De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe groot die erwt van ons is doet er weinig toe. Het gaat er om wat je er mee presteert.
Nu heb ik tenminste nog de mazzel dat ik dat erwtje niet hoef te delen met mijn andere "ik".

Wanneer ik naar ons haantje luister, die heeft echt niet veel meer dan een erwtje in dat koppie, dan kraait die toch heel wat minder onzin uit dan onze wannabe Mongool.

Dus jij wil beweren, dat die haan zinnige dingen kraait en dat jij dat verstaat.

Nou, laat ik daarvan maar een keer niks zeggen maar des te meer denken.

Eerder kip zonder kop, maar dat terzijde, wat me gelijk brengt bij een beter onderwerp, ergens moesten we ons uiten om een BBQ na 01-05 tot stand te brengen, bij deze!

Schrijf voortaan "De enige die je ".
Bemoei je met je eigen zaken, ik schrijf de tekst zoals ik hem schrijf, ben je het er niet mee eens, taalpurist.
Dan is dat jou probleem en jou ergernis.
Het was in ieder geval wel weer zo, ondanks de bijzonder spelling dat de context wel is overgekomen.

Tenslotte is dit de Berg der Bergen op het modelbouwforum en niet de berg op het taalpuristenforum.

Laatst bewerkt:
Als het over taalpursime gaat: weet je wel hoe fout het is om over de Berg der bergen te schrijven zonder grote buh te gebruiken? Ga je maar gauw schamen, desnoods ergens in Brabant.

weet je wel hoe fout het is om over de Berg der bergen te schrijven zonder grote buh te gebruiken?
Oei ja, dat is inderdaad een blunder.

Ik wijzig normaal nooit de tekst in een bericht als er op gereageerd is.
Nu bij wijze van zeer grote uitzondering heb ik mijn enorme blunder door Berg met kleine buh te schrijven veranderd in een grote Buh.

Graag gezien eerdere berichten niet zo visueel alstublieftdankuwel.

Bovendien ik heb niets toe te geven, jij? En als ik wat zou toe geven, kost dat fles(sen) van het juiste merk en jaartal.
Mijn principes worden vager bij ongeveer single malt, speyside, licht rokerig, 12 jaar of ouder, non chillfiltered, Ballechin 2004 bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
2016-04-16 00.34.43.jpg

Zie je het probleem...................?!

Ik heb niets toe te geven, Ik ben een open boek. Dat het boek niet voor iedereen even comfortabel te lezen is, is niet mijn probleem.

Over jouw principes val dus te onderhandelen?
Dat weten we allang.

Zie je het probleem...................?!
Het probleem is dat je niet zo slim bent om een fles met maar 46% aan inhoud aan te schaffen.
En het andere niet zo slimme is, dat deze fles met inhoud nog zo'n 11 jaar onaangeroerd moet blijven om aan de 11 jaar botteling te voldoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back