De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
baggeraar zei:
Het komt vast door zijn milieu, is niet anders gewend.
Daar houden ze elkaar zoet en onder de duim met vage beloftes en loze praatjes.

[serieuze-mode aan]
Harm, kun je ook eens iets bijdragen wat niet anti-kerks is?
En ja, dit is De Berg, daar ben ik mij goed van bewust... afplassen moet hier kunnen, maar er zijn grenzen aan wat ik accepteer van iemand.

Net zo goed als ik accepteer dat jij niets van religie moet hebben, zou het jou sieren als je bovenstaande opmerkingen nu eens niet op dit forum plempt.
Ik kan namelijk niets anders bedenken dan dat je dit doet om mij te kwetsen.
Een popie-jopie opmerking over iemands anders z'n levensovertuiging. Lekker makkelijk scoren hoor.

Bovendien bemoei je je met zaken die je hoogstwaarschijnlijk niets aangaan; al zou ik je uitnodigen voor een MBFBBBQ bij mij thuis, zou jij hoogstwaarschijnlijk niet komen. Toch? [/serieuze mode uit]

Dienstmededeling:

Wil men het denkproces niet verstoren, weken van kostbare voorbereiding raken anders verloren #%*+%^*#^*%%

Einde dienstmededeling

Overigens is het MBFBMCPBBQ, maar dat terzijde, waarbij enkel de eigenschap P niet voldoende is voor deelname.

Ach Roel, je moet maar zo denken: "wie zijn naasten te schande maakt, onteert zichzelf". Harm koketteert er hier op het forum graag mee, dat-ie overal anti is. anti-religie, anti-regering, anti-buitenlanders, anti-Roel en ga zo maar door. Het enige, dat-ie er mee bereikt is dat er een anti-Harm stemming ontstaat, maar daarvan krijgt natuurlijk Burpmans de schuld.....

Maarre, laat je niet afleiden en:

keep-thinking-and-think-again.png

Laat 'm nou toch eerst één keer nadenken en niet gelijk nog eens, straks heeft ie een blessure, het is al zo moeilijk.

Overigens ben ik anti thee, en jazeker geef ik daar Burpmans de schuld van, maar dat terzijde.....

Harm doet gewoon zijn naam "eer" aan.
Zijn ouders zullen die naam waarschijnlijk niet toevallig hebben gekozen.

Je bedoelt "Baggeraar"? Ik betwijfel of zijn ouders die naam gekozen hebben, eerlijk gezegd....

De mijne hebben mij ook niet brutus genoemd.... (gewoon, voor het geval je het nog niet door had....:p)

Bij jou twijfel ik nog.

Maar de naam Harm hebben ze vast gekozen omdat hij anderen graag "harm" doet.
Of er ook leuke dames (of heren, voor mijn part) zijn die Harm willen "doen" betwijfel ik, maar dat maar weer ter zijde.

Laatst bewerkt:
[serieuze mode aan]Heren: de bedoeling van mijn post 6461 was niet om een HPD te organiseren, maar om Harm duidelijk te maken dat ik sommige opmerkingen niet pruim. Ik hoop dat die boodschap is overgekomen; als dat zo is: case closed.[serieuze mode uit]

Verder gaat het uitstekend met mijn denkproces en zou ik graag van Bert willen weten wanneer hij denkt weer achter de palen te liggen. Dan kan ik hem in de uitnodiging meenemen.

En dan heb je het enkel nog maar over één enkel PDtje.

Ik zou er minstens een PW of zelfs PM van gemaakt hebben.
Jij bent ook zo vergevingsgezind.

en zou ik graag van Bert willen weten wanneer hij denkt weer achter de palen te liggen.

Dat is alweer één schip geleden, en dat was TEGEN de palen, niet er achter, want dan hadden we op de basaltblokken gelegen....

Maar dat zal zo rond begin Juni zijn denk ik.

Of ik ook kán, is punt twee....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back