De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor Jan:
bejaardentehuis = gammlehus

Speciaal voor Puf:
toeterlampion = taj lampion
Of ze het woord begrijpen weet ik niet, maar als ze ju in kennelijke staat zien gaat de vertaling een stuk simpeler.
Happy holiday en de groeten aan die twee koters van je!

Zou 't ie al onderweg zijn?

In het nieuws: Noorwegen verscherpt grenscontrole bootreizigers :confused:.

Nu 1 uur voor vertrek, en nee niets vergeten, aanhanger klaar, auto check, bandjes op druk en dan rijden. Morgen 10.00 uur de boot.

Slijterij nu gesloten! De mazzel:banana:

Prettige vakantie gewenst, ook aan de kleine Puffjes.

Slijterij nu gesloten!

Deesel en ik hebben onze voorzorgen genomen:

the-jagermeister-machine.jpg

00.05 uur, net Hamburg voorbij, nog 470 naar de boot, redelijk rustig op de weg. Op naar Denemarken dus, ben die Duitsers wel zat eigenlijk.....

Vertrek was 19.05 uur, aankomst veerboot 05.05 exact 10 uur over 927km, en dat met aanhanger! Borrel tijd!

Waarom neem je eigenlijk de veerboot, je had ook via Kopenhagen naar Malmo (zweden) kunnen rijden dan richting Gotenburg -> Oslo Noorwegen.

Dat is een lekkere route om te onthaasten.

Of wat nog veel beter gaat, is Kiel Oslo, met de nachtboot.

Zucht, heb hond bij me, laat ik niet uren in de auto op de boot, deze overtocht is 2.15 uur. Via Zweden is teveel om en de verkeerde hoek. Vaar nu van hirthals naar kristiansand.

Vertrek boot 10.00 uur, vaart dus nu al iets meer dan drie kwartier. Hoe lang zal 't ie al over de railing hangen?

Klote dat roteren van foto's maar leuk bootje, kunt er ook mee waterstraalsnijden...
image.jpeg

Dat indelen van de boot en de aanwijzingen in het Noors vindt ik wat van, ben al twee uur bezig die pet uit mijn gril te peuteren.

Weer dat auto roteren, maar oplader telefoon check...
image.jpeg

10 wp paneel en 15a accu

wel een beetje moe, nu 36 uur op en 1200km.

Camping, gesmokkelde borrel, wat een sukkels, 4 flessen lampolie dat is toch niet normaal, gna, gna,

Nu 10 meter vanaf zee, morgen vissen en BBQ! Voor de Google fanaten, meest zuidelijke puntje Noorwegen!
image.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back