Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een verrukkelijke dagelijkse verrassing van onbestemde kleur..... Ik verzin het niet!?!
Die zien we nooit meer terug.....!!! Weer gelukt!
zul je toch naar de andere kant van het hekje moeten, vanaf De Berg kijken we naar alle forum aapjes,Zeker...ik blijf passant..leuk 'aapjes' kijken!
De visualiteit druip er vanaf...om van de rest nog maar te zwijgen als argeloze bezoeker (achter het hekje)..,
Zeker...ik blijf passant..leuk 'aapjes' kijken!
Deze heb ik dus "even" gemist.Zeker...ik blijf passant..leuk 'aapjes' kijken!
Da's allemaal natuurlijk prima, maar wel even zwaaien graag
Kijk. Zo zie ik dat graag.ohhh tuurlijk, zolang het geen theedrinker is vindt ik alles best.
Nu wordt ik en denk velen met mij toch wel erg nieuwsgierig wat je verwijderd hebt.(edit, filmpje toch maar verwijderd)
Teleurstellend! Eens in de één of twee jaar hier een posting plaatsen en dan meteen spoorslags weer verdwijnen (zonder teZeker...ik blijf passant..leuk 'aapjes' kijken!
Hoe staat het met de BBQ opleiding, komt daar nog een vervolg in?
Makkelijker dan een stelletje Bergbewoners op een nog te overdenken BBQ te krijgen.Even? Even?
Twee uur rijden om, ergens (enigszins) aansluiting te kunnen vinden met lieden met een gelijk gestemde emotie?
Het wordt er kennelijk allemaal niet gemakkelijker op.