De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die veren snap ik, dat huppelen heb ik moeite mee

Als jij moeite hebt met huppelen, moet je die struisvogelveren uit je reet halen! Je hoeft niet ALLES te doen wat Jan doet?

En als je het naar vind voor Jan dat ie ongemakkelijk rond huppelt, moet je dat visueel ingestelde brein van je vertellen dat het er ook een rollator bij ziet....

Sjongejonge... Zelfs hier slaat de verloedering toe.
Was het vroeger zo dat dames struisvogelveren op hun hoedje droegen als teken van " welgesteld zijn", hier stopt men de struisvogelveren in niet nader aan te duiden delen van de menselijke anatomie. Daar waar het donker is.

Is dat dan een teken van "ongesteld zijn"?
Het absorbsievermogen van de gemiddelde struisvogelveer is nul komma niks, dus helpen doet het ook niet. Zeker niet bij kerels.

Tegen dat visuele helpt dan weer prima een struisvogelkussen. Je ziet dan geen z.. eeh...helemaal niets meer.

Zo ziet een origineel 'ostridge pillow' er uit:

OSTRICH-PILLOW_Studio-Banana-THiNGS_kawamura-ganjavian_03.jpg

Tegen dat visuele helpt dan weer prima een struisvogelkussen

Niet bij Duff Puke.... (euh sorry, ik bedoel Duke Puff), want bij hem speelt het zich allemaal achter de oogleden af....
Hem help je meer met oordopjes en een kapot beeldscherm.....

Wat een gemopper over verloedering, ene E uit de Hell doet iedere keer zijn best om een diepte punt te behalen, is daar ook trots op, vervolgens gaat iemand daar veren in steken, het beheer zit met de kop in kussen of in het zand en de beveiliging probeert alleen maar na te denken. De puinhoop wordt tegenwoordig niet meer opgeruimd, voorspelbaar dat wel, dan kiepert iemand bagger over zijn eigen hek (ik was niet begonnen over hekjes) wat terzijde geschoven moet worden en dan heb je nog bewoners die min of meer langdurig afwezig zijn of het drie keer moet uitleggen. Dat alles is wel goed voor een flinke omzet van de slijterij dat dan weer wel.

... [onsamenhangend geleuter]....
Dat alles is wel goed voor een flinke omzet van de slijterij dat dan weer wel.
Nog meer open deuren om in te trappen?
ALLES is bij jou goed voor een flinke omzet van de slijterij!
Hoewel... Kun je een winkelier die zijn eigen grootste klant is wel betrappen op " omzet" ?
Sjongejongejonge....

Your Puffness, als ik even onder de aandacht mag brengen:
Ostrich-meat-Nutrition-Facts.jpg

Gezien deze cijfers dus ook zeer geschikt voor ijzervreters.

Tja, en als je dan alle onderdelen ziet, die er aan zitten:
ostrichpartswhole.jpg

En uiteraard moet al dat lekkers worden weggespoeld met slijterij producten, dus als we het over omzet verhoging hebben.....:cool:.

Your Puffness, als ik even onder de aandacht mag brengen:
Ostrich-meat-Nutrition-Facts.jpg

Gezien deze cijfers dus ook zeer geschikt voor ijzervreters.

Tja, en als je dan alle onderdelen ziet, die er aan zitten:
ostrichpartswhole.jpg

En uiteraard moet al dat lekkers worden weggespoeld met slijterij producten, dus als we het over omzet verhoging hebben.....:cool:.

Kijk dit zijn pas berichten, zou het ijzervreters helpen bij het nadenken? Volgens mij heeft ie of een berucht humeur of een dipje, beide waarschijnlijk. En over de slijterij moet ie niet zeuren, zijn BB reputatie is bekend.

.
.... en ik altijd maar aangenomen dat struisvogels niet kunnen vliegen...

struisvogel-quadrotor.jpg

Je kan zeggen wat je wilt maar Jan heeft intussen een struis dossier aangelegd.

Zelf heb ik niets met struis, struisvogels of struisvogelpolitiek o.w.d.m.z.
Ik wens de aankomende struis(e)begeleider wel veel succes en sterkte met deze valse oversized kippen.

m1dyp94wc9yv.jpg

Bah. Wat een lelijke beesten.

Tijden zijn veranderd, maar wel een leuke tijd gehad als young-rooster.

Als er een kop in het zand gestoken moet worden, altijd bereid een handje te helpen (indien nodig).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back