De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
-font-b-LED-b-font-Eye-Protection-font-b-Safety-b-font-font-b-Glasses.jpg

Zo, die lenzen zullen een aardige dioptrie hebben om soldeertin te kunnen laten smelten.
Is net zo iets als vroegha, op een beetje zonnige dag met het vergrootglas spelen, gaf zo nu en dan een behoorlijke fik.

Een ruime keuze uit soldeerpuntjes is toch praktischer hoor.

Heel fijn dat Jan nu zelf zijn stukjes vlees op de BBQ kan leggen en zelf het juiste moment kan proberen te bepalen om dezen er weer vanaf te halen.

Zijn die gehoorverbeteraars richtinggevoelig?
Ik bedoel; kunnen we nog wel ongemerkt spraak houden achter Jan's rug?

Als je je werkstuk niet ziet helpt een ruime keuze aan soldeerpunten ook niks, hoor.

Bij een BBQ ga ik natuurlijk niet m'n werkbril opzetten. Ik ga geen tien centimeter boven m'n lappie vlees hangen om te zien wat het is.

Roddelen zouden we alleen doen over diegenen, die niet aanwezig zijn, net zoals de vorige keren. Trouwens, er heeft niemand iets achter mijn rug te zoeken.

Met hoeveel lieden gaan we de 3e MBFBBQ nu beleven?

1e: Corrien. Alle bionische upgrades doorlopen, dus hij kan er weer even tegen.
2e: Ondergetekende. Te lomp om eigen tekortkomingen te onderkennen, dus ongewijzigd.
3e, 4e etc: Duke Puff met zijn meervoudige persoonlijkheden.

Wie nog?

Die bbq was toch laat in de middag/avond?
Naast mijn originele en geweldige smoes om niet langs te komen.
Met een klein ommetje kan ik zomaar langs komen. Maar qua bbq baksels hoeft daar geen rekening mee gehouden worden.

De 1e is nog steeds onder voorbehoud!!! Het in het donker zonder rollator naar de auto lopen lukt nog steeds aardig, vervolgens veilig naar huis kunnen rijden is nog in behandeling.

Die bbq was toch laat in de middag/avond?
Naast mijn originele en geweldige smoes om niet langs te komen.
Met een klein ommetje kan ik zomaar langs komen. Maar qua bbq baksels hoeft daar geen rekening mee gehouden worden.
Lafaard. Zonder een treetje Unesco-gecertificeerde worstenbroodjes hoef je sowieso niet langs te komen.

De 1e is nog steeds onder voorbehoud!!! Het in het donker zonder rollator naar de auto lopen lukt nog steeds aardig, vervolgens veilig naar huis kunnen rijden is nog in behandeling.
Nu heb ik altijd gedacht dat jij het licht in de duisternis zou zijn, maar... alweer een mythe busted.
Een beetje jaren 60 Hobo moet toch nog wel een nachtje weten te overleven in het land van Flipje?

Hoe stormvast is zo'n Ger eigenlijk? Dit met het oog op de weersverwachting van morgen. Straks woont Duke Puff opeens ergens in Duitsland...

Heren, de betrokkenen met de slechtste smoezen zijn per conversatie voorzien van nieuws.
Vanwege het voorval en de kans op herhaling kan 1 april niet doorgaan.

Hoe stormvast is zo'n Ger eigenlijk? Dit met het oog op de weersverwachting van morgen. Straks woont Duke Puff opeens ergens in Duitsland...

Ik heb windkracht 9/10 hier gehad met windstoten die best redelijk waren, de tent bewoog niet eens. Het huis had dakpan schade en een trampoline heeft een stenen pilaar onthoofd, maar de tenten niks!

Over een slechte smoes gesproken. Burpmans is er niet bij, dus hoe groot is de kans op herhaling dan helemaal? Nounounou nou?

Maar goed, het komt mij uitstekend uit. Dat wel.

Over een slechte smoes gesproken. Burpmans is er niet bij, dus hoe groot is de kans op herhaling dan helemaal? Nounounou nou?

Maar goed, het komt mij uitstekend uit. Dat wel.

De kans is klein dat geef ik toe, maar het is er wel. Bovendien dreigde de Hell met het doorschuif kado, dat kan ik natuurlijk niet toestaan. Ook een meerderheid uit het zuiden geeft meer kans op een voorval, al hebben ze dat zelf niet door

Wie zegt dat ik er niet bij zou zijn? Zou zijn ja, want het gaat niet door anders zou ik wel zeggen "Wie zegt dat ik er niet bij ben?"

Vrijdag 1 april was toch een geintje heb ik uit betrouwbare bron vernomen. En het voorval hangt zeker niet af van mij alleen, dat hangt af van iedereen die aanwezig was of zou zijn.

Wie zegt dat ik er niet bij zou zijn?
Ik! Trouwens anderen zullen dat ook zeggen. Je hebt je mooi op de vlakte gehouden en geen sjoege gegeven op de uitnodiging. Ben jij soms in Brabant of Noord-Brabant geboren? Misschien zelfs getogen? Dat zou veel verklaren...

Vrijdag 1 april was toch een geintje heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Ik zou m'n bronnen maar eens nakijken als ik jou was. Over een MBFBMCPBBQ worden geen geintjes gemaakt door His Lordship. Die is daarin uiterst serieus. Wij (degenen dus die wél sjoege hebben gegeven) trouwens ook.

En het voorval hangt zeker niet af van mij alleen, dat hangt af van iedereen die aanwezig was of zou zijn.
Mag ik daar een iets genuanceerder mening over hebben? Dankuwelalstublieft.

De BBQ die op 1april gehouden wordt afzeggen?
Geintje zeker?

Wij hebben zojuist de boodschappen gedaan voor deze week en daarin is mijn vrijdagavondrantsoen niet meegenomen.

Vast en zeker zullen er nu nog wat lieden afhaken door deze verwarrende kennisgeving.
Geeft niets. Des te meer is er te consumeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back