De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja.... het onthaast natuurlijk wel lekker, zo'n stoplicht....

WIj hebben er gelukkig nog steeds geeneen....

Jaren geleden kreeg Akersloot (onze vorige residentie) ook een paar stoplichten.
Nooit begrepen waarom.
En dat gold waarschijnlijk ook voor de meerderheid van de dorpsgenoten en/of het voortschrijdend inzicht van de groep "wijze dorpsgenoten", want een kleine twee jaar later werden deze palen weer gewoon weer weggeschoffeld.

Er is dus nog wel enige kans op hoop om deze palen buitenspel te krijgen.
Mits er wijze wetlieden in het dagelijks bestuur zijn gekozen door het volk van Maasland natuurlijk.

Zeker net nadat jullie het pand verlieten?

Logisch... zodra de boel niet meer onveilig gemaakt word door LaRo's, kan die paal weer weg....

Zeker net nadat jullie het pand verlieten?

Logisch... zodra de boel niet meer onveilig gemaakt word door LaRo's, kan die paal weer weg....
Ben het niet vaak met je eens, nu ook niet natuurlijk, maar enige logica zit er wel in.

LaRo's hebben decennia een bijdrage geleverd aan onze (inter)nationale vrede en veiligheid en dan ga je nu beweren dat daar een paar verkeerslichten in Akersloot er ook iets aan hebben zouden bijgedragen? :eek:

LaRo's hebben decennia een bijdrage geleverd aan onze (inter)nationale vrede en veiligheid

Correctie: SOMMIGE LaRo's.... die van jou hoogstwaarschijnlijk niet, en voor het geval je hem bij een legerdump gekocht hebt, dan was die bijdrage toch zeker niet in de tijd dat hij op jouw naam stond....

Ben het niet vaak met je eens, nu ook niet natuurlijk, maar enige logica zit er wel in.

Als je het niet met me eens bent, maar je vind het wel logisch... Dáár ontbreekt alle logica uit.... OF je bent het gewoon niet met me eens uit dwarsigheid.... Welke van de twee de waarheid is, dat is de moeilijkheid, want we zijn eigenlijk niet anders gewend.

Dat is te zeggen: oneens zijn uit pure dwarsigheid, zowel als volledig ontbreken van alle logica, we weten eigenlijk niet beter van je, maar eigenlijk zelden allebei tegelijk....

Zo kun je het ook zeggen, wat minder subtiel, maar het kan.

Oh? je vond dit:

Laro is één ding, het type bestuurder.........

subtieler?

Interessante blik op je psyche....

Heb toch niet beweert dat ik subtiel ben, en dwarsigheid moet je niet verwarren met princiepes, maar dat terzijde.

Maar goed, ik geef voor een keer toe dat we het min of meer per toeval eens zijn over het al dan niet subtiel typeren van laro bestuurders uit de Hell, maar dat was ook wel heel er makkelijk.

Maar we moeten Jan steunen die probeert de overkant te halen binnen de tijd dat het groene lampje brand.

Maar we moeten Jan steunen die probeert de overkant te halen binnen de tijd dat het groene lampje brand.

Maak je geen zorgen:

- de proef begint pas in augustus, als het al doorgaat.
- als ik aan die kant het dorp verlaat, wat ik niet zo vaak doe, zit ik op de passagiersstoel van onze auto. Mijn duifje rijdt dan en als die bij een stoplicht wegrijdt is dat met volle overtuiging. Geen afslaande motor, ook geen gillende banden, maar andere autorijders moeten wel hun best doen om haar bij te houden.
- het rollatortijdperk is voor mij nog niet aangebroken (denk ik). Tegen de tijd, dat dat wel zo is, heb ik met een vriend (die garagehouder was) afgesproken dat we die dingen gaan opvoeren. Als we dan al eens voor een stoplicht hebben staan wachten zie je ons bij groen licht in een flits de overkant halen.

en dwarsigheid moet je niet verwarren met princiepes

Nee inderdaad.... een koe is een dier, maar niet alle dieren zijn koeien....

Dwarsigheid is óók een principe, maar niet alle principes zijn dwarsigheid...

Kortom...

Tegen de tijd, dat dat wel zo is, heb ik met een vriend (die garagehouder was) afgesproken dat we die dingen gaan opvoeren. Als we dan al eens voor een stoplicht hebben staan wachten zie je ons bij groen licht in een flits de overkant halen.

Een Pogostick, Jan.... dat is DE oplossing.... (daarna krijg je vanzelf een electrische rolstoel....)

Laro is één ding, het type bestuurder.........
Het ging hier over de bijdrage aan onze (inter)nationale veiligheid.
De (huidige) eigenaar/bestuurder beperkt, tot op heden, tot afdragen.

Correctie: SOMMIGE LaRo's.... die van jou hoogstwaarschijnlijk niet, en voor het geval je hem bij een legerdump gekocht hebt, dan was die bijdrage toch zeker niet in de tijd dat hij op jouw naam stond....

Eén van onze twee dus wel.
Natuurlijk niet op mijn naam want mijn achternaam is Lokhorst en niet Defensie.
Die bijdrage was uiterst cruciaal, namelijk communicatie! En een dikke dynamo om het allemaal een beetje te voeden.
Was zo "licht" gebouwd dat je hem (na luttel sleutelwerk) onder een heli kon vervoeren.
Uiteraard had onze (toenmalige) legertop bedenkingen op het orginele ontwerp, maar de gewenste aanpassingen bleken die toch van mindere kwaliteit dan het orgineel.

Laatst bewerkt:
Het ging hier over de bijdrage aan onze (inter)nationale veiligheid. Die bijdrage was uiterst cruciaal, namelijk communicatie! .

Volgens sommige is het mijn princiepe dwarsigheid maar de combi "bijdrage" en "communicatie" kan toch niet bij de huidige bestuurder van toepassing zijn. Bij andere ook niet maar die hebben geen laro, maar dat terzijde.

Volgens jou schort er dus het een en ander aan de "communicatie" van de huidige (interim)bestuurder.
De "andere(n)" worden gediskwalificeerd wegens het niet hebben van een Laro.....

Ik weet niet wat voor plannetje er in dat hersenpannetje wil gaan borrelen, maar je kunt de temperatuur toch maar beter geruime tijd ruim boven de 60 gr houden. Desinfecteren met alcohol wil wel helpen, mits voldoende zuiver (dus niet die rommel die je zelf verkoopt).

- het rollatortijdperk is voor mij nog niet aangebroken (denk ik). Tegen de tijd, dat dat wel zo is, heb ik met een vriend (die garagehouder was) afgesproken dat we die dingen gaan opvoeren. Als we dan al eens voor een stoplicht hebben staan wachten zie je ons bij groen licht in een flits de overkant halen.
Niet om het één of ander, een rollator is een soort van winkelwagentje wat je zelf moet duwen.
Zo'n rijdende stoel (scootmobiel) dat is het betere werk, en die zijn redelijk gemakkelijk in snelheid op te voeren.
Een beetje goede stoel rijd origineel zonder begrenzing al zo'n 17km/h.
Met wat creativiteit met accu's, elektronica en een iets andere mechanisch overbrenging, kunnen ze nog veel sneller.

Volgens jou schort er dus het een en ander aan de "communicatie" van de huidige (interim)bestuurder.
De "andere(n)" worden gediskwalificeerd wegens het niet hebben van een Laro.....

Ik weet niet wat voor plannetje er in dat hersenpannetje wil gaan borrelen, maar je kunt de temperatuur toch maar beter geruime tijd ruim boven de 60 gr houden. Desinfecteren met alcohol wil wel helpen, mits voldoende zuiver (dus niet die rommel die je zelf verkoopt).

Misschien kunnen jouw communicatie vaardigheden ook een drankje gebruiken, maar als je over de kwaliteit van de drank gaat miepen dan kan je naar beter thee gaan drinken met bagger.

Met het beheer heb ik geen plannen, denk wel dat we verkeersdrempels nodig hebben als ie met z'n opgevoerde opascooter op de Berg gaat racen.

Zonet een reclame gezien van J*piler (sorry, ik was net te laat om de tv uit te zetten). Moet je eens raden wat voor een voertuig er in die reclame werd gebruikt. Het zijn natuurlijk ook alleen maar bepaalde types, die in zoiets rondrijden.

Zo'n rijdende stoel (scootmobiel) dat is het betere werk, en die zijn redelijk gemakkelijk in snelheid op te voeren.
Daar is geen kunst aan, dat is ook al vaker gedaan, dat is geen uitdaging. Nee, onze plannen zijn echt gericht op rollators. Zowel on- als offroad versies en dan loop-, hol-, ren- en race-versies. Voor elk wat wils dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back