De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohhhh het woord BBQ is gevallen en wie hebben we daar? Gelijk slijmen dat je een Laro gaaf vindt. Hebben jullie echt geen ruggengraat? Uieeeuwghhh, teiltje(s) graag.

dat je een Laro gaaf vindt
Ja overdag is het een gaaf ding.
In de nacht, als het koud is en de eigenaar van die voiteur heeft niet ergens binnen een warm bedje geregeld/georganiseerd.
En de nacht periode doorbrengt in de voiteur, dan is het een ordinaire pruttelbak, dat dan weer wel!

Berg waarden Roel, Berg waarden, dat is niet poeslief doen in de hoop op een hapje uit de Hell.
Bergnormen en Bergwaarden?

Sinds wanneer?

Waar?

Waarom?

Poeslief doen?

Wat is er nou mis met je een tijdje op de vlakte houden? Het ergens even een tijdje niet over hebben? Geduld oefenen?

Straks, als de winter weer is aangebroken moeten we toch ook nog gespreksstof hebben? [trefwoorden: uitmeten, breed]

Your Puffness, wel zelf ook even blijven nadenken, hè!

Ohhh wat zijn we weer Berg correct bezig, nadenken laten we aan Roel over, dat we nooit horen wat ie denkt, laat staan dat hij uitgedacht is, is dan wel weer zo jammer.

WTF is 'Berg correct bezig zijn'?

Bedoel je soms de Berg corrector? Daarvan hebben we er maar één en die houdt zich bezig met puntjes en de letter i. Een beetje vermoeiend, maar (tot nu toe) tamelijk onschadelijk.

Sommige mensen moet je alles voorkauwen...

picdump-15-12-04-047.jpg

Je zal maar een recept hebben met 200 graden en veel smurrie, tentstokken-vergeten-types.

Als vakkundig afpl*ssen niet meer gaat, enkeltje aanleunBerg......?
Jongeman, vakkundig afpl*ssen is iets anders dan als een *lifant over het Queens Grass denderen.

Nu je voor het eerst hebt gehoord over de SuperSukkel Bokaal uit 2004 kun je wel popelen om deze bokaal zo snel mogelijk opnieuw uit te reiken, maar dan is de lol er meteen van af als dat is gebeurd. Dat doen we dus niet.

We doen het gewoon rustig aan. Zoiets moet worden uitgesmeerd over een lange periode, bij voorkeur enkele jaren. Gewoon zo af en toe eens een pauze inlassen van een paar weken en tegen de tijd, dat-ie hoop begint te koesteren dat het vergeten is, er opnieuw over beginnen. En dan nog een keer. En nog eens. En nog eens. Enzovoorts, enzovoorts.

We doen het gewoon rustig aan.

Je had in de politiek moeten gaan.
Alles maar uitstellen en nog eens uitstellen, dan hoef je uiteindelijk nooit ergens over te beslissen.
Dat schiet lekker op.
Ik stel voor dat je naast vriendje Roel gaat zitten denken en vooral niets meer zegt, want dat is alleen maar schermvulling als er niets concreets uitkomt.

Tjongejonge jonge, wat hebben de Bergbewoners dan een mazzel, dat jij je licht hier laat schijnen...........of moeten ze nu allemaal concluderen, dat begrijpend lezen niet een ieder is gegeven? Overigens had ik het opnieuw tegen His Puffness en niet tegen jou, dus je typt weer voor je beurt. Ga je daar een gewoonte van maken of zo?

Bijdewee, mag ik er van uitgaan, dat als jij vindt, dat Roel te veel bedenktijd nodig heeft, dit ook meteen een open sollicitatie is om dan zelf maar de eerstvolgende MBFBBQ te organiseren?

Laatst bewerkt:
Hoor ik daar MBFBBQ??.... of is het weer valse hoop?

Zou wel de competitie voor de bokaal verhogen, jammer dat het voorval niet mag mee tellen.

Mooi, wanneer kunnen we komen proeven? planning graag?

En wat wordt er zoal gerookt....?

Ja M. Puller, je maakt ons nieuwsgierig en hongerig. We zijn benieuwd!

Je steekt het vuurtje dus aan met een doosje zwaluw lucifers en dan pook je het op met een ... verhips ...zie ik het nou goed?... Ligt daar links nou een tentstok?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back