De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
IHet is natuurlijk sowieso al een geklooi om eerst met printscreen en paint zo'n Google-pagina op te slaan, er vervolgens een stukkie tussenuit te halen en het resultaat te uploaden naar het MBF, maar om nou ook nog een regeltje boven de stippeltjeslijn te verdonkeremanen lijkt me een flink karwei.
Meneer de allesweter, hou de schoenen maar aan, dat er langs lopen is nog lang niet bereikt.

Google, bewaard / onthoud de zoek geschiedenis en gluurt een beetje mee naar de regio, schijnt iets te maken te hebben met een IP adres en nog wat meer ongure zaken.
Waardoor je na het in typen van verschillende trefwoorden toch altijd weer dezelfde zoek resultaten ziet.
Dus als je echt iets specifieks zoek, dan krijg je het met die zoekmachine nooit gevonden.
En al helemaal niet als je altijd vanaf hetzelfde ip adres werkt.

Het is daarom helemaal niet verwonderlijk dat MP van die duitse keffertjes ziet en dat er bij jou iets anders op het scherm verschijnt.

Wil je echt iets neutraal zoeken, zonder dat de zoekmachine gebruik maakt van een zoek historie, dan is daarvoor duckduckgo.com

Dus als ik het goed begrijp en je hebt een keer gezocht naar halve pagina's, dan krijg je dus ook voortaan pagina's, die halverwege beginnen????? En dat heeft dan ook nog met de regio te maken?

Nou, mijnheer de betweter, ik wil een heleboel aannemen, maar dit lijkt me toch wel een beetje jellobello. Oftewel: maak dat de kat wat wijs! We hebben d'r hier vijf, dus doe je best.

Laatst bewerkt:
halve pagina.png

Nee, natuurlijk niet. Ik zie ons al filmbeelden vastleggen van een garend riblapje of geluidsopnamen maken van de monologen van Burpmans. Ga nou gauw.

Tenminste iets wat het aanhoren waard is.

Nee, OHD.
Waarschijnlijk toe aan een bezoekje bij Pearle/Hans Anders of een collega van deze lieden.
En OHD staat voor: OuweHoerDers.
Wat, gezien de vocabulaire van Jan wel zou kunnen kloppen.
Wel vreemd dat Burp er niet woont overigens, maar dat terzijde.

Ik kom daar af en toe lang (meteen een beetje zwaaien) om een deuntje mee te leutelen. En tegenwoordig is de jongere, en beter uitziende generatie ook vertegenwoordigd,

Je schrijft even onnavolgbaar als de inhoud van je monologen zijn, dus om even zeker te weten, dat ik het heb begrepen:

Jij komt dus af en toe langdurig bij óf Pearle/Hans Anders (of een collega van deze lieden) óf bij de OuweHoerDers. Dat zal dan wel beide zijn. En dan kom je een deuntje mee leutelen/leuteren* en dan komt de jongere generatie ook mee. Het is dus erfelijk. Nou, dat weten we dan ook weer. Bedankt voor de informatie.

* ook beide of alleen het laatste?

Laatst bewerkt:
Ik kom daar af en toe lang (meteen een beetje zwaaien) om een deuntje mee te leutelen. En tegenwoordig is de jongere, en beter uitziende generatie ook vertegenwoordigd,

Dat beter uitziende is dan dus niet erfelijk, daar gloort nog enige hoop.

Nou ja, later we wel wezen: alles ziet er beter uit dan Burp. Met of zonder bezoek aan Hans Anders, Pearle of een hunner companen.
Ik hoop voor de "jongere generatie" dat ze veel genen van hun moeder hebben overgenomen, dan komt het wellicht nog goed en heeft Burp geen boekje nodig.

(Wie de schoen past, trekke hem aan, in plaats van ernaast te lopen!)

't Is aardig druk, ja. Maar ja, de derde kwam als kitten uit een ontruimingspand en was vermoedelijk mishandeld en dat is zielig, dus die neem je dan op. De vierde en de vijfde waren zodanig verwaarloosd, dat ze volgens de dierenarts nog een week hadden geleefd als ze niet meteen waren langsgebracht. Ook zielig, dus die neem je dan ook op. Dus ja, dan heb je er vijf en een huis vol krabpalen, mandjes, kattenspeelgoed, kattenbakken, voer- en waterbakjes en moet je zelf af en toe op de grond zitten omdat de dames en heren de bank prefereren boven de mandjes.

't Is aardig druk, ja. Maar ja, de derde kwam als kitten uit een ontruimingspand en was vermoedelijk mishandeld en dat is zielig, dus die neem je dan op. De vierde en de vijfde waren zodanig verwaarloosd, dat ze volgens de dierenarts nog een week hadden geleefd als ze niet meteen waren langsgebracht. Ook zielig, dus die neem je dan ook op. Dus ja, dan heb je er vijf en een huis vol krabpalen, mandjes, kattenspeelgoed, kattenbakken, voer- en waterbakjes en moet je zelf af en toe op de grond zitten omdat de dames en heren de bank prefereren boven de mandjes.

Jan, enkel; Geweldig!
Het predicaat Homo-supremus waardig.

Daar kunnen de lieden die Empathie uitschakelen of het volkomen vreemd zijn nog een puntje aan zuigen.
thumbs_up_smiley.gif

Laatst bewerkt:
Ach Erwin, als je ziet hoe veel schik je er voor terugkrijgt is het geen enkele opoffering, hoor. Integendeel!

De vega's hier hebben min of meer ook twee van die territoriale feeksen die menen recht te hebben op willekeurig welk plekje dan ook, en ondanks de ruimte er nog om bekvechten ook, bij voorkeur 's nachts. Gelukkig heeft Bowie enig overwicht over die haarballen.

Slik, met elf stuks is het écht druk in huis. Wel uiterst gezellig, behalve dan natuurlijk wanneer ze besluiten midden in de nacht tikkertje te gaan spelen en daarbij het hele huis als racebaan gebruiken.

Ik wens je een prettige wedstrijd. Als de dames/heren kat hebben besloten, dat jouw prieel het meest geschikt is voor de manicure, zullen emmers water ze echt niet van mening doen veranderen. Ze zullen hooguit wat beter opletten waar die watergooiende mijnheer zich ophoudt.

Ze zullen hooguit wat beter opletten waar die watergooiende mijnheer zich ophoudt.
En voor de waarnemer heeft dat hetzelfde effect.... Je ziet ze niet meer in je prieel....

Ze komen er echter wel.... :D :D

Hetzelfde geldt overigens voor het overgewicht van Bowie.... dat helpt ook niet.... ze lopen letterlijk buiten zijn blikveld weer precies daarheen, waar ze heen willen...

Ik heb me laten vertellen, dat katten een grondige hekel hebben aan koffiepulp, grove maling.
Die korrels schijnen heel vervelend tussen die loopkussentjes te gaan zitten (denk maar aan een bakkie koffie met prut onderin, hoe irritant lang je bezig bent de laatste korrels tussen je tanden weg te krijgen). Of het echt werkt weet ik niet, maar er wordt beweerd dat gebruikte koffiefilters legen boven dat prieeltje, een redelijk afdoende middel schijnt te zijn

Laatst bewerkt:
Ik heb niets tegen katten, zolang ze hier niet zijn, bewust exemplaar is definitief genezen na 3 teiltjes water. Ander portret is vertrokken incl de thee drinkster en oeverloos gitaar jengelde buurman, voor zover 1.0, echter een nieuw jong ding is verschenen die blijkbaar hond nog niet snapt, teiltje ook niet..... Leermomentje komt heus wel. Compressor reservoir staat standaard op 8bar, beetje water, beetje mikken.... Oeps in één keer 4 meter verderop...

bewust exemplaar is definitief genezen na 3 teiltjes water

Dat weet je pas, als je minimaal een week lang 24/7 cameratoezicht hebt gedaan en gecontroleerd.... geloof me Tot die tijd, kun je er gevoeglijk van uitgaan, dat zodra jij je hielen licht, die kat weer op komt duiken....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back