De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1c0ae2205709722b62e843abc0471a55_XL.jpg

Hoef je je sloffen niet steeds te zoeken.

Getver. Weet je wel hoe zo'n ding meurt als 't ie meer dan 5 minuten staat? ..........Ach nee, dat weet je zonder nageslacht natuurlijk niet.

.........heb je steunpaaltjes van ELakaS naar residentie, of een hekje?

Het wandeltempo ligt wel beduidend lager dan vroeger, maar er is nog steeds een volledig stabiele gang. Dat kan niet van alle aanwezigen worden gezegd.

Dus nee, steunpaaltjes en/of steunhekjes zijn er niet. Wat er wel op mijn verlanglijstje staat is een overkapping, zodat ik nooit meer naar m'n slippers hoef te zoeken. Daarvoor moeten we echter nog wel een keer tijd (
smiley_money026.gif
) zien te vinden.

Laatst bewerkt:
Ik had het ook over de voortplanting en de kans die ze gemist hebben niet te worden opgezadeld met alle ongemakken nadien.

Ohhhhh, zo jammer dat het een generatie terug ook al zo was, het zal wel genetisch zijn...

Ohhhhh, zo jammer dat het een generatie terug ook al zo was, het zal wel genetisch zijn...

Dit bedoel ik dus.
Je zal er maar zo eentje thuis hebben lopen, als ouder.

Of nog erger, er één of twee als leraar in je klas hebben.
Dan kieper je bijvoorbeeld je bevoegdheid binnen de kortste keren in een wensput en sluit je jezelf de rest van je werkzame carrière (en nog lang daarna) eenzaam op in een "werkplaats" dichtbij huis.

Gaat het hier over mij? Dan even wat correcties:

- mijn vader was geen leraar, maar timmerman. Een vakman! Zo kom je ze al vele jaren niet meer tegen.
- mijn nageslacht heeft (gelukkig voor hem) nooit bij mij in de klas gezeten.
- ons kind vindt 'hotel mamma' een geweldige uitvinding, dus die is voorlopig met geen stok het huis uit te krijgen. Hier in de omgeving blijkt dat een chronisch verschijnsel te zijn, dus blijkbaar zijn ze wel tevreden met hun ouders. Van ons mag 't ie overigens ook nog wel even blijven, alleen zou pa wel graag op afzienbare tijd kleinkinderen krijgen.

Ik bedoel natuurlijk, dat als je één of twee modellen ala Puff in je klas hebt gehad het volkomen logisch is dat je een andere carrière kiest. Bij voorkeur afgezonderd in een eigen schuurtje.

...- ons kind vindt 'hotel mamma' een geweldige uitvinding, dus die is voorlopig met geen stok het huis uit te krijgen.

Daag me niet uit...

Corrien zei:
Hier in de omgeving blijkt dat een chronisch verschijnsel te zijn, dus blijkbaar zijn ze wel tevreden met hun ouders.

Da's een aanname en je weet wat aannames zijn.

Corrien zei:
Van ons mag 't ie overigens ook nog wel even blijven, alleen zou pa wel graag op afzienbare tijd kleinkinderen krijgen.

Je moet eens ophouden met miepen over kleinkinderen.
Net als bij plassen:
als je denkt "Ik moet, ik moet!!!" is het resultaat alleen maar productieloos persen.
M.a.w.: D'r komt he-le-maal niks.
Als je je een beetje gaat ontspannen p*s je het glazuur uit de pot.

En nee, dat is geen eigen ervaring, maar slechts een weergave van de tekst van een familid.

Ik bedoel natuurlijk, dat als je één of twee modellen ala Puff in je klas hebt gehad het volkomen logisch is dat je een andere carrière kiest. Bij voorkeur afgezonderd in een eigen schuurtje.

Ik denk, dat His Puffness nog wel meeviel in z'n puberjaren. Een beetje een wijsneus en al een begin van een hekjesmentaliteit, maar verder wel braaf.

Je moet eens ophouden met miepen over kleinkinderen.

Waarom zou ik? Uit eigen ervaring weet ik, dat een beetje aanmoedigingsbeleid wel noodzakelijk is.

Net als bij plassen:
als je denkt "Ik moet, ik moet!!!" is het resultaat alleen maar productieloos persen.
M.a.w.: D'r komt he-le-maal niks.
Dat is niet mijn ervaring. Als ik moet, dan is vier meter al een riskante afstand als ik niet onmiddellijk ga. Dit heeft met de leeftijd te maken en daar valt wat aan te doen, maar als je dan leest hoe dat 'er-wat-aan-doen' in z'n werk gaat stel ik dat nog maar even uit.

Puff in z'n puberjaren meevallen? Geloof er niets van.
Vanaf de eerste dag van zijn leven had hij overal al schijt aan.

....maar als je dan leest hoe dat 'er-wat-aan-doen' in z'n werk gaat stel ik dat nog maar even uit.

Ik wil me er niets bij voorstellen, dus ik geef je maar gewoon gelijk.

Als een knoop geen optie is, kun je eventueel nog een wasknijper overwegen.

Laatst bewerkt:
Bij hoge uitzondering hebben we blijkbaar dezelfde mening ergens over, zijn vakantie is te kort. Wil ik niet klef noemen, moet alleen niet te vaak voorkomen dat dan weer wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back