De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok. Bootjes kunnen ook leuk zijn.
Met enige regelmaat maken we graag gebruik van onze Grapner kano en de Zoidiac(rib). Met liefde en toewijding ook nog eens een 16m2 gerestaureerd.
Ooit van een werk flinke brokken "piepschuim" meegenomen, bekleed met glasmat en epoxy, buitenboordmotortje er achter en gaan.
Bangelijk. Speeltje had steeds de nijging om bij een behoorlijke snelheid de laagste drijver steeds dieper te trekken. Het leek net de omgekeerde werking van een vleugel. Was het ook natuurlijk.
Leuk. Heel leuk.

Vliegen..
Net iets leuker.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar het allemaal over gaat, maar laat mij even buiten deze "we"! Dankuwelalstublieft.

Ik wil nu niet gelijk weer met knuppeltjes gaan strooien, maar het moment dat "onze leider" het over-zicht/wicht verliest, (b)lijkt toch te zijn aangebroken.

Pfff. "hij" is uitgelogd. De rust is weder.
Morgen gewoon weer Groundhog Day.
En overmorgen kijken we wel weer :D

il_570xN.736147363_bhkp.jpg

Wel..
Het is aan "Big Brother" om voor wat bbq en spelen te zorgen voor het volk.
Tenzij B.B."King" er liever voor kiest voor de leeuwen geworpen te worden natuurlijk."

Laatst bewerkt:
Ja en? hij kijkt alleen maar...... al dan niet van achter een paar geraniums, niks aan de hand.

Bedoel je met BB-King, niet onze low en slow BBQ-King?, die mag best voor de leeuwen hoor.
(Al kun je dat die katjes eigenlijk niet aan doen, ze hebben al zo gevoelige oren)

Arme mensen die met windhoos werken.
Nog steeds een blauwe achtergrond met oranje preview-, quote- en blz nummer-balken.

Apple geeft de achtergrond gewoon "wit", helaas is dat oranje dan weer de kleur van ochtend urine als je weinig hebt gedronken.
Laat dit nu helemaal geen f*ck met het merk en type computer te maken hebben. Het is de browser in combinatie met de beeldschermkleurdiepte die dat bepaald.

Dat het geel nu een p*svlek achtige kleur heeft op een witte achtergrond. Dat kan ook alleen maar jij weten, door het tegen de wind in p*ssen.
De enigste die je dan raakt is jezelf. Ha ha ha.

Wel..
Het is aan "Big Brother" om voor wat bbq en spelen te zorgen voor het volk."

Jij hebt ook een lekker historisch besef zeg. Dat idee van brood en spelen voor het volk is een uitvinding van de Romeinen, waaraan ene Marx ook nog opium toevoegde, waarbij terzijde wordt gelaten in welk verband dit was.

Voordat George Orwell '1984' schreef (met daarin de Big Brother maatschappij) verscheen ook 'Animal Farm' van zijn hand. De man was een visionair want datgene, dat nu opnieuw de MBFB-community bedreigt, staat daarin bijna letterlijk beschreven. Men is gewaarschuwd!

Hoezo? drink jij Spiritus en hij niet? want dat is het enige waarvan ik het logisch vind dat hij meer ziet dan jij....
Pfff nou hij ziet niet letterlijk meer, eigenlijk, die ene grijze doperwt bovenin denkt van wel, en dat is best knap.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back