De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
He wat spijtig.
Nu, zo moeilijk is het nu ook weer niet..
Alles draait om de zak. Je moet controle houden over de zak.
Het fijne spel zit hem in de fingerspitzen, maar zonder spierballen ga je het ook niet redden.

Laatst bewerkt:
He wat spijtig.
Nu, zo moeilijk is het nu ook weer niet..
Alles draait om de zak. Je moet controle houden over de zak.
Het fijne spel zit hem in de fingerspitzen, maar zonder spierballen ga je het ook niet redden.
Jij drinkt weer wat hé, hier kun je op geen enkele zak controle houden en er zijn er nogal wat. Wat je met je vingers doet wil ik niet weten, als ze maar ontsmet worden voor je hierheen komt.

Nu een mogelijke BBQ aanstaande is, zal het wel weer rustig worden hier, de rest durft zich niet te vertonen, en hobbyist komt een dag later. Bezopen gewoon.

Natuurlijk drink ik wat. Puur ecologisch verantwoord natuurlijk..

Het gaat waarschijnlijk wat te ver, om de Doeldelzak ook uit te nodigen voor de 1 april BBQ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel toontjes we hem hoger of lager kunnen laten spelen.

Natuurlijk drink ik wat. Puur ecologisch verantwoord natuurlijk..

Het gaat waarschijnlijk wat te ver, om de Doeldelzak ook uit te nodigen voor de 1 april BBQ?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel toontjes we hem hoger of lager kunnen laten spelen.

En wat als Burpmans geen smoes heeft? Dan heb je dat door elkaar als lawaai, eentje is al erg genoeg. We hoeven ons niet continu te ergeren.

Het mooie van zo'n Doedelzak is, dat je weinig moeite hoeft te doen voor een stok om mee te slaan.

En wat als Burpmans geen smoes heeft? Dan heb je dat door elkaar als lawaai, eentje is al erg genoeg. We hoeven ons niet continu te ergeren.
Of het nu een mono- of stereo-loog wordt, wat maakt het uit? Het maakt herrie. Je moet ze natuurlijk niet samen de lapjes laten omdraaien, want dat wordt onenigheid. Zelf weet ik nog weinig tot niets van bbq-kunde, maar er zal heus wel een verschil zijn tussen linksom of rechtsom gewentelde lappies en anders verzinnen ze dat wel ter plekke.

Dit is het prototype, spectrum dx5, 6 kanaals, + 4 weg switch en nog een los kanaal. Keukenwekker ingebouwd. Gas is aangepaste potmeter naar 2x 70 graden ipv 15 en roer is 2x 50 graden ongeveer.
image.jpeg
image.jpeg

Met het middenpaneeltje kun je ook opbellen neem ik aan?

Kijk, als je nou op een MHz frequentie zou blijven zou het ook zó kunnen zonder gelijk in Baggeraar-formaat te vervallen:

img_0040-jpg.200497

Eerste versie gemaakt in 1981 voor mijn blusboot. Begonnen met 15 kanalen, versie 2 had nog 10 kanalen. Op de foto versie 3 uit 1990, deze heeft nog 8 kanalen. Nooit begrepen waarom mensen een zender willen met steeds meer kanalen. De onderste knuppels werken op een multiprop systeem (HB1985), de schakelaars op drie multiswitchen (HB1984). Hf-deel en ontvanger van Sataba (= Futaba, maar dan in Zuid-Afrika ten tijde van de apartheid), de rest is eigen knutselwerk.

Zender is ook uitermate geschikt voor huckepack vliegen.

.
Ik vinnum echt heel erg gaaf Puff!!! :thumbsup:

Alleen dat "DX5e NAVY" mag misschien wel anders...
BT01P wellicht? (Boat Transmitter 01 Puffelmans)

Succes met de verdere ontwikelingen!
Groeten, Ramses
.

.
Zo zie je maar, de techniek staat voor niets...
Ik vind deze ook wel inventief:

iphone-car-steering-wheel.png

Groeten, Ramses
.

.
Ik vinnum echt heel erg gaaf Puff!!! :thumbsup:

Alleen dat "DX5e NAVY" mag misschien wel anders...

Daar heb je gelijk in. In ieder geval de naam, maar die opgeplakte stickertjes staan ook niet. Dat kan toch ook met fraai fineer inlegwerk, net als de rest.

Begrijpend lezen! Het is een prototype, en ja hij werk prima, de keukenwekker is voor het varen met een stoommodel. Er wordt gewerkt aan een ander model qua ontwerp. De juiste potmetertjes vinden en tekeningen maken om de sticks 3D te printen.

Correct.
Het voordeel van een hoop (sorry berg) Bling bling is dat het geheel dan niet eens hoeft te werken.

Het is Berg met (B) en ja wat bling bling, ik ken zenders die dat duidelijk niet hebben, waar zelfs bling bling niet gaat helpen, je bier koud zetten lukt ook niet:hammer::hammer:

Puff, ik vind dat je het heel mooi gemaakt hebt. :koud:

Al snap ik er natuurlijk niets van, waar zo'n ingewikkeld ontwerp voor nodig is.

Je bent echter lang niet de enige die zijn zenderinterface naar eigen inzicht aanpast.
Het kan (bijna) nog gekker.
heli-chair_hovering_bergen.jpg

Zijn die 3e wereld veiligheidsschoenen verplicht als je zoiets maakt?

En dan verpakken in vrolijke kleurtjes.
paasei-bewegende-animatie-0004.gif

Opsturen rond de 20e maart met Postnl.

En fijn verder laten zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back