Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar kom je alleen maar achter door zelf een BBQ te organiseren, of het geschenkruilvoorwerp in ongeschonden/ongeopende toestand retour komt.Volgens mij ben jij aan thee verslaafd, enige andere verklaring anders dan ringstaartmaki gedrag is er niet.
Daar kom je alleen maar achter door zelf een BBQ te organiseren, of het geschenkruilvoorwerp in ongeschonden/ongeopende toestand retour komt.
Iedereen heeft het beste me je voor.Tuurlijk.....?!?!
Klopt. Hoewel...dat woord 'beetje' mag best weg.Ik ben me daar een beetje gek.
Dat noemt-ie een klein knuppeltje in het hoenderhok gooien. Een complete paleisrevolutie met alle ondermaatse kuiperijen en intriges erbij, neem me niet kwalijk zeg, jeetje hee. Wat gebeurt er als het geen klein, maar een gewoon knuppeltje is??? Om nog maar niet te denken aan een grote knuppel .Als ik eens een klein knuppeltje in het hoenderhok gooi gaat er gelijk ééntje voor weken op de Caraïben zitten, en een ander gaat zitten huilen op een buurBerg.
Lezen Burpmans!, ik ben er niet over begonnen, zou niet durven. Heb overigens nergens last van, jij wel?
Lezen? Zelf lezen zul je bedoelen! Zie je ergens staan dat ik zeg dat je ermee bent begonnen? NEE dus. Ik heb gezegd dat je het er wel erg veel over hebt. En het bewijs is wederom geleverd, door jezelf! En "wil je het er over hebben?" is overbodig geworden, je hebt het er meer dan genoeg over.
Moet er niet iets met kleurtjes gedaan worden op het forum, immers niemand zeurt meer?
En dan heb je ook nog van die lieden, die blauw en oranje in hun onderschrift opnemen. Helemaal walgelijk!
Arme mensen die met windhoos werken.
Nog steeds een blauwe achtergrond met oranje preview-, quote- en blz nummer-balken.
Apple geeft de achtergrond gewoon "wit", helaas is dat oranje dan weer de kleur van ochtend urine als je weinig hebt gedronken.
Al met al: een (ge)zeikkleuren combinatie.
Waar leef je dan voor?want ik heb niets met bootjes