De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een servo-bediend systeem om Deezel een fles en een schop te geven?????? Ik dacht dat je daarvoor een blonde viervoeter had aangeschaft... Oh, wacht even... die is inderdaad blond. Need I say more?

Overigens vind ik de aanduiding " mormel van Jan" een beetje cru. Maar dat zal wel aan je ochtendhumeur liggen. Je kunt ook gewoon Deezel schrijven; wij vullen de rest wel in.

Ik heb geen ochtendhumeur, voor de koffie bemoei ik me nergens mee, daarna heb ik altijd dit humeur. En dat mormel heeft ook altijd een humeur, baasje zal wel net zo zijn. En mijn mormel is blond ja, die van jouw is zwart, daar kunnen we ook genoeg toespelingen op maken.... Uhhh nu we het toch over moeizaam nadenken hebben vordert het een beetje? Het is zo 01-05

Ik heb geen ochtendhumeur, voor de koffie bemoei ik me nergens mee, daarna heb ik altijd dit humeur.-----
Nee. Da's logisch.
Dankzij de beschonken nachtelijke activiteiten mis je de ochtend (en waarschijnlijk de middag ook nog).
Wat we bij enkele lieden een ochtendhumeur noemen, is bij jou inderdaad een "restje van de dag"humeur.

Gaat nou maar eens een kopje brandnetelthee drinken bij je buurtjes, in jouw geval kun je er enkel van opknappen.

Zoek je ruzie? Denk je dat mijn humeur hiervan beter wordt? Stop die brandnetel maar ergens waar de dokter ook niet graag komt.

Overigens de nodige biertjes weggewerkt in het zonnetje met de buufjes, veel beter.

1; Nee. Dat hoeft niet. Dat ligt hier voor het oprapen.
2; Vast niet. Maakt ook niet uit.
3; Ik bemoei mij niet met de zielenroerselen van de dokter, en hij/zij niet met mij.

4; Die "buufjes" werken dan zeker bij de GGZ? Wel fijn dat je het gezellig vond.

1; Nee. Dat hoeft niet. Dat ligt hier voor het oprapen. In de Hell vast wel ja
2; Vast niet. Maakt ook niet uit. Brul dat niet zomaar wat!
3; Ik bemoei mij niet met de zielenroerselen van de dokter, en hij/zij niet met mij. Ohh vandaar, opgegeven dus!
4; Die "buufjes" werken dan zeker bij de GGZ? Wel fijn dat je het gezellig vond. Dronken ook bier, zowaar, ik leer ze het wel, duurt alleen ff.

Nog even en elke Ger wordt vervangen door zoiets:

camping.jpg

Geheel terzijde, netjes over het hek. Voor zover ik weet hebben we geen glasbak op de Berg, al zou die van enorme proporties moeten zijn.

Op de MBF-Berg wordt uitsluitend statiegeld-glas gebruikt, dus vandaar dat we geen glasbak hebben. Dit onder het motto:

AI-rdoth035.jpg

Ben ik rijk, waar is dan het emballage punt?? Is er niet hé, slordigheidje? De slijterij heeft het niet, men komt toch niet, dat mormel trouwens, haalt wel flessen, lege terugbrengen tilt die geen poot voor op.

BuitenBergers zullen misschien de indruk hebben gekregen, maar de MBF-Berg bestaat niet uitsluitend uit een slijterij.

BuitenBergers zullen misschien de indruk hebben gekregen, maar de MBF-Berg bestaat niet uitsluitend uit een slijterij.
Nee nu ook met glasberg.
Wordt tijd dat die jongen zijn eigen rommel gaat opruimen.
Natuurlijk kan dat lege flessen spul ook de vaarvijver ingeschoven worden.
Als daar niet al een laag in ligt wat door het water aan het zicht ontrokken wordt.

Vaarvijver is heilig, daar is alleen een muurtje gemaakt van flessen met wat klimop er tegen, ziet er leuk uit. Er moet alleen gebaggerd worden, maar of het er dan beter van wordt???
Die paar flesjes achter de Ger liggen keurig te wachten tot ze opgehaald worden. Wil ze best wegbrengen, maar waar naar toe? Achter de wok-in staat ligt ook al een hele berg en stapels kratten jup*ler. Bij de beveiliging ligt het vol met lege flessen BB. Bij de rest enkel een vuilniszak met theezakjes, naar dat terzijde.
In vroeger tijden ruimde iemand dat op....., maar sinds het voorval ligt dat helemaal stil, dat stil is wel prettig, maar dat terzijde

Misschien moet je het schuurtje een beetje oppimpen dat valt het wat meer op voor de buitenBergers.

Achter de wok-in staat ligt ook al een hele berg en stapels kratten jup*ler.

Jij hebt wel een heel erg dikke duim, hè?

Deze beschuldiging is dermate ver onder de maat dat ik een verontschuldiging verwacht !!! Bah, wat misselijk. Woorden schieten hier tekort.

Zeer teleurstellend. Een verontschuldiging kan er blijkbaar niet vanaf. Dat is zeker te veel gevraagd. Vervolgens komt er dan ook nog een bagger-drankliedje achteraan. Nou, mijn dag is weer helemaal goed
nooo.gif
.

Sinds wanneer maken we onderdeel uit van het dagbestedings programma, afdeling vermaak?? Als de Berg van invloed is op je humeur, moet je oppassen, de beveiliging heeft daar ook al een handje van, zo erg is het allemaal niet, het zijn maar lege flessen... Je moet dan nog wel volle op voorraad hebben maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back