De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu vindt ik ringstaartmaki's best aandoenlijke beestjes, enig vergelijk met andere levensvormen is duidelijk een belediging zoals maar weer blijkt. Sinds vandaag eigenaar van een nieuwe zender, waarvan sommige potmeters wat aparte uitslag gaven, navraag bij de ongelukkige vergelijking leverde (natuurlijk) niets op behalve wat gebrom over productie fout oid. Dus fijn googlen naar waar het probleem zit. Handleiding zit er niet bij, ringstaartmaki's kunnen namelijk toch niet lezen, moet de fabricant hebben gedacht, dat klopt. Kort en goed, blijkt dat het wijs is om een nieuwe zender eerst te kalibreren, joh?!?!? Dus een filmpje gevonden in welke kelders je van het menu moet zijn om dat te doen en jawel probleem opgelost, alles in orde. Toch even aangeklopt bij de dierentuin om te melden wat het was, straks zit z'n beestje zich te kwellen met nadenken wat het zou kunnen zijn, reactie: ach ja natuurlijk, dat moest ik bij mijn zender ook doen toen ik hem net had. Conclusie: de vergelijking is inderdaad een belediging voor ringstaartmaki's. Maar goed zal de persoon in kwestie hier zoveel mogelijk aan helpen herinneren, blijkbaar is dat nodig.

Jij bent ook een lekkere,

Gaat er hier de telefoon over op een tijd dat de resterende kippen reeds lang op stok zijn;
Klinkt er aan de andere zijde een vaag (mogelijk beneveld) mompelende stem; Hallo met Maarten....
Er vanuit gaande dat ik wel weet welke Maarten.
Razend snel probeer ik er achter te komen welke Maarten zo'n hoge nood heeft mij nu te bellen.
Ik heb geen familie die zich Maarten noemt, vrienden al helemaal niet.

Aangezien de reguliere contacten met klanten vrijwel altijd per mail gaat, zou er ergens een lekkage kunnen zijn? De naam Maarten zegt me nog steeds niets.
Gelukkig begint de stem te wauwelen over een Taranis... Ik ga de leden van de vliegclub langs in gedachten.
Dan begint te stem over ringstaart Makis..Van Puffelen? Dat kan niet. Die heeft iets tegen vliegtuigzenders.

Maar het valt niet langer uit te sluiten, het benevelde gewauwel moet van van Puffelen komen.
Ondertusen is van Puffelen al bezig over het digitale gedrag van zijn schuifpotmeters en over mixers en curves. Hij heeft hem al open gehad en ziet heel veel stekertjes en ziet nog heel veel mogelijke aansluitpunten in zijn zender.
Alles werkt (volgens hem) alleen zijn schuifpotmeters gedragen zich niet proportioneel.
Wat kan dat zijn is de vraag.
Weet ik veel.. is mijn antwoord. Wat heb je allemaal gedaan?
Van alles zegt Puff. .... Dat voorspelt weinig goeds.

Uiteindelijk komt hij er achter dat hij zijn sticks, knopjes, sliders en schuifpotmeters nog niet heeft gekalibreerd.
.....Nee daar had ik nog niet aan gedacht.
De meeste gebruikers doen dit als eerste en de meeste schroeven hem nooit open.

.....Nee daar had ik nog niet aan gedacht.
De meeste gebruikers doen dit als eerste en de meeste schroeven hem nooit open.

Gniffel:banana:

Ik ben ook niet boos, ook zelfs niet teleurgesteld, neem het je ook niet kwalijk, dit is gewoon waar vliegen ophoudt en modelbouw begint, geeft niks hoor.

Als ik de zender door heb, zou ik zelfs iets vliegends wellicht proberen voor de gein. Ik ben ontzettend benieuwd waar alle functies die ik niet gebruik en uitzet nu eigenlijk voor dienen.:worship:

Voornamelijk om het piep herplakken uit te stellen.
Uitstellen of juist te genereren???.... en dan de zender als schuldige aan te wijzen:hammer:

Er zal wel een tijd komen, of die is er al, dat via GPS je model laat landen met een knopje (mits goed geprogrammeerd).
(Ik ga ervan uit dat fabrikanten met name van lijm dit tegen houden):weetnie:

(Ik ga ervan uit dat fabrikanten met name van lijm dit tegen houden):weetnie:

Ah.... een nieuwe variant op de conspiracy theory van de electriciteitsmaatschappijen die de spaarlamp tegenhielden, en dat het octrooi voor een auto die op water rijd veilig in de kluizen van de oliemaatschappijen ligt....

Vooral die laatste, die is bewezen onwaar: de oliemaatschappijen zouden eerder dan de waterleidingbedrijven overnemen....

Ah.... een nieuwe variant op de conspiracy theory van de electriciteitsmaatschappijen die de spaarlamp tegenhielden, en dat het octrooi voor een auto die op water rijd veilig in de kluizen van de oliemaatschappijen ligt....

Vooral die laatste, die is bewezen onwaar: de oliemaatschappijen zouden eerder dan de waterleidingbedrijven overnemen....

Maakt niet uit, het verdien model bepaald wat wel en wat niet.... De Berg slijterij heeft een matig verdien model, maar dat terzijde.

Da's meer een kwestie van wie er eigenlijk je grootste klant is....
Uhh gewone klant, of de niet betalende klant, dan nog de wel bonnetje maar ook niet betalende klant, de klant die een viervoeter stuurt maar ook niet betaald, de shag rokende beveiliging die flink voorproeft, de wel betalende theedrinker klant, die ik eruit fl*kker, daar raak je toch van aan de drank....

Wat de ringstaartmaki's drinken is me niet duidelijk, blijft wartaal, of ze betalen, geen flauw idee eigenlijk.

Hoe zit het eigenlijk met de excuus lijst voor 1 april?

Jij weet het draadje ook wel weer "dood" te leggen he!
Ze willen niet, ze durven niet of ze mogen niet.

Daarbij lijkt het wel of Jan zich weer heeft teruggetrokken op een naburige grafheuvel en Roel zich zit te verbeelden met enkele Marva's op de Caraïben te vertoeven.

Laatst bewerkt:
"Voorproeven" bestaat niet. Je proeft of je proeft niet.
En als je niet(s) proeft, zijn er de volgende mogelijkheden:
a) je bent dusdanig snipverkouden dat al je smaakpapillen op tilt staan
b) je laat datgene wat men je wilt laten proeven staan.
c) je giet het vloeibare spul rechtstreeks naar binnen, zonder ook maar enige poging om het met je smaakpapillen in aanraking te laten komen. (Een manier om toch dronken te worden, zonder met de smerige smaak van het bocht in kwestie lastiggevallen te worden)

Dit keer geen excuus: een familieweekend wat al begin Januari besproken blijkt te zijn (dat ik dat nu pas weet, heeft er niks mee te maken.... :rolleyes:)
Nee maar komt je wel goed uit natuurlijk....
Aan de andere kant kan 1 april je ook een excuus geven, dat dan weer wel....

Er van uitgaande dat; Brutus ons niet wil voorstellen aan de rest van zijn familie en de overige Bergbewoners niet zitten te wachten op een tea party (laat staan bij his Duckiness), kunnen we beter weer overgaan tot de wanorde van de dag.

Puff. Vertel ons nog eens van je plannen; dat je wil gaan vliegen. :eek:
Als bootjes-boer natuurlijk vanaf en weer op het water (de Waal, als ik mij niet vergis).
En over jouw "zwemcapaciteiten" en koudwaterfrees.
Wellicht is er iemand bereid je van een advies te bedienen over het "bij een club gaan leren vliegen" en mogelijk is er zelfs iemand die je een van een linkje kan voorzien naar een aantal clubs in jouw omgeving.

Laatst bewerkt:
Ik zei, wellicht, ooit eens, mogelijk, dat is dus niet deze zomer. Burpmans heeft eerder zijn bootje af en bij Jan zijn we al 3x op een weergaloze BBQ geweest in een schuurtje verbouwt tot 5 sterren buiten MCP wellness centrum. Ik zeg ook niet nooit, althans bijna.

Ik noem expliciet niet dat Brutus op een BBQ is verschenen, dat staat zo goed als gelijk met nooit.

....
Ik noem expliciet niet dat Brutus op een BBQ is verschenen, ....

Zeg; Brutus is Maria Magdalena niet!
Brutus meert zich af aan een kade, of raakt anders aan lager wal.
(het zou kunnen dat daarover dan een bericht in de media verschijnt, maar dat is dan toch van een andere orde)

Zeg; Brutus is Maria Magdalena niet!
Brutus meert zich af aan een kade, of raakt anders aan lager wal.
(het zou kunnen dat daarover dan een bericht in de media verschijnt, maar dat is dan toch van een andere orde)

Jij drinkt weer hé, hij komt hooguit tussen wal en schip terecht, kade of een lagere wal is wat vergezocht.

Tja, wat weet ik van het waterleven. Ik heb enkel een vaarbewijs en Marcom-B.
In mijn visie heeft tenminste Brutus nog een kans, in jouw visioen komt hij er beroerder vanaf.

Valt wel mee, het is beter dan op palen liggen, visueel stuk minder. Wat heb jij met water dan? Waar is je boot? En waarom zie jij ze nu vliegen... Oorzaak drank? Blijkbaar is er iets mis gegaan dat je zover komt, genetisch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back