De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij ben jij aan thee verslaafd, enige andere verklaring anders dan ringstaartmaki gedrag is er niet.

Volgens mij ben jij aan thee verslaafd, enige andere verklaring anders dan ringstaartmaki gedrag is er niet.
Daar kom je alleen maar achter door zelf een BBQ te organiseren, of het geschenkruilvoorwerp in ongeschonden/ongeopende toestand retour komt.

Daar kom je alleen maar achter door zelf een BBQ te organiseren, of het geschenkruilvoorwerp in ongeschonden/ongeopende toestand retour komt.

Zit ik niet op te wachten, bovendien hij kan het doorgeefgeschenk al 24 keer hebben bijgevuld of nieuw gehaald. Heb het ook niet stiekem ergens gemerkt, was al blij dat het weg was.

Puff.. Mocht je ooit nog opnieuw in het huwelijksbootje stappen, dan zal ik komen strooien.

Hebben we dat geluk tenminste vast, voor de kiem, gesmoord.
diablo.gif

Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar laat mij even buiten deze "we"! Dankuwelalstublieft.

Ik ben me daar een beetje gek.
Klopt. Hoewel...dat woord 'beetje' mag best weg.
Als ik eens een klein knuppeltje in het hoenderhok gooi gaat er gelijk ééntje voor weken op de Caraïben zitten, en een ander gaat zitten huilen op een buurBerg.
Dat noemt-ie een klein knuppeltje in het hoenderhok gooien. Een complete paleisrevolutie met alle ondermaatse kuiperijen en intriges erbij, neem me niet kwalijk zeg, jeetje hee. Wat gebeurt er als het geen klein, maar een gewoon knuppeltje is??? Om nog maar niet te denken aan een grote knuppel .

Op zich was die revolutie wel compleet ja, behalve dan dat het kleine knuppeltje toch een maatje te groot was voor onze Puff.
Dat lezen we nu ook weer. Hij heeft er zijn handen weer vol aan.

Gatvrrr de gatvrrr wat fijn visueel allemaal weer.

Wil je je knuppeltje gewoon in eigen hand houden, alsmede de schade die je aanricht door het ergens in te gooien, voor eigen rekening nemen!
Dat je het letterlijk op het bord legt van Jan, daar bemoei ik me niet mee. Ik ga mijn handen wassen, het idee alleen al brrrr.

Ik weet het niet, maar als je vindt dat je knuppel te weinig aandacht krijgt, swaffel dan niet rond op de Berg, regel dat gewoon thuis in de Hell.

Lezen Burpmans!, ik ben er niet over begonnen, zou niet durven. Heb overigens nergens last van, jij wel?

Lezen? Zelf lezen zul je bedoelen! Zie je ergens staan dat ik zeg dat je ermee bent begonnen? NEE dus. Ik heb gezegd dat je het er wel erg veel over hebt. En het bewijs is wederom geleverd, door jezelf! En "wil je het er over hebben?" is overbodig geworden, je hebt het er meer dan genoeg over.

Lezen? Zelf lezen zul je bedoelen! Zie je ergens staan dat ik zeg dat je ermee bent begonnen? NEE dus. Ik heb gezegd dat je het er wel erg veel over hebt. En het bewijs is wederom geleverd, door jezelf! En "wil je het er over hebben?" is overbodig geworden, je hebt het er meer dan genoeg over.

En wat zijn jouw creatieve bijdrages aan de Berg..... Nou?....nou? Ik heb het tenminste ergens over, onderwerp wel niet mijn keuze, maar dat terzijde. Hoe staat het met je bootje? Wanneer is de low en slow cursus (voor Jan) BBQ? Wanneer ga je weer compensatie varen met dat testosteron strijkijzer? Moet je niet ergens wat opruimen? Waar blijven de voorspellingen, waar we dit keer wel wat aan hebben? Moet er niet iets met kleurtjes gedaan worden op het forum, immers niemand zeurt meer? Je zou op z'n minst wat vaker langs kunnen komen en ff zwaaien, maar zelfs dat niet. Over het hekje wat brullen en dan weer pleite is wel erg makkelijk, wat dan wel weer voorspelbaar is. Het zou kunnen zijn dat je ergens druk mee bent, dat is erg, ergens dus veel schade, kom dan maar niks doen op de Berg.

Moet er niet iets met kleurtjes gedaan worden op het forum, immers niemand zeurt meer?

Dat wil niet zeggen, dat iedereen tevreden is. Met m'n nieuwe leesbrilletje zie ik die slaapkamerkleurtjes nog duidelijker. Dat laffe blauw, dat mislukte geel, ga zo maar door. Nee, als er enige inspraak mogelijk zou zijn.....

En dan heb je ook nog van die lieden, die blauw en oranje in hun onderschrift opnemen. Helemaal walgelijk!

Arme mensen die met windhoos werken.
Nog steeds een blauwe achtergrond met oranje preview-, quote- en blz nummer-balken.

Apple geeft de achtergrond gewoon "wit", helaas is dat oranje dan weer de kleur van ochtend urine als je weinig hebt gedronken.

Al met al: een (ge)zeikkleuren combinatie.

Arme mensen die met windhoos werken.
Nog steeds een blauwe achtergrond met oranje preview-, quote- en blz nummer-balken.

Apple geeft de achtergrond gewoon "wit", helaas is dat oranje dan weer de kleur van ochtend urine als je weinig hebt gedronken.

Al met al: een (ge)zeikkleuren combinatie.

Het spreekt voor je dat je "boven" de ringstaartmaki's uitsteekt, maar dat ligt niet aan jouw en ook niet aan je verstandige keuze van een Mac. De rest is weer gewoon bagger.

Wat lopen jullie nu weer te miepen over kleurtjes?
Zijn dat de vrouwelijke hormonen?

Kleurtjes zijn niet mooi of lelijk, die hebben enkel een functie.
Net als zoiets als met goud.Sommige figuren vinden dat mooi, maar het is enkel nuttig als geleider.
Ook prima te gebruiken als ballast, voor je bootje of werphengel. (schat ik zo in, want ik heb niets met bootjes en werphengels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back