiteraard niet het mijne.
Hmmm.... ik herinner me wel dat ik ooit eens een FC-18 opgestuurd heb waarvan het extra geheugen het niet meer deed, en dat heb jij toen keurig en voor een zeeeeer redelijke prijs gefixt...
Er mankeert dus niks aan het geheugen( tenminste, niet dat IK weet, maar dat is wel vaker zo met geheugens), en wat er aan mankeerde is destijds door jou (overigens volledig naar tevredenheid) opgelost....

Wat moet ik er nu weer van gaan denken, als jij opeens beweert dat er iets aan het geheugen mankeert? Heb je het dan toch niet goed gefixt? of erger?

a, daar begint het meestal mee...

Neeeeee, nee nee nee neeeeeee....

Het begon er overduidelijk mee, dat ik WIST dat er iets met het geheugen was, en eigenlijk wist ik ook wel WAT: het deed het niet....

Dus heb ik het hele zootje naar Jan opgestuurd, die het keurig netjes, en voor een alleszins redelijk bedrag (had ik dat al verteld? Ja he? Zie je wel dat het geheugen nog best wel acceptabel is?) gerepareerd heeft.

Maar nu, toch alweer gauw een aantal jaar later, zegt Jan opeens dat er wat mis is met het geheugen.... Ik bedoel maar.... Hoe kan Jan, van een afstand en vanachter zijn toetsenbord, nu weten dat er wat mis is met het geheugen, terwijl hij het zelf gerepareerd heeft.
Dat maakt mij wantrouwend.... heeft hij destijds gezien dat het geheugen mis is en er niks van gezegd? Heeft hij een virus in het geheugen geplaatst (vast wel teneinde zich in de toekomst ook van werk te verzekeren mischien?) waardoor hij nu opeens weet dat er iets mis is met het geheugen?

En wat doedelzakken betreft: mischien dat Doedelzak zelf denkt dat ie de hele wereld is, maar IK denk dat niet.... Dat kan helemaal niet want de wereld is plat.... Een Doedelzak is niet plat: opgeblazen is hij bol, en leeggelopen is het een vormeloze zak met stukken hout er aan geknoopt. Ik zie dus duidelijk het verschil tussen een doedelzak en de wereld....

Afval in een schuurtje dus, gevalletje slecht geformatteerd geheugen, waarschijnlijk selectieve Alzheimer light. Jammer, schuurfeesten zijn meestal wel leuk, labfeesten, lijkt me dodelijk saai.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back